Hop til indhold
Gæst

Og hvad bliver alle de Penge brugt til?

Recommended Posts

Her er det klart en fordel, at være uden for Pædagogisk rækkevidde ligesom mig  :-P Så gør man tingene alligevel.

At få bare lidt styr på mig, synes Kvinder er temmelig op af bakke….. Så er en Pædagog da helt uden chancer  :wink:

Hvad med en mandlig pædagog :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt at vi må være nok så frie, bramfrie, der er højt til loftet og ingen der peger fingre ad hinanden - men et helt normalt udtryk for en pige der spreder ben for penge (læs: luder) må man åbenbart ikke sige herinde. Det er altså lidt fjollet.

Det er faktisk fjollet, at man er nødt til ligefrem at forvente at blive bashet herinde , udelukkende fordi man fastholder at kalde en luder for en luder.

Den eneste grund der er til at kalde folk noget de ikke vil kaldes, er da for at genere dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det jyderne kalder "dobbelt sort" ;)

Kære Miza

Ja, - hvorfor skulle de da ikke også gøre det besværlig at "afstemme kassen"  :mad:  - enkelt sort og dobbelt sort - det er sgu samme farve :P

Det bekræfter mig kun i at vi her ovre på hoved øen er mere geniale :P  - bredt forstået - bl. a. indførte sjællandske mænd begrebet "blå penge" - det forlyder at de er særligt velegnet til honorar hos en glad pige :wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Miza

Ja, - hvorfor skulle de da ikke også gøre det besværlig at "afstemme kassen"  :mad:  - enkelt sort og dobbelt sort - det er sgu samme farve :P

Det bekræfter mig kun i at vi her ovre på hoved øen er mere geniale :P  - bredt forstået - bl. a. indførte sjællandske mænd begrebet "blå penge" - det forlyder at de er særligt velegnet til honorar hos en glad pige :wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Hvad så hvis man er farveblind :P

"money has no color nor smell" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

"money has no color nor smell" :lol:

Tidligere kunne man squ TYDELIGT lugte pengene i Esbjerg - Eller på vestkysten . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere kunne man squ TYDELIGT lugte pengene i Esbjerg - Eller på vestkysten . . . 

Det er da stadigvæk, muligt, nu er det bare en anden form for lugt, olie, gas og vind penge.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvorfor spørger du så hvad det betyder, det må du da selv vide?

Hvad betyder Orange penge så?

Med fare for at jeg overser noget ironi, et eller andet sted :shock:  :cool:

Jeg mener at begrebet "Orange penge" stammer fra de små videofilm som der blev indspillet med " Harry & Banhnsen", Harry som en lille og lilla plysbamse og Søs Egelind som hans stemme, og Søren Pilmark som Bahnsen

Det var en serie af reklamefilm for DSB, der ville promoverer deres koncept "Orange billet"

Hver gang Bahnsen fortalte Harry, at han kørte tog på en "Orange" tog billet, ja så opfattede Harry det som om at det var en billet Bahnsen havde købt for sorte penge, i en DSB kiosk.

Det er ihvertfald min opfattelse af begrebet "Orange penge" :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...