Hop til indhold
Rejsenetværk

OW Bunker møbel auktion

Recommended Posts

Ok - en nyhed som eventuelle interesserede, vel opdager uden min hjælp, men skulle I derude sidde med en interesse for designmøbler, så er her måske en auktion der kunne interessere, uden at I nødvendigvis følger med i OW Bunker konkursen?

Måske Rigshospitalet mfl skulle overveje en lignende auktion over dyre møbler mm købt for forskermidler, såvel det der står på kontorer som i private hjem.

Så kunne der vel købes erstatning i Ikea, og provenuet gå til det oprindelige formål.

OW Bunkers designmøbler skal sælges på auktion
Det kollapsede selskab OW Bunkers Arne Jacobsen- og Pantonstole bliver sat til salg hos Bruun Rasmussen.
2. februar 2015 kl. 12:40 | Opdateret 2. februar 2015 kl. 12:50
http://www.information.dk/telegram/523229
---------------------------------------------------
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, for mig handler det ikke om penge, men om den negative energi (negativ karma) som man får ind af døren. Jeg vil aldrig blive glad for møblet/genstanden velvidende om at det kommer fra et konkursbo eller dødsbo. Men det er nok bare mig... Du skal være velkommen til at byde på auktionen. :)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha... Nille, din hippie :)

Ville du så heller ikke kneppe en røvlækker enke :D

Kommer vel an på, hvad manden døde af ;-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer vel an på, hvad manden døde af :wink:

Venligst

French

 

Uanset - Så må man vel betragte det som et dødsbo . . . .  ;) Selv om hun kun er 25 . . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...