Hop til indhold

Strandskønheder

Featured Replies

Skrevet

Ratata - ikke den hurtigste hund på havnen.

Det kan godt være, men for sa... nogle skønheder han får snuset frem. :-P

God dag til alle

• Svar 120
  • Visninger 33.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Skrevet

2.jpg

Er der nogen mænd, der nogensinde er blevet tændt på siliconebabser, læber  og tatoo?  Formentlig heller ikke dig. Sig lige til, hvis au natural ikke er meget bedre for dig - som for mig. FATTER ikke de piger.. SKRIV (tak)

Skrevet

Er enig med dig i grundsubstansen, men forstår ikke, hvorfor du bringer et billede af deciderede hængepatter i forbindelse med dit spørgsmål.

Du har da uppet så mangt en tøs med rigtigt dejlige, formfuldendte strutbryster. :)

Skrevet
  • Author

Er enig med dig i grundsubstansen, men forstår ikke, hvorfor du bringer et billede af deciderede hængepatter i forbindelse med dit spørgsmål.

Du har da uppet så mangt en tøs med rigtigt dejlige, formfuldendte strutbryster. :)

I mine øjne er det ikke hængepatter, men nogle meget lækre kvindebryster, der er tale om her.

Skrevet

I mine øjne er det ikke hængepatter, men nogle meget lækre kvindebryster, der er tale om her.

Hvad, tror du, de ville kunne klare blyantstesten? :D

Skrevet

rr14.jpg

Gad vide hvor det billede er taget – jeg bliver altid lidt ked af det når jeg ser den slags ligge ubenyttet på stranden – den stamme kunne gøre god gavn i min brændeovn :wink:

Skrevet

Futtog by the beach...

naked-girls.jpg

Skrevet
  • Author

group%20of%20girls%20posing%20outside%20

Syv gode fisser. En til hver dag i ugen. Nummer to fra venstre skulle være min lørdagsfisse.

Skrevet

Syv gode fisser. En til hver dag i ugen. Nummer to fra venstre skulle være min lørdagsfisse.

Så tager jeg nummer tre fra venstre om lørdage....

Redigeret af Ratata

Skrevet

Så tager jeg nummer tre fra venstre om lørdage....

Det ligner Tanner Mayes

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.