Hop til indhold
makkarin

Island og Mallorca ?

Recommended Posts

Hej alle sammen :P

 

Nu er det sådan at jeg skal til Rekkjavik, Island i maj og til Alcudia, Mallorca i juli...

 

Jeg vil gerne få nogle anbefalinger fra jer :D

 

Det ville være godt at få at vide hvor man får god service, og hvad prisen er.

 

Ps. jeg har et lille fettish får "street walkers", så om det kan lade sig gøre vil jeg høre hvor man finder dem og hvad prisen er.

 

 

Med venlig hilsen

 

Makkarin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været i Alcudia så ofte at jeg har bemærket nogen piger der. I Cala Millor sad der nogle sorte piger i rundkørslerne i udkanten af byen om aftenen, som jeg formoder solgte sig selv, ikke nogle specielt spændende modeller.

 

Jeg så også nogle rimelig pæne piger på strandpromenaden en aften som man ikke var i tvivl om var prostituerede. Jeg tror de var på vej hen til en af de lokale barer, hvor de sikkert holder til. Så medmindre du er til sorte piger er det nok på barerne du skal søge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Island er ikke en destination for sex, hvis du vil betale for det. Du må score på normal vis - hvilket dog, efter sigende, skulle være nemmere deroppe end så mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah Louie tror du det gælder for os, hvis vi gerne vil score i den aldersklasse vi plejer at betale dem for sex - næppe :wink:

 

Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvor gammel makkarin er.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...