Hop til indhold
Hamma

Kinnaree - alt for koldt til Nuru massage

Recommended Posts

Hej,

jeg er helt ny her, har dog læst med et stykke tid. Vil gerne dele en oplevelse med Kannaree på Hvidovrevej 80 E.

Bestilte i sidste uge via stedets hjemmeside Ægte Nurugel massage til i går, den 28.1. kl. 20. Rykkede to dage senere pr. SMS, da jeg ikke fik svar. Der kom svar, at det var ok med kl. 21. Fint.

Ringede så i går for lige at bekræfte, at vi havde en aftale til Nuru massage. Pigen talte fint engelsk.

Tog derhen, og en sød og smilende thaipige, Bibi på 26 år, åbnede, førte mig i et massagelokale med to brikse og spurgte mig, hvad jeg ønskede. Jeg sagde, at jeg havde bestilt Nuru massage, hvorpå hun sagde, at det var alt for koldt til det, da stedets mandlige, danske ejer ikke tillod pigerne at skrue op for varmen. Termostaterne er låst, og kun han kan styre dem via mobil.

Var rimelig skuffet, havde jeg dog givet dem varsel nok til at fyre op, men Bibi sagde, at Nuru kun kunne tilbydes om sommeren.

Hun var ret sød, med en lækker fyldig krop, så jeg valgte B2B med det hele til 1500. Vi gik i et mindre lokale, der skulle være varmere.

Selvom det ikke var det jeg var kommet for, blev det en dejlig tæt og ret intim kropsmassage med blid og kærlig sex.

Problemet var bare, at vi begge frøs. Nu kan man jo godt blive varm med sådan en lækker sag kørende rundt på sin krop, men desværre var det ikke nok. På et tidspunkt rystede jeg af kulde. Hun gjorde, hvad hun kunne for at give mig en første klasses oplevelse, men sagde dog flere gange, at mange kunder havde klaget over temperaturen, og at det ikke hjalp, når pigerne gav klagerne videre til ejeren.

På stedet, som for øvrigt er fint med gode, pæne rum og en ok bruser, arbejder 4 piger. Jeg talte bagefter med 3 af dem, som alle opfordrede mig til at klage, da de forståeligt nok ikke kan udføre deres job ordentligt på denne måde. De fortalte, at ejeren havde bedt dem om at tage et tæppe over, hvad der nok ikke lige er sagen til en B2B oliemassage.

Vi stod og snakkede uden for køkken og bruseren - og frøs alle sammen. Samme temperatur var der for øvrigt i bruseren. Så det var en overvindelse at slukke for det varme vand. Jeg skulle kun have bad éngang. Pigerne skal jo efter hver kunde.

De fortalte for øvrigt, at de får lov til at beholde 50% , resten går til ejeren. Han burde derfor have råd til at tænde for varmen.

Jeg skrev en mail til ejeren samme aften. Har dog ikke hørt endnu.

Meget søde unge piger, tjenstvillig og lækker, og et i øvrigt flot sted. Kan desværre ikke anbefale det om vinteren. Ærgerligt, og som pigerne selv sagde, skader ejeren sig selv ved at spare så meget som han gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløjsa .... hvis det du siger er rigtigt så er jo stedet No go. Det er ikke kun rufferi, men oven i det latterlig nærigt,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu fået svar fra ejeren, som beklager meget for dårlig service og tilbyder kompensation. Det er ok, synes jeg.

Han skriver også, at pigerne selv kan regulere varmen i nogle af rummene, men det sagde de at de skulle betale ham ekstra for.

Han skrev også, at han ikke havde været på stedet i flere dage, og at han nu ville tjekke temperaturen.

Så, trods alt en reaktion. Og på denne baggrund vil jeg gerne formilde min advarsel mod at besøge stedet om vinteren til: tjek lige temperaturen inden! For pigerne er søde og bestemt et besøg værd, og i sidste ende går det jo ud over dem, hvis ikke der er kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hamma - hvor forslåede tror du så pigerne vil se ud efter du her på forum har udleveret dem som sladderagtige - havde du villet dem det godt uden at risikere repressalier mod pigerne havde du ikke nævnt deres opfordring til dig om at klage til 'bagmanden'  :evil:  :evil: 

Spunsen/Bundstokken 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det sådan det er i denne verden? Som sagt, er jeg ny her, og vel også naiv?

Er det sådan det er i denne verden?   Det vil jeg da anse for en reel risiko, især med det du har citeret pigerne for at fortælle om gutten

vel også naiv?   Det må jeg sige jeg anser dig for at være, hvis jeg skal udtrykke mig diplomatisk  :???: 

Det er jo ikke altid  guds bedste børn, der vil løbe risikoen at leje ejendomme ud til - eller være mellemmænd for disse aktiviteter.

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, men når pigerne nu så inderligt opfordrer mig til at klage (de kender jo fyren) håber jeg da virkeligt ikke, at det går ud over dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet næsten det samme for et år siden på stedet: fik nuru i et utilstrækkeligt opvarmet rum. Rystede ikke af kulde, men nuru er jo afkølende pga vandet, og så er det ikke så fedt. Det hører nok bedst sammen med subtropisk varme.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os nu ikke komme for godt i gang med spekulationerne.

For det første blev Hamma opfordret af pigerne til at klage.

For det andet fungerer thai stederne oftest sådan at de "ansatte" alle er venner og familie med ejeren - tror godt nok der er grænser for hvad konsekvenser en klage vil få for pigerne. Ret udramatisk vil ejerens handlinger bare betyde at kunderne bliver væk og pigerne ikke længere vil arbejde der.

Jeg har ikke selv været der, men ville ikke stryge dem fra listen på baggrund af én dårlig anmeldelse herinde. Hvis det væltede frem med andre medlemmer af samme opfattelse, så var det en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes nu ikke, at jeg har skrevet en dårlig anmeldelse. Jeg fik ikke det jeg bestilte, men jeg fik en super god behandling af Bebe. Det klagede jeg bestemt ikke over, men over den manglende varme til det jeg havde bestil?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Kinnaree i går eftermiddag. Jeg havde på forhånd bestilt nuru massage og det fik jeg. Der var passende temperatur i lokalet.

Prisen var 1.100,- for massagen med tilvalg  af HJ til 300,- og yderligere 200,- hvis der skal mere til. Det blev understreget at mere var med kondom. Jeg havde ikke hævet nok, så det blev kun til HJ.

Jeg kan ikke huske navnet på pigen. Det var noget med S. Hun så ud til at være er sted mellem 25 og 30 år.

Når man ser thai pigerne, dette gælder også andre steder, er de ikke særligt charmerende påklædt. S. val klædt i en bluse er kar slidte cowboybukser med afklippede ben grønne ankelstrømper og badesandaler. Da hun først fik smidt tøjet, vat hun  imidlertid meget smuk, hvilket i denne sammenhæng er det væsentligste. Hun havde pæne mindre, men ikke små bryster, som virkede meget naturlige. Hun havde kort klippet hår over fissen, og var ellers barberet rund om. Dog var der skægstubbe som kradsede lidt under massagen, hvilket også har sin charme. På ryggen havde hun nogle østerlandske tatoveringer, som var ganske pæne, selv om jeg normalt ikke er til tatoveringer. Hun havde et kønt ansigt og håret var sat op in nakken.

S. var talte ganske godt engelsk, og kunne nogle få danske ord.

Selve massagen var helt fantastisk. Efter at være smurt ind i et koldt og et varmt produkt, blev man meget klistret. Det startede med ryggen, hvor hun først maserede med hænderne og senere med både hendes mave og hendes ryg. Herefter var det arme og ben  Her fik man bysterne helt op i nakken og hårene på fissen kradsede dejligt ned over ryggen.  Senere blev jeg vendt om. Her fik først maven og senere arme og ben en tur. Denne del var til topkarakterer.

Herefter blev det til et HJ. Dette var ok. Til sidst fik jeg en grundig massage af hænder og nakke. Her blev der løsnet godt. op.

Forløbet blev afsluttet med et fælles bad. Her var problemet at vandet forsvandt midt under badet. Derfor var det svært at få skyllet sæben af. Herefter var vandet enten meget koldt eller meget varmt.

S. var meget sød og der blev løsnet op for samtalen hen over forløbet.

Der gives topkarakter for forløbet og for S. Jeg er normalt ikke til gentagelser, men her kunne jeg godt komme igen, selv om prisen var rigelig stor. På vej ud sagde S. at jeg næste gang skulle huske at have flere penge med, så jeg kunne have fået det hele. Hvis jeg komme igen vil det være sådan, men det kan være jeg vælger almindelig B2B med olie og sparer den vej. 

De andre piger jeg så på stedet, var også af yngre dato, men med nogenlunde samme påklædning som S.

Denne tråd startede med manglende varme. For mig var det manglende vand. Der bør nok hives fat i udlejer så disse problemer kan løses.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...