Osculatio 146 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) Ej NU stopper i to amatører! (Bly og Nille)"Blyantstesten" er en test af, om man HAR hænge-babser: Kan du holde blyanten UNDER babserne, har du hængebryster!Og Nille: de færreste tøser kan holde en blyant MELLEM dem (Linse kan!)Langt de fleste piger med > c/d-skål vil dog au natural bestå testen (altså kunne holde blyanten).... :smile: Redigeret 8. Februar, 2015 af Osculatio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Februar, 2015 "Blyantstesten" er en test af, om man HAR hænge-babser: Kan du holde blyanten UNDER babserne, har du hængebryster! Ja beklager jeg tog fejl. Blyantstesten kan også udføres på mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 8. Februar, 2015 Og på hende, som jeg i Blys øjne uhøfligt betegnede som havende hængepatter , ville hele penalhuset blive hængende. Men jeg erindrer ikke at have ytret, at hun ikke skulle være en attraktiv kvinde! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 8. Februar, 2015 "Blyantstesten" er en test af, om man HAR hænge-babser: Kan du holde blyanten UNDER babserne, har du hængebryster! Er der ikke noget med at testpersonen m/k skal strække armene op og så burde blyanten falde ned – anyway – de fleste bryster er da lækre – tyngdekraft eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grækeren1 19 Skrevet 8. Februar, 2015 Hende med armen begravet, ligner medina 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 8. Februar, 2015 Hende med armen begravet, ligner medina Medina leder efter blyanten Venligst French PS: I øvrigt et skønt billede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 8. Februar, 2015 Der ER Medina. Hun er ved at finde inspiration til endnu en skrige-sang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Ej NU stopper i to amatører! (Bly og Nille) "Blyantstesten" er en test af, om man HAR hænge-babser: Kan du holde blyanten UNDER babserne, har du hængebryster! Og Nille: de færreste tøser kan holde en blyant MELLEM dem (Linse kan!) Langt de fleste piger med > c/d-skål vil dog au natural bestå testen (altså kunne holde blyanten).... Men, eh, det et jo også det jeg skriver? Måske vi bare ikke er enige om hvornår man har bestået eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Februar, 2015 Men det kan alle der er oppe i en D+ vel? Hvis de er naturlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Og på hende, som jeg i Blys øjne uhøfligt betegnede som havende hængepatter , ville hele penalhuset blive hængende. Men jeg erindrer ikke at have ytret, at hun ikke skulle være en attraktiv kvinde! Ja jaa, nice try! Resten af mine dage herinde, kommer du til at høre for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Februar, 2015 Ja jaa, nice try! Resten af mine dage herinde, kommer du til at høre for det. Onslow kradser nok af før dig Bly, så bliver du fri for at gentage dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Onslow kradser nok af før dig Bly, så bliver du fri for at gentage dig selv Nårh ja. Vil du have en chips? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) Bly: DET er altså en fræk babs....elsker, når de gør sådan. :smile: Redigeret 8. Februar, 2015 af Osculatio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Februar, 2015 Nårh ja. Vil du have en chips? Jo tak med sur-mælk Hvad med en pose flæskesvær og en dåseøl til hver bryst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) Ida... jeps. Alle + C-skåle SKAL bestå testen (holde på blyanten) Ellers er de fake. Drenge elsker naturlige. Piger ææælsker plastik. Kom nu ind i kampen tøser. Der ER ikke nogen bedre formpå babser end dråbe-formen. Bly har derfor indtil nu Danmarks smukkeste. Basta! (ser + 10 sæt babser hver dag qua mit job) :smile: Redigeret 8. Februar, 2015 af Osculatio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Nårh ja. Vil du have en chips? Uhmmm ... dild-chips Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Ida... jeps. Alle + C-skåle SKAL bestå testen (holde på blyanten) Ellers er de fake. Drenge elsker naturlige. Piger ææælsker plastik. Kom nu ind i kampen tøser. Der ER ikke nogen bedre form på babser end dråbe-formen. Bly har derfor indtil nu Danmarks smukkeste. Basta! (ser + 10 sæt babser hver dag qua mit job) hvad er du? Professionel masturbatør? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) hvad er du? Professionel masturbatør? Han er nok kirurg! Redigeret 8. Februar, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Hende med armen begravet, ligner medina Så er hun nok ved at stoppe Christopher ind i mor igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Så er hun nok ved at stoppe Christopher ind i mor igen? Hun har altså en splinterny kæreste! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Min Bankmand ville dæleme ikke være glad for, hvis hun slog sig ned som Sexslave… øhhh sexarbejder. Shit hun ser sød ud på sådan en måde, så Havnebumsen er chanceløs 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg