Jernsvinet 13991 Skrevet 4. Februar, 2015 Af og til får man jo fat i en telefonsvarer der siger spar2 - og jeg har da af og til oplevet en pige, der nærmest lyd som om hun er ved af få orgasme, bare ved at indtale telefonbeskeden Men er der nogen, der kan nogen gode numre? Hvilke telefonsvarere er bare i sig selv en oplevelse værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 4. Februar, 2015 Glæder mig til at være "med på en lytter" !!! FED tråd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 4. Februar, 2015 Det skal nok blive populær hos pigerne, når vi blokerer deres telefon for at høre lidt gratis lir. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 4. Februar, 2015 ....Såfremt der skulle være GPer, der via en telefonsvare kan gøre hankønnet opstemte, kunne man vende den om, og spørge om de interesserede skulle skillinge sammen, og få det indtalt på en lydfil istedet? Er det ikke bedre at, undgå at overbelaste en linie, og tilmed poste penge i teleselskaberne ovenikøbet, når målet er at blive opstemt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 4. Februar, 2015 Glæder mig til at være "med på en lytter" !!! FED tråd Hehe - normalt ville jeg have bedt dig om at trykke på knappen med "følg dette emne" oppe i højre hjørne - men du får lige en thumps up for din humor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg