Hop til indhold
TommyHansen

Strandskønheder

Recommended Posts

2.jpg

 

 

Er der nogen mænd, der nogensinde er blevet tændt på siliconebabser, læber  og tatoo?  Formentlig heller ikke dig. Sig lige til, hvis au natural ikke er meget bedre for dig - som for mig. FATTER ikke de piger.. SKRIV (tak)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med dig i grundsubstansen, men forstår ikke, hvorfor du bringer et billede af deciderede hængepatter i forbindelse med dit spørgsmål.

 

Du har da uppet så mangt en tøs med rigtigt dejlige, formfuldendte strutbryster. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med dig i grundsubstansen, men forstår ikke, hvorfor du bringer et billede af deciderede hængepatter i forbindelse med dit spørgsmål.

 

Du har da uppet så mangt en tøs med rigtigt dejlige, formfuldendte strutbryster. :)

 

I mine øjne er det ikke hængepatter, men nogle meget lækre kvindebryster, der er tale om her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne er det ikke hængepatter, men nogle meget lækre kvindebryster, der er tale om her.

Hvad, tror du, de ville kunne klare blyantstesten? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

rr14.jpg

 

Gad vide hvor det billede er taget – jeg bliver altid lidt ked af det når jeg ser den slags ligge ubenyttet på stranden – den stamme kunne gøre god gavn i min brændeovn :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syv gode fisser. En til hver dag i ugen. Nummer to fra venstre skulle være min lørdagsfisse.

 

Så tager jeg nummer tre fra venstre om lørdage....

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Så tager jeg nummer tre fra venstre om lørdage....

 

Det ligner Tanner Mayes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...