Hop til indhold

Danmarks Indsamling - Hjælp de fattige eller hva?

Featured Replies

Skrevet

Nej det er ikke offentligt betalt, det var arbejdet der betalte det.

De får samme pris for operationen som det offentlige. Differancen betaler du, din forsikring eller din arbejdsgiver. 

• Svar 305
  • Visninger 18.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 1. jeg er så træt af støtteindsamlinger til dit og dat. Jeg betaler allerede flere penge til Skat end jeg selv modtager, herunder U-landsbistand. Jeg bliver malket med med urimelige afgifter (som egen

• Selvfølgelig skal vi internationalt hjælpe hinanden, præcis som at vi ville få hjælp af omverdenen hvis en katastrofe en dag ramte os, præcis som vi engang hjalp Norge, det er en gevinst for alle i de

• kære søde rare Nille   Hvis nu jeg skriver dig en pm, med mit bank konto nummer, kan du så ikke overfører lidt af dit overskud til mig?   Jeg føler mig ludfattig og på falittens rand.   Tro mig

Skrevet
  • Author

Jeg vil sq hellere støtte Børnesagens Fællesråd end et projekt i et korupt uland.

Helt enig.

Korrupte banditter, nej tak

Skrevet

Beklager, var ikke klar over, at lønmodtageren skal betale skat af det. Men så forstår jeg ikke rigtig, hvad fidusen er?

I og med at du betaler din aktuelle trækprocent i skat af dette personalegode så har du jo tjent på det resterende.

Venligst Landsbytossen - Stadig uden smart phone  :(  

Skrevet

Beklager, var ikke klar over, at lønmodtageren skal betale skat af det. Men så forstår jeg ikke rigtig, hvad fidusen er?

Til at starte med skulle vi heller ikke betale skat af beløbet. Regningen sendte vi videre til vores dårligere stillede medborgere.

Skrevet

Tanken bag sundhedsforsikringerne var også at give arbejdsgiverne mulighed for at købe ret til hurtig behandling for sine lønmodtagere, så rekonvalescens perioden blev kortere.

Men klart det selvfølgelig også skævvrider....

Og det risikerer også at sætte de rent lægefaglige skøn ud af kraft.

Redigeret af McQueen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.