Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Her er det klart en fordel, at være uden for Pædagogisk rækkevidde ligesom mig Så gør man tingene alligevel. At få bare lidt styr på mig, synes Kvinder er temmelig op af bakke….. Så er en Pædagog da helt uden chancer Hvad med en mandlig pædagog Redigeret 2. Februar, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 2. Februar, 2015 Det er sjovt at vi må være nok så frie, bramfrie, der er højt til loftet og ingen der peger fingre ad hinanden - men et helt normalt udtryk for en pige der spreder ben for penge (læs: luder) må man åbenbart ikke sige herinde. Det er altså lidt fjollet. Det er faktisk fjollet, at man er nødt til ligefrem at forvente at blive bashet herinde , udelukkende fordi man fastholder at kalde en luder for en luder. Den eneste grund der er til at kalde folk noget de ikke vil kaldes, er da for at genere dem. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Februar, 2015 Det er det jyderne kalder "dobbelt sort" Kære Miza Ja, - hvorfor skulle de da ikke også gøre det besværlig at "afstemme kassen" - enkelt sort og dobbelt sort - det er sgu samme farve Det bekræfter mig kun i at vi her ovre på hoved øen er mere geniale - bredt forstået - bl. a. indførte sjællandske mænd begrebet "blå penge" - det forlyder at de er særligt velegnet til honorar hos en glad pige Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Februar, 2015 Kære Miza Ja, - hvorfor skulle de da ikke også gøre det besværlig at "afstemme kassen" - enkelt sort og dobbelt sort - det er sgu samme farve Det bekræfter mig kun i at vi her ovre på hoved øen er mere geniale - bredt forstået - bl. a. indførte sjællandske mænd begrebet "blå penge" - det forlyder at de er særligt velegnet til honorar hos en glad pige Mange hilsner Nyder livet Hvad så hvis man er farveblind "money has no color nor smell" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. Februar, 2015 "money has no color nor smell" Tidligere kunne man squ TYDELIGT lugte pengene i Esbjerg - Eller på vestkysten . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 4. Februar, 2015 (edited) Tidligere kunne man squ TYDELIGT lugte pengene i Esbjerg - Eller på vestkysten . . . Det er da stadigvæk, muligt, nu er det bare en anden form for lugt, olie, gas og vind penge. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 4. Februar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Februar, 2015 Hvorfor spørger du så hvad det betyder, det må du da selv vide? Hvad betyder Orange penge så? Med fare for at jeg overser noget ironi, et eller andet sted Jeg mener at begrebet "Orange penge" stammer fra de små videofilm som der blev indspillet med " Harry & Banhnsen", Harry som en lille og lilla plysbamse og Søs Egelind som hans stemme, og Søren Pilmark som Bahnsen Det var en serie af reklamefilm for DSB, der ville promoverer deres koncept "Orange billet" Hver gang Bahnsen fortalte Harry, at han kørte tog på en "Orange" tog billet, ja så opfattede Harry det som om at det var en billet Bahnsen havde købt for sorte penge, i en DSB kiosk. Det er ihvertfald min opfattelse af begrebet "Orange penge" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg