Hop til indhold
Gæst

sex uden...

Recommended Posts

Gæst

Hej

Jeg er fra den generation hvor alt luge pludseligt blev farlig bla sex der var/er HIV, AIDS og div sygdomme - men nu vil jeg altså være '' vild '' jeg vil altså opleve sex uden gummi..... Derfor, finde der pæne og smukke danske glædes piger som tilbyder dette ? Kom endelig med nogle forslag og det må gerne fra hele Danmark da jeg gerne køre efter det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Slikkepot.

I går besøgte jeg Dark Tiger, Mit under det franske, var jeg helt sikker på at det foregik uden kondom. Da hun fik sig vent om og hun besteg lille Riesen kunne jeg se - jo det var på. Hvornår og hvordan det kom på, aner jeg ikke.

Det må have været ultra-tyndt. Der var ingen forskel hverken på fransk eller dansk. Måske fordi jeg ikke vidste det. Lige fantastisk.

Så mit råd, vent til du finder en fast kæreste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne i nu ikke bare svare på slikkepots spørgsmål, jeg tror han udmærket er klar over risicoen ved det men sjovt nok hver gang der er en der efterspørger det kommer alle med deres gode råd om at bruge gummi.  SVAR DOG BARE PÅ MANDENS SPØRGSMÅL I STEDET FOR ALT ANDET

Del dette indlæg


Link til indlæg

Petra er "berømt" for sex uden, men der findes også mange andre:

 

https://annoncelight.dk/showad/172846

​Manden skrev:

" pæne og smukke danske glædes piger" ....

 

Svaret er sugardaters.dk hvis man ser bort fra at de ikke nødvendigvis er "glædespiger", men bare freelancere ... (jeg gider ikke gå nærmere ind i den diskussion).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg er fra den generation hvor alt luge pludseligt blev farlig bla sex der var/er HIV, AIDS og div sygdomme - men nu vil jeg altså være '' vild '' jeg vil altså opleve sex uden gummi..... Derfor, finde der pæne og smukke danske glædes piger som tilbyder dette ? Kom endelig med nogle forslag og det må gerne fra hele Danmark da jeg gerne køre efter det :-)

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/erhverv/22096000-sommer-miss

Venligst landsbytossen - nu med smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne i nu ikke bare svare på slikkepots spørgsmål, jeg tror han udmærket er klar over risicoen ved det men sjovt nok hver gang der er en der efterspørger det kommer alle med deres gode råd om at bruge gummi.  SVAR DOG BARE PÅ MANDENS SPØRGSMÅL I STEDET FOR ALT ANDET

​Jamen sygdommenes vogtere lader jo ikke en chance gå fra sig uden at ride deres kæpheste. De må jo fandme tro alle vi andre er idioter.

Venligst landsbytossen - nu med smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Manden skrev:

" pæne og smukke danske glædes piger" ....

 

Svaret er sugardaters.dk hvis man ser bort fra at de ikke nødvendigvis er "glædespiger", men bare freelancere ... (jeg gider ikke gå nærmere ind i den diskussion).

​Garanter du så at pigerne på Sugardaters er smukke og danske og gerne knepper uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Garanter du så at pigerne på Sugardaters er smukke og danske og gerne knepper uden gummi?

​Du laver en klassisk generaliseringsfejl :-) Læs evt. Holbergs Erasmus Montanus-dialog om lillemor og stenen.

Det eneste jeg kan garantere er, at man kan møde smukke danske piger, der er villige til at kneppe at kneppe uden gummi på sitet. Der er sikkert også alle mulige andre piger derinde ... Eksempel hvor jeg efterlyste oral uden og fik mere end jeg bad om (ja, vi mødtes, og ja hun havde ingen kondomer - nej jeg oplyser ikke profilnavnet, dette er kun et af flere eksempler):

 

 

sd.JPG

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...