Hop til indhold
Osculatio

Fatter ikke funktionen "billeder"

Recommended Posts

Hver gang,  jeg prøver at lægge billeder på,  mødes jeg af, at det kan man ikke. Trykker man på "billed" bedes man indtaste url. Lægger jeg først et billedet ned på min egen pc lykkedes det nogle gange bare at copiere og lægge det på. Andre gang er det nok med copy/paste fra roden.. Tror I skal have nogen til at checke maskinkoden.....

 

my5c

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang,  jeg prøver at lægge billeder på,  mødes jeg af, at det kan man ikke. Trykker man på "billed" bedes man indtaste url. Lægger jeg først et billedet ned på min egen pc lykkedes det nogle gange bare at copiere og lægge det på. Andre gang er det nok med copy/paste fra roden.. Tror I skal have nogen til at checke maskinkoden.....

 

my5c

 

Nede i højre hjørne af skrive boksen, er der en knap som hedde "Brug fuld editor" - tryk på den og du kan uploade dit billede :-P

 

Se vedhæftede billede.

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ass. Synes ikk' det hjælper. Har prøvet. Kopierer du en JPG fra en andet site kommer det ikke på, når du paster. Gemmer jeg billedetog SÅ kopierer fra min pc...kommer det heller ikke på. OG nogen gang gør det så alligevel (intet med formatet)

HVAD gør jeg forkert. (jeg har uploaded > 50 billeder nu (thai-tøser). Nogengange går det - andre ikke. Fatter NADA

Go-aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ass. Synes ikk' det hjælper. Har prøvet. Kopierer du en JPG fra en andet site kommer det ikke på, når du paster. Gemmer jeg billedetog SÅ kopierer fra min pc...kommer det heller ikke på. OG nogen gang gør det så alligevel (intet med formatet)HVAD gør jeg forkert. (jeg har uploaded > 50 billeder nu (thai-tøser). Nogengange går det - andre ikke. Fatter NADAGo-aften

Se tråden tidligere om kursus i billed upload, der er en del vejledning, håber det kan bruges.

Mener at Admin engang har svaret på spørgsmålet mht. Up-load fra egen PC at det ikke kunne lade sig gøre men da EG ikke har adgang til harddisken på din pc men billedet skulle have en webadresse.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BD.

Synes bare ikke det virker. Har både prøvet fra en web adresse og fra min pc. Nogle gange går det fra et gemt billed på min pc. Andre gange ikke. Fatter NADA. HVAD gør jeg forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BD.

Synes bare ikke det virker. Har både prøvet fra en web adresse og fra min pc. Nogle gange går det fra et gemt billed på min pc. Andre gange ikke. Fatter NADA. HVAD gør jeg forkert?

 

Ikke for at jeg tror du er  tungt opfattende, så jeg vil med glæde, ved hjælp at disse link her prøve at vejlede dig på bedste måde.

Du må også være forberedt på at der er visse typer filer der ikke tillades at up-loade, men dette vil der komme en advarsel om hvis du prøver.

 

Her er min oplysning fra en tidligere tråd:

 

Samt Admins oplysning mht. up-load fra egen computer:

 

Oplysning og forklaring om billed størrelsen:

 

Håber det kan bringe dig videre.

Er desværre alt jeg kan være behjælpelig med, sorry.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :sad:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok kan man til alle billeduploads sider nemt sende billeder fra sin egen hardisk.

 

Fra min ydmyge pc kan jeg kun indsætte thbs, og rettighedspolimikken skelner ikke mellem fulde billeder og thbs, så det argument holder ikke.

 

Kunne være rart med en soleklar udmelding fra Admin desangående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg lader billede være billede.

 

Jeg har aldrig fået det til at virke her på lille EG og har faktisk opgivet alt det med bilder und was.

 

Andre er gode til at uploade billeder  -  og tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg KAN ikke længere uploade billeder. Tidligere kunne jeg ved ca hver 3. forsøg. Nu får jeg bare en "bleg" udgave af "svarsiden". Selv med fuld editor, får jeg den "blege" ufunktionelle version. Tror, der er noget seriøst galt med jeres kode .... eller er jeg banned af for mange smukke thai-piger?????????

:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg KAN ikke længere uploade billeder. Tidligere kunne jeg ved ca hver 3. forsøg. Nu får jeg bare en "bleg" udgave af "svarsiden". Selv med fuld editor, får jeg den "blege" ufunktionelle version. Tror, der er noget seriøst galt med jeres kode .... eller er jeg banned af for mange smukke thai-piger?????????

:smile:

 

Du er banned haha.

Andre kan godt upload

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...