Hop til indhold

Recommended Posts

Har tidligere besøgt Ten når jeg skulle over broen til Jylland og med stor tilfredshed :-P . 

Havde så bestilt en tid til i dag, men men havde glemt at sige at det skulle være med ten ( have glemt hun havde fået hjælper på ) .       Nå men jeg blev mødt af en sød og smilende pige ca 30år.    Nå tænkte jeg, det var der jo ikke noget at gøre ved , nu var jeg jo kørt så langt.     Så ud under bruseren og ind på briksen,   hun er sød , masseger tilpas blødt til min smag men kan godt tage fat,  hun gør det meget pirrende med god berøring af de ædlere dele :) . 

Vil ikke komme nærmere ind på resten,  hun gjorde  det vel så godt hun kunne, men det er nok svært at leve op til tens standard og man komme nok nemt til at dømme ud fra det......

Men hun er sød og det bliver måske bedre efter nogen besøg, hun er måske også ret ny i faget.

I hvert fald næste gang jeg skal vejen forbi, husker jeg at sige det SKAL være Ten ;) .

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det Ten, som var i Aarhus og Aalborg for nogle få år siden og er hun fast i Fredericia nu ??

Jeps, og hun er stadig den bedste :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er helt fantastisk og dejlig... Var sammen med hende flere gange i Aarhus, både til massage og alm. sex på mit hotel... Bor hun fast i Danmark nu, eller tager hun stadig turen frem og tilbage mellem Thailand og Danmark med jævne mellemrum ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

På hvilken klinik arbejdede Ten i Århus. Kan slet ikke huske en med det navn? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ten er virkelig lækker selv om hun snakker meget. Bla bla Mok mai. Hendes ny veninde ser rigtig sød ud, dejlig dood jai. Ha ha

Redigeret af Chris1

Del dette indlæg

Link til indlæg

På hvilken klinik arbejdede Ten i Århus. Kan slet ikke huske en med det navn?

[Jeg besøgte hende på Jordbrovej og det var også altid der, at jeg hentede hende i bil, når hun skulle med på mit hotel !!/quote]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Big3lover - det har du forstået helt rigtigt. Prøv ar læse denne tråd:'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Tak for svar og link :-). Men nu har jeg ringet og spurgt mht, sex og svaret er igen NEJ!! De siger vel ikke nej hvis de mener ja eller... :shock:

Men det er da muligt man skal ta hele pakken for at få sex.....ved det ikke. Mærkeligt at de for fanden da så ikke siger det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejs.

DU FÅR NÆSTEN ALTID NEJ HVIS DU SPØRG I TELEFONEN.    DE ANER JO IKKE HVEM DU ER.

Tag ned og besøg dem ,  :)

Tak for svar og link :smile:. Men nu har jeg ringet og spurgt mht, sex og svaret er igen NEJ!! De siger vel ikke nej hvis de mener ja eller... :shock:

Men det er da muligt man skal ta hele pakken for at få sex.....ved det ikke. Mærkeligt at de for fanden da så ikke siger det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejs.

DU FÅR NÆSTEN ALTID NEJ HVIS DU SPØRG I TELEFONEN.    DE ANER JO IKKE HVEM DU ER.

Tag ned og besøg dem ,  :)

Som afløbsrenseren skriver får du næsten altid et nej, hvis du spørger til sex over telefonen... Ring derned og sig at du vil have massage af Ten, og aftal så det videre forløb med hende, når du er ankommet til klinikken... Du vil helt sikkert ikke fortryde... God fornøjelse !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som afløbsrenseren skriver får du næsten altid et nej, hvis du spørger til sex over telefonen... Ring derned og sig at du vil have massage af Ten, og aftal så det videre forløb med hende, når du er ankommet til klinikken... Du vil helt sikkert ikke fortryde... God fornøjelse !! 

Ja tak. Men man ringer vel ikke og aftaler massage når det er det andet man har lyst til? Det virker hverken som en selvfølgelighed eller logisk at man siger nej i telefonen, hvis man reelt tilbyder denne ydelse  :???: .

Men der er nok ikke andet at gøre end at prøve så.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturligvis siger man nej på en Thai klinik når en tilfældig mand ringer og spørger om sex, tror du ikke at folk fra Skat prøver det samme, brug dog den indvendige side af hovedet, inden du ødelægger det for alle os andre, Skat læser for øvrigt også med her på sitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturligvis siger man nej på en Thai klinik når en tilfældig mand ringer og spørger om sex, tror du ikke at folk fra Skat prøver det samme, brug dog den indvendige side af hovedet, inden du ødelægger det for alle os andre, Skat læser for øvrigt også med her på sitet.

Og hvad er forskellen på Massage og sex når det kommer til skatteregnskab???? Der kan snydes med begge dele. Iøvrigt kan SKAT troppe op på adressen og spørge om det samme, så den køber jeg ikke!

Jeg kender ikke den præcise årsag til hvorfor de siger nej - og det gør DU tilsyneladende heller ikke. Men jeg finder ud af det selv, så du behøver ikke ulejlige dig med flere ubehøvlet bemærkninger!!!

Iøvrigt er det for lavt at man bliver mødt med nedladende svar når man spørger om noget herinde.

Pointen med den her side er vel netop at vi kan udveksle erfaringer, og under "efterlysninger" bla. spørge om ting vi er i tvivl om, i stedet for at svine hinanden til!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...