The Gentleman 10 Skrevet 31. Januar, 2015 Er der nogen, der har erfaring med brug af femidom hos GP? (istedet for kondom) Umiddelbart lyder det jo tiltalende, at der ikke skal rulles et kondom på - men hvordan er oplevelse/følelsen ellers? Eller måske skulle man bare finde en interesseret test-GP? TG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 1. Februar, 2015 Er der nogen, der har erfaring med brug af femidom hos GP? (istedet for kondom) Umiddelbart lyder det jo tiltalende, at der ikke skal rulles et kondom på - men hvordan er oplevelse/følelsen ellers? Eller måske skulle man bare finde en interesseret test-GP? TG. Relevant spørgsmål, jeg har ingen erfaring med pigers brug af femidom, men det spiller måske ind, at 3 stk. koster ca. 100 kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg tror ikke at ret mange piger bruger det eller er tryg ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg har kun prøvet det én gang, men det virkede fint. Ja, desværre er de dyre i indkøb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Februar, 2015 Det blev opfundet af et dansk lægepar for en del år siden og udråbt som noget ret revolutionerende, men der blev, af årsager, som jeg ikke kender, ret hurtigt helt stille omkring det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Gentleman 10 Skrevet 1. Februar, 2015 Ja prisen lyder lidt som en stop-klods for udbredelsen - ideen er ellers fin nok.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg har kun prøvet det én gang, men det virkede fint. Ja, desværre er de dyre i indkøb. Miza, hvordan var følesen for dig og manden i forhold til kondomet, bedre, samme eller dårligere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 1. Februar, 2015 det spiller måske ind, at 3 stk. koster ca. 100 kr. Jeg kender selvfølgelig ikke til hverken jeres økonomi eller virilitet. Men 3 stk. for en hund er vel overkommelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 1. Februar, 2015 For mig den samme. Men han oplevede at det var bedre. Han var dog også meget veludrustet og havde problemer med at kondomerne strammede. Det gør femidomerne jo ikke. Der er dog også den ekstra fordel at det kan sættes op i god tid så man ikke behøver at afbryde selve akten med kondompåsætning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg kender selvfølgelig ikke til hverken jeres økonomi eller virilitet. Men 3 stk. for en hund er vel overkommelig. http://www.kondomland.dk/1_stk_femidom-p-598.html 20kr pr stk. Der kommer så Porto oveni, men jeg plejer at kunne samle nok sammen til at få sendt portofrit ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. Februar, 2015 For mig den samme. Men han oplevede at det var bedre. Han var dog også meget veludrustet og havde problemer med at kondomerne strammede. Det gør femidomerne jo ikke. Der er dog også den ekstra fordel at det kan sættes op i god tid så man ikke behøver at afbryde selve akten med kondompåsætning. Så kan det bagefter tømmes, rengøres og hænges til tørre, så det er klart til den næste. Det er jo moderne med genbrug. Så det vil være en win-win situation. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 http://www.kondomland.dk/1_stk_femidom-p-598.html 20kr pr stk. Der kommer så Porto oveni, men jeg plejer at kunne samle nok sammen til at få sendt portofrit Jeg er frisk på at prøve Brugsanvisningen: Tadaer... en lille fin gummi blomst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg er frisk på at prøve Alt andet havde da overrasket mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Gentleman 10 Skrevet 1. Februar, 2015 Tak for svar til alle - jeg bestiller nogle stykker, finder en super-frisk GP og vender tilbage med en anmeldelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 2. Februar, 2015 Så kan det bagefter tømmes, rengøres og hænges til tørre, så det er klart til den næste. Det er jo moderne med genbrug. Så det vil være en win-win situation. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Hvis man ikke skifter håndklæde behøver man vel heller ikke skifte femidom? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Hvis man ikke skifter håndklæde behøver man vel heller ikke skifte femidom? Nej da, det må lige være noget for GB-freunde, swup-swup-swup den der smør godt kører godt, så gider vi altså heller ikke høre mere om tørre fisser og glidecreme, vel Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 2. Februar, 2015 af BigDick 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Gentleman 10 Skrevet 2. Februar, 2015 Det er vel nærmere, når der er flere piger til én mand at Femidom er optimalt Fri hop mellem alle hullerne uden skift af kondom. Lyder helt fint med mig! T.G. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg