Hop til indhold
Guest Kray

Hvordan har I råd

Recommended Posts

Guest Kray

Når man læser diverse indlæg med glædespige besøg, så er det i min verden mange penge man betaler. Forstår ikke hvordan I har råd.

Har fuldtidsjob med ok løn. Familie og børn. Sports aktiviteter til ungerne og privat skole.

500 kr, Kunne min økonomi klare, men når vi er oppe i 800+ så står jeg klart af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Det har vi heller ikke :wink:  ----   hjælp, hvordan kommer vi ud af denne cirkel :mrgreen:

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke hvordan I har råd.

500 kr, Kunne min økonomi klare, men når vi er oppe i 800+ så står jeg klart af.

Hej Kray,

Folk prioriterer jo forskelligt, og der er nok også forskel på de forskellige sexkøberes rådighedsbeløb. Nogle vil hellere bruge størstedelen af deres penge på dyre møbler og teknik, rejser, biler, you name it. Andre bruger mange penge på damer. :)

Men når du skriver 500,- er det så på månedsbasis? For nogle køber måske kun sex 3-4 gange på et år, og har derfor flere penge til det enkelte besøg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Kray.

Har heller ikke råd, men nogen gange kan havregrød i 14 dage være en god løsning for mig  :-P

Men ja folk prioritere hvad de bruger pengene til. og nogen tjener mere så der er jo mange forklaringer på dit spørgsmål. 

God dag 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Spørgsmål om prioritering. Jeg køber mellem 0 og 4 gange om året i gennemsnit. Jeg har ikke en fandens god økonomi, men sexkøb er ikke det, der vælter budgettet. Til gengæld snakker jeg gerne om det det næste halve år, hvis jeg har haft en god oplevelse :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ungerne tjener deres egne penge nu, bilen og teknologien ér købt - og betalt.

Bøfferne og vinen hentes i Tyskland sammen med de andre daglige fornødenheder.

Jobbet kræver at jeg er meget væk hjemmefra, med mad, logi osv. betalt.

Derved opstår der et plus på kontoen som kan bruges på lidt sjov......det nyder jeg og GP'en(er) så godt af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kray

Det er pr måned :-)

Hej Kray,

Folk prioriterer jo forskelligt, og der er nok også forskel på de forskellige sexkøberes rådighedsbeløb. Nogle vil hellere bruge størstedelen af deres penge på dyre møbler og teknik, rejser, biler, you name it. Andre bruger mange penge på damer. :)

Men når du skriver 500,- er det så på månedsbasis? For nogle køber måske kun sex 3-4 gange på et år, og har derfor flere penge til det enkelte besøg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Ja på den korte bane, men jeg har aldrig haft så meget plus på kontoen som efter jeg blev skilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man læser diverse indlæg med glædespige besøg, så er det i min verden mange penge man betaler. Forstår ikke hvordan I har råd.

Har fuldtidsjob med ok løn. Familie og børn. Sports aktiviteter til ungerne og privat skole.

Opsparing på 500 kr om måneden er ikke meget, uanset hvad opsparingen bruges til.

Det kunne da være en kærkommen mulighed for lige at se lidt på forbruget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opsparing på 500 kr om måneden er ikke meget, uanset hvad opsparingen bruges til.

Det kunne da være en kærkommen mulighed for lige at se lidt på forbruget :)

Se på hvor meget konen bruger på sjov :P

Skal vi tilkalde Luksusfælden :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se på hvor meget konen bruger på sjov :P

Skal vi tilkalde Luksusfælden :P

Man kan da prøve... bare ikke hende der med "de flotte øjne" - Kray skulle jo nødigt stå og blive liderlig  midt i det hele  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ung og ungkarl, med en ok løn. Har kun mig selv og bruge penge på, så et besøg eller to om måneden har jeg rigeligt luft i budgettet til!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ung og ungkarl, med en ok løn. Har kun mig selv og bruge penge på, så et besøg eller to om måneden har jeg rigeligt luft i budgettet til!

Tak for oplysningen, men har du nogen råd til Kray, så han kan få luftet sjoveren...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den private skole og sportsaktiviteterne kunne du måske reducere på, men ellers har folk ofte store/dyre lån, afbedrag, dyr bil(er), dyrt hus(e), dyre madvaner, stort vand- og el. og energi forbrug, stort tøjforburg, dyre rejser, telefon mm. de kan skære lidt ned på.

Jeg reparerer og servicere f.eks bilen selv - dvs. vi har 2 gamle biler, fordi det er billigere og mere tidsbesparende end 1 ny/nyere fordi vi så undgår dobbeltkørsel og altid har en ekstra bil, hvis den ene fejler et eller andet og vi er på den måde ikke så afhængige af at få den repareret nu og her, men kan vente til jeg har skaffet noget billigere reservedele fra bl.a.Tyskland.

Vil tro du sagtens kan finde kr. 1000,-/md i dit/jeres budget.

Kan du ikke rep./servicere bilen selv, har du alletiders undskyldning for at få det lavet i Tyskland, hvor du så kan benytte lejligheden til 1 - 2 glædespigebesøg for u. kr. 1000,-  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit råd til dig må være, prøv at få fyret op under konen, så du får noget mere sex den vej og spar så op til en GP, f.eks. hver tredje måned, måske som lidt inspiration til sexen på hjemmefronten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid sørget for at holde udgifterne langt nede ved fx at bo i en lejlighed som var meget billigere end hvad budgettet kunne strække sig til. Ved køb af hus blev der også kun lånt ca. halvdelen af hvad banken max ville låne ud.

Jeg har heller aldrig haft en ny bil og mange de ting jeg ejer er købt brugt (fx flere af møblerne).

Min løn er nok rimelig gennemsnitlig og ikke en man bliver millionær af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er pr måned :-)

Jamen så kunne du f.eks købe sex hver anden måned - så har du også rigtig god tid til at research'e herinde efter den rette pige, så du minimerer risikoen for at spilde dine penge. :)

Og med de 1000,- har du råd til en halv times blandede bolsjer hos de fleste damer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke rep./servicere bilen selv, har du alletiders undskyldning for at få det lavet i Tyskland, hvor du så kan benytte lejligheden til 1 - 2 glædespigebesøg for u. kr. 1000,-  :D

Nå det er derfor du er så tit i Tyskland, bilerne er tit i stykker hva' ? :lol:

Men du kunne jo lavet bilerne selv, hvad er undskyldningen så ? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så kunne du f.eks købe sex hver anden måned - så har du også rigtig god tid til at research'e herinde efter den rette pige, så du minimerer risikoen for at spilde dine penge. :)

Og med de 1000,- har du råd til en halv times blandede bolsjer hos de fleste damer.

Hvis vi undlader, hvem, hvad, hvor og hvorfor, så... hver 2. måned = 60 dage imellem, det er ret lang tid :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi undlader, hvem, hvad, hvor og hvorfor, så... hver 2. måned = 60 dage imellem, det er ret lang tid :shock:

Ja, det ved jeg da godt... Men hvad skal han ellers gøre? Røve en bank? :D

Eller finde oplevelser til 500,- hver måned. Det får man bare meget meget lidt for. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...