gerog 9289 Skrevet 29. Januar, 2015 Hej EG Jeg vil lige informere om, at der er falske 500 pengesedler i omløb i Østjylland. Læs mere her:http://ekstrabladet.dk/112/falske-500-kronesedler-i-omloeb-saadan-genkender-du-dem/5419464 Det ville være ærgeligt, at blive snydt både som kunde og ikke mindt GP'er. God dag derude herfra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 29. Januar, 2015 tak for info. generelt burde vi tøse passe mere på og tjekke ordentligt, men tak det gør man lige husker at få det gjort søde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Januar, 2015 Ja og det er så nemt at købe en UV seddeltester, det bude der være overskud til. Kan sige den er alle tiders. http://www.ctcoinshop.dk/dk/netbutik/seddel-aegtehedstestere/95-uv-pen Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 29. Januar, 2015 Ja og det er så nemt at købe en UV seddeltester, det bude der være overskud til. Kan sige den er alle tiders. http://www.ctcoinshop.dk/dk/netbutik/seddel-aegtehedstestere/95-uv-pen Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Og den virker fint med danske sedler? På linket er der kun billeder af euro sedler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Januar, 2015 Og den virker fint med danske sedler? På linket er der kun billeder af euro sedler På alle pengesedler, ja da. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 29. Januar, 2015 Ja og det er så nemt at købe en UV seddeltester, det bude der være overskud til. Kan sige den er alle tiders. http://www.ctcoinshop.dk/dk/netbutik/seddel-aegtehedstestere/95-uv-pen Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Er det ikke bare at holde den op mod lyset/tjekke vandmærket ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 29. Januar, 2015 Pas på pengene! Pas på pengene! Penge er dødsensfarlige! Pas på pengene! Gi dem væk! De får dig til at glemme at sove. Gi dem væk! De får dig til at glemme at elske. Gi dem væk! Altså hvis jeg fik en stak falske monetos så skulle de bruges på nogle af de piger der på den en ene eller anden måde tager røven på os søde kunder der ikke drømmer om at pigerne fusker med billeder, lyver om ydelser, snyder med tiden, pludselig kræver ekstra osv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 29. Januar, 2015 Altså hvis jeg fik en stak falske monetos så skulle de bruges på nogle af de piger der på den en ene eller anden måde tager røven på os søde kunder der ikke drømmer om at pigerne fusker med billeder, lyver om ydelser, snyder med tiden, pludselig kræver ekstra osv. NARH - VED IKKE - Så er vi jo ikke et hak bedre end dem . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. Januar, 2015 Altså hvis jeg fik en stak falske monetos så skulle de bruges på nogle af de piger der på den en ene eller anden måde tager røven på os søde kunder der ikke drømmer om at pigerne fusker med billeder, lyver om ydelser, snyder med tiden, pludselig kræver ekstra osv. De falske penge er dukket op i Randers. Er det ikke også stadig dér, Veri-pigen arbejder fra? Hvis I er så uheldige at ende op med en falsk seddel, så kunne I jo aflægge hende en visit. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 30. Januar, 2015 - en tilståelse Jeg har en gang i mit liv lavet en "falsk" 100kr. Det var helt tilbage i 96 - 97 hvor jeg havde fået en ny PC med tilhørende 56kb modem + en printer der var stor og klodset som en "Arla-kasse" + en scanner ligeså stor og klodset som 3 brødrister og en gruelig masse kabler der skulle forbindes rigtigt. Og dengang var det uden Windows!!! Dyret - altså scanneren - skulle afprøves som noget af det første - sådan noget var jo en teknisk landvinding dengang. Min onkel som var nysgerrig på denne vanvittige dyre (gav han udtryk for) anskaffelse af en PC med så meget udstyr - var også tilstede og rev straks MULDVARPESKINNET op af baglommen - og smed en 100kr på scanneren. Besynderlig nok virkede hele molevitten første gang og printeren spyttede en 100kr. seddel - og i format 150% - hvad der skete ved jeg ikke; men stå der med pengeseddel på "150kr" og et pålydende på 100kr. var komisk . I det ligger der også noget fryd - gøre grin med - galgenhumor fordi denne onkel var familiens største patetiske skabs - fedtsyl . Han var faktisk pinlig og gjorde sig økonomisk velfunderet ved at "udnytte" andre mennesker - nasse på andre - herunder også familien. Skulle han endelig have MULDVARPESKINNET op, så gjorde det så ondt ondt ondt ondt ondt - og tragedien stod malet i hans ansigt. Og denne "150kr" seddel blev første - eneste - sidste i min karriere som falskmøntner Mange hilsner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 30. Januar, 2015 Pas på pengene! Pas på pengene! Penge er dødsensfarlige! Pas på pengene! Gi dem væk! De får dig til at glemme at sove. Gi dem væk! De får dig til at glemme at elske. Gi dem væk! Altså hvis jeg fik en stak falske monetos så skulle de bruges på nogle af de piger der på den en ene eller anden måde tager røven på os søde kunder der ikke drømmer om at pigerne fusker med billeder, lyver om ydelser, snyder med tiden, pludselig kræver ekstra osv. "Det mest vanedannende stof er penge." Ever! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 30. Januar, 2015 de falske pengesedler kan vel passende bruges på de tøzer med falske billeder :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 30. Januar, 2015 de falske pengesedler kan vel passende bruges på de tøzer med falske billeder :D Hæ! Nu er dette forslag blevet fremført et par gange... Og i vil simpelthen hellere foretage en kriminel handling, fremfor bare at gå igen (som der hverken behøves rigtige eller falske penge til)?! Hvis det står så slemt til, så forstår jeg da bedre, hvorfor det er så nemt for pigerne at slippe afsted med falske billeder o.l. :P 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 30. Januar, 2015 Og i vil simpelthen hellere foretage en kriminel handling, Det er jo gratis fisse!! Så skide være med, at man under ingen omstændigheder ville have besøgt hende ellers, grundet dårlige feedbacks herinde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 30. Januar, 2015 Ikke kun pigen der bliver knaldet - Kunden risikerer også at blive knaldet, hvis han bliver opdaget . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 30. Januar, 2015 hahaha det er en win win - du bliver knaldet uanset hvad :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 31. Januar, 2015 (edited) Ikke kun pigen der bliver knaldet - Kunden risikerer også at blive knaldet, hvis han bliver opdaget . . . Ja se nu er det så, så finurligt indrettet, at det er den, der er i besiddelse af den falske seddel, (slutleddet) der sider med aben og ingen andre. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 31. Januar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 2. Februar, 2015 Altså hvis jeg fik en stak falske monetos så skulle de bruges på nogle af de piger der på den en ene eller anden måde tager røven på os søde kunder der ikke drømmer om at pigerne fusker med billeder, lyver om ydelser, snyder med tiden, pludselig kræver ekstra osv. Nu behøver man jo ikke at snyde dem, fordi de gerne snyder deres kunder som os. Fordi de er nogen idioter, så behøver vi jo ikke være nogen idioter. Men nu er jeg heller aldrig blevet snydt, så det er måske derfor jeg har den mening. Er du da blevet snydt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg