mia 27 Skrevet 31. Januar, 2015 Er der nogen af alle jer dejlige mænd, der kan svare mig på, hvorfor man bestiller tid ved gp, og så bliver væk uden at give besked. Det er da bare enormt provokerende, når man så har afvist andre på grund af manglende tider. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Januar, 2015 fordi nogle er narrepikke fordi de vil spilde din tid fordi de ikke er rigtige mænd fordi de er respektløse fordi... fordi... fordi... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 31. Januar, 2015 Mia, tror tit det skydes nogle af mine medbtødres manglende respekt over for pigerne. Og når det er sagt tror jeg ikke hvis vi gør udeblivelserne op i % i hele faget som helhed at man så vil se en større udeblivelses procent hos pigerne end ved andre der tilbyder services med tidsbedtilling ( tandlæger.læger.frisøre ol) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 31. Januar, 2015 Hej Mia, Du kan nå at blive kukuk i forsøget på at finde svar på det spørgsmål... It comes with the job - desværre. Ifølge min erfaring er der så nogle små ting, man kan gøre og forholdsregler, man kan tage for at minimere dette problem. :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 56 Skrevet 31. Januar, 2015 det er da træls nok.... meeen mange har nok fantasi til et gangbang - men måske ikke nosser nok, når det kommer til stykket....? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 31. Januar, 2015 (edited) Er der nogen af alle jer dejlige mænd, der kan svare mig på, hvorfor man bestiller tid ved gp, og så bliver væk uden at give besked.Det er da bare enormt provokerende, når man så har afvist andre på grund af manglende tider. Du har fuldstændig ret, og det er også enormt provokerende når der er lavet en aftale og den så IKKE bliver overholdt fra pigens side. Men det finder nogle åbenbart helt i orden. Mændenes tid er jo heller ikke vigtig. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 31. Januar, 2015 af BigDick 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 31. Januar, 2015 Det er meget irriterende, og i det hele taget folk der ikke overholder en aftale. Har du overvejet at de skal sende en sms til dig 1 time inden de kommer? som en slags bekræftelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Januar, 2015 Mia, hvis det var GB du lavede, så fik du desværre fat i nogle useriøse tøsedrenge, øv op på hesten igen Der findes også seriøse mænd derude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 31. Januar, 2015 Det er vildt irriterende!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 31. Januar, 2015 (edited) Er der nogen af alle jer dejlige mænd, der kan svare mig på, hvorfor man bestiller tid ved gp, og så bliver væk uden at give besked. Det er da bare enormt provokerende, når man så har afvist andre på grund af manglende tider. Hej alle "brødre" og GP.er. Jeg har læst alle indlæg vedr. det problem, at kunderne ikke møder op til behandling efter at have bestilt tid. Hvis jeg fortryder eller bliver forhindret ringer jeg og "melder afbud". Det er min opfattelse, at nogle af pigerne, der konsekvent bruge bruger Fake billeder er en stor del af problemet, hvis kunden i mellemtiden selv, enten her på EG eller andre steder, har fundet ud af at de brugte billeder var Fake. Jeg har indtil videre kun brændt en aftale, da jeg erfarede, at hendes billeder var Fake (fandt svaret her på EG). Når jeg riger, forlanger jeg altid, at få bekræftet, at det er real billeder - hvis ikke - vender jeg i døren og smutter igen!!! Derfor piger, brug dog jeres egne billeder, så sparer I kundernes tid og jeres egne problemer med at vente på kunden, der ikke kommer som aftalt. Jeg har intet svar på, hvordan problemet med Fake billeder bliver "aflivet", men måske skal der en holdningsændring til fra pigerne selv.... Redigeret 31. Januar, 2015 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 31. Januar, 2015 Husk ikke at ta imod tidsbestilling hvis de ringer fra hemmeligt, det hjælper en hel del Hvis man ringer fra hemmeligt til mig, siger jeg de kan prøve at komme forbi, men hvis der er optaget må de vente, de kan ikke reservere tid. Men ja, mega irriterende.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 31. Januar, 2015 Jeg har intet svar på, hvordan problemet med Fake billeder bliver "aflivet", men måske skal der en holdningsændring til fra pigerne selv.... Hvis pigen ikke ønsker/har mulighed for at bruge egne billeder - er det da bare at skrive noget i retning af: at billederne er ikke af mig, men svarer til mit udseende - så er der ingen, der har noget at klage på. I øvrigt, så burde det ikke have noget med tidsbestillingen at gøre, da man jo godt kan blive overrasket over en pige, der faktisk ser bedre ud i virkeligheden end på (de fake) billeder Under alle omstændigheder bør man ringe/sms og aflyse sin tid, hvis man ellers har mulighed for det - eller i det mindste senere ringe/sms og undskylde - det gør enhver mand med nosser 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 31. Januar, 2015 Derfor piger, brug dog jeres egne billeder, så sparer I kundernes tid og jeres egne problemer med at vente på kunden, der ikke kommer som aftalt. Hej Aalborg, Til din information kan jeg fortælle dig, at de piger der bruger deres egne billeder også oplever, at aftaler bliver brændt af. De useriøse mænd der får et kick ud af dette, skelner ikke imellem hvilke piger der bruger fake-billeder, og hvem der ikke gør. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 31. Januar, 2015 Vist bare dårlig stil fra os mænd. Jeg bliver lige så irriteret på mit arbejde (som på ingen måde ligner jeres) kh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0 Skrevet 31. Januar, 2015 (edited) Ved min allerførste gang sidste år bestilte jeg tid hos to forskellige piger i Flensburg. Sammen med en kammerat havde jeg fundet noget guf. Han var for genert til at ringe op, så jeg to mig af begge bestillinger. Det blev til en pige på Harrisleerstrasse og en på Feldstrasse. Vi havde absolut ingen erfaring med at rende rundt i Flensburg. Vi kommer i god tid, og jeg vil ned til pigen på Feldstrasse, men han får kolde fødder i forhold til hende på Harrisleerstrasse - han er simpelthen utryg ved at skulle gå rundt alene. Jeg kommer ind til min date - min debut så at sige. Og han vælger en anden pige - dog først efter at have kimet løs på min dates dørklokke indtil at hun blev træt af det og gik ned og forklarede ham, at hans ven jo var sammen med hende! Nå men der går så lidt over et halvt år. Og de to piger er nu på samme adresse!!! Jeg booker en tid hos nr. 2. Og jeg tænker, at når seancen er færdig, så får hun en god sjat drikkepenge som kompensation for den gamle historie - jeg er slem til at gå rundt med dårlig samvittighed længe. Jeg tropper op, og det viser sig, at billederne ikke er up to date - hun er noget ældre, og jeg har faktisk ikke lyst til at knalde hende. Jeg panikker lidt over, at det nu så er anden gang, at jeg tager røven på hende. Ok - hun tager også røven på mig med de billeder. Men jeg får bare mere dårlig samvittighed. Jeg stikker hende 100 euro og begynder at forklare. Men hun er spanier og dårlig til engelsk. Så stikker hun mig sin i-pad med Google translate. Det jeg skriver kommer ikke til at give mening. Så vil han kalde på den anden pige, der også er spanier er bedre til engelsk og bede hende om at være tolk. Men hende har jeg været sammen med før, og jeg ved, at hun kan huske mig (alt for godt faktisk ). Nu bliver det for alvor pinligt. Og jeg siger "no no por favor X es me amiga". Om det ligner spansk er jeg ikke 100 procent sikker på, men hun virker forstående og giver mig pengene igen og siger noget uforståeligt. Jeg kommer ned på gaden igen, og så tænker uhadada lad mig lige gøre det en tand ekstra pinligt. Jeg ringer på hos nr. 1. Hun stikker hovedet ud af vinduet i nr. 2's værelse og råber, er det dig [mit navn]. Og så spørger hun til, hvad jeg har gang i. Det vil jeg hellere komme op og fortælle. Shit, jeg kommer op, og så står hun der sammen med den anden pige. Jeg forklarer, og nr. 1 oversætter. Jeg får fortalt, at jeg er flov over ikke at have aflyst, og nu igen har spildt hendes tid. Derfor vil jeg gerne kompensere besværet. Men nej, det synes nr. 2 ikke, at jeg skal. Hun sætter en ære i sit job, og hun har selvfølgelig brug for pengene, men hun vil ikke have penge på den måde. Jeg undskylder igen og er megaflov. Og jeg synes faktisk, at hun er en smule for flink. Efter den omgang går jeg ind med nr. 1, hvor jeg også fortæller, at nr. 2 altså ikke lige matchede billederne og ikke var køn nok til mig (nu er jeg så heller ikke selv ligefrem en fotomodel). Jeg er også lidt flov over, at jeg dukker op der, og så faktisk satser på at få en omgang med mit valg nr. 2. Nå, men historien ender med, at jeg skyder en god klatskilling af på nr. 1 i stedet for. Redigeret 31. Januar, 2015 af Happyboy 2.0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0 Skrevet 31. Januar, 2015 Vist bare dårlig stil fra os mænd. Jeg bliver lige så irriteret på mit arbejde (som på ingen måde ligner jeres) kh Samme her. Det er møgirriterende, når folk ikke kan overholde en aftale. Og kan man ikke det, så bør man give besked i god tid. Jeg oplever det forholdsvis ofte på mit arbejde, at folk bryder deres aftaler med mig. Det sjove er så, at mange af de typer, der ikke kan overholde aftalen, tror, at jeg vil hoppe og danse for dem bagefter. Men sådan spiller klaveret ikke. Og det kan jeg heldigvis sagtens tillade mig at sige til dem uden, at det giver mig problemer i mit job. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 31. Januar, 2015 Det er irriterende inden for alle brancher. Dog vil jeg tilføje, jeg har en gang brændt min massør af, (havde glemt aftalen) Og jeg fik pænt en regning på et par hundrede, for ikke at ha meldt afbud.. Hvis bare vi også kunne det, det ville indkassere en god del af hvor indkomst 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Januar, 2015 .. Hvis bare vi også kunne det, det ville indkassere en god del af hvor indkomst Hvis du kunne...er lige før du ikke behøver at arbejde hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 31. Januar, 2015 Første gang jeg skulle besøge en GP (som var sidste uge) fik jeg kolde fødder og kørte hjem igen efter at være dukket op på adressen. Jeg havde dog ikke bestilt tid. Hun arbejder også et andet sted hvor man kunne bestille tid så jeg ringede og aftalte en tid til dagen efter. Nu havde jeg jo lavet en aftale og var "nødt til" at dukke op. Best decisions ever 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McClane 63 Skrevet 31. Januar, 2015 hej Mia svaret til dit spørgsmål har jeg desværre ikke,men der har været flere goe bud i denne string,,men vil bare give dig et lille råd,,,DEPOSITUM,,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Januar, 2015 Det er irriterende inden for alle brancher. Dog vil jeg tilføje, jeg har en gang brændt min massør af, (havde glemt aftalen) Og jeg fik pænt en regning på et par hundrede, for ikke at ha meldt afbud.. Hvis bare vi også kunne det, det ville indkassere en god del af hvor indkomst Så drop da det skide tidsbestilling og lav kig ind knep i stedet :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Januar, 2015 (edited) Så drop da det skide tidsbestilling og lav kig ind knep i stedet Nej lav et drive-in bordel i stedet for, det synes jeg vi mangler herhjemme, de har det i Holland, Tyskland og Schweiz http://www.avisen.dk/glem-mcd-nu-kan-du-faa-job-paa-drive-in-bordel_232137.aspx Redigeret 31. Januar, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 1. Februar, 2015 Forudbestilling med depositum vil helt sikkert løse problemet.. Tror dog også det vil forhindre nye GP at komme ind på markedet, for jeg tror at det kræver en vis grad af troværdighed og tillid før at kunder vil acceptere en handel med depositum involveret. Jeg ville personligt godtage depositum fra de mere rutinerede i faget. Men hos svingdørs-GP vil jeg helt klart ikke turde bruge det koncept. Ikke nogen tvivl om, at folk der bryder en aftale er nogle hundehoveder, røvhuller og socialdemokrater. Vi må i fællesskab se om vi kan gøre noget ved fjolserne og de problemer de skaber for os alle. Men hvorfor er det så lige, at det er socialt acceptabelt at bryde en aftale. Ofte bliver der bare trukket på skuldrene og man accepterer undskyldningen med et "det er ok". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Ifølge min erfaring er der så nogle små ting, man kan gøre og forholdsregler, man kan tage for at minimere dette problem. De små ting og forholdsregler må du da gerne afsløre for os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Er der nogen af alle jer dejlige mænd, der kan svare mig på, hvorfor man bestiller tid ved gp, og så bliver væk uden at give besked. Det er da bare enormt provokerende, når man så har afvist andre på grund af manglende tider. Jeg tror ikke du skal regne med at få "afbrænderne" i tale, da det vel svare lidt til at spørge tyven om hvorfor han/hun stjæler. Måske en kombi af at få kolde fødder og mangel på respekt? Svært at sige, men dødirriterende. Jeg overholder personligt ALTID mine aftaler. Der kan selvfølgelig ske en forglemmelse, men det sker jo ikke når det er en GP, hvor man som oftest går og glæder sig i flere dage op til. Det går heldigvis ikke ud over en forretning men ellers kender jeg godt til at blive brændt af. 80% af mine private aftaler i swinger/sex klubber dukker aldrig op. Jeg er holdt op med at blive sur og irriteret og finder som regel også på noget andet jovt at lave , men irriterende er det da. Det er fair nok at få kolde fødder hvad enten man er mand eller kvinde, men så ring lige og fortæl det ik?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg