makkarin 0 Skrevet 31. Januar, 2015 Hej alle sammen Nu er det sådan at jeg skal til Rekkjavik, Island i maj og til Alcudia, Mallorca i juli... Jeg vil gerne få nogle anbefalinger fra jer Det ville være godt at få at vide hvor man får god service, og hvad prisen er. Ps. jeg har et lille fettish får "street walkers", så om det kan lade sig gøre vil jeg høre hvor man finder dem og hvad prisen er. Med venlig hilsen Makkarin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 714 Skrevet 31. Januar, 2015 Jeg har ikke været i Alcudia så ofte at jeg har bemærket nogen piger der. I Cala Millor sad der nogle sorte piger i rundkørslerne i udkanten af byen om aftenen, som jeg formoder solgte sig selv, ikke nogle specielt spændende modeller. Jeg så også nogle rimelig pæne piger på strandpromenaden en aften som man ikke var i tvivl om var prostituerede. Jeg tror de var på vej hen til en af de lokale barer, hvor de sikkert holder til. Så medmindre du er til sorte piger er det nok på barerne du skal søge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 31. Januar, 2015 Island er ikke en destination for sex, hvis du vil betale for det. Du må score på normal vis - hvilket dog, efter sigende, skulle være nemmere deroppe end så mange andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9511 Skrevet 31. Januar, 2015 Tjah Louie tror du det gælder for os, hvis vi gerne vil score i den aldersklasse vi plejer at betale dem for sex - næppe Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvor gammel makkarin er. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 31. Januar, 2015 Du har nok ret hvad os to gamle gutter angår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg