Blow lover 846 Skrevet 28. Januar, 2015 Fik endelig mulighed for at besøge Lajla hos Honeygirls. Havde dukket op flere gange uden at døren blev åbnet. Denne gang var jeg på vej til at gå, da døren endelig blev aktiveret. Inde i opgangen måtte jeg vente relativt længe før døren blev åbnet af Lajla. Lajla er hende på fotos. En flot pige i begyndelsen af 20'erne med ægte bryster, hår og negle. Ingen tattoos. Hun kunne ikke på engelsk forklare, hvor lang tid man får ved køb af dansk og megafransk til kr. 1.000. Hun måtte med en finger pege på et vægur, 15 min. Hun lagde ud med et ok blæs, herefter sex i forskellige stillinger. Hun ved dog ikke, hvad doggy style er, hvilket jo også er charmerende, så jeg må guide hende. Vi slutter af med et blæs, hvor jeg kommer k munden på hende, hvor hun sluger hele ladningen. Hun er næsten ikke til at stoppe. Det var omkring spise tid, så hun har nok været sulten, siden hun malkede mig fuldstændig Lajla er en ung sprød pige, der giver et godt blow. Hendes franskskundskaber er dog ikke i samme liga som legendariske Sandra's fra Pussugalores eller Inga's på Tomsgaardsvejs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 28. Januar, 2015 Er der måske et link ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 28. Januar, 2015 Søg på Honeygirls.dk i Google eller vær overbærende og forklar hvordan man kopierer eller indsætter et link, når IPhone bruges. Honeygirls på Nordre Fasanvej er vel også et lysthus, som efterhånden er alment kendt. Prøv at ring til deres telefonsvarer. Det er ren underholdning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 28. Januar, 2015 Søg på Honeygirls.dk i Google eller vær overbærende og forklar hvordan man kopierer eller indsætter et link, når IPhone bruges. Honeygirls på Nordre Fasanvej er vel også et lysthus, som efterhånden er alment kendt. Prøv at ring til deres telefonsvarer. Det er ren underholdning. Ved ikke hvordan man indsætter link på iPhone.. så her kommer linket bare http://honeygirls.dk/Lajla.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larsmanutd 118 Skrevet 29. Januar, 2015 (edited) Har også besøgt Lajla i dag. Kan varmt anbefales. Synes at hun er en smuk ung kvinde med et charmerende og kejtet smil, som jeg synes, er vildt fræk. Hun har en lækker slank ungpigekrop med et par dejlige c-skål bryster (vil jeg tro). Var dog lidt i tvivl om de egentlig var ægte i starten. Når jeg kiggede på dem, kunne de godt se ud, som om de havde fået lidt hjælp. Men når man mærker dem i hænderne, var man ikke i tvivl - dejlige bløde uden silikone. Superfedt for en mand som mig med mine 167 cm og stå foran en flot blondine (farvet) med sine 175 cm og høje hæle Virkelig wow. Vi startede med at kysse på kanten af sengen, mens jeg udforskede hendes krop med mine hænder. Hun er til dybe kys med tunge. Rigtigt frækt. Så gav hun mig et ok BJ. VI havde sex i forskellige stillinger - altsammen med øjenkontakt og dybe kys. Jeg sluttede af BJ og komme i munden på hende. Hun slugte det hele og suttede den helt ren! Så klappede hun mig på låret og sagde "good boy". Hvad siger i så? Udover at være en lækker og køn pige, så har hun humor og nem at tale med. Hendes engelsk er dog begrænset (hun er fra Grækenland). Og det trak lidt ned, at man kunne lugte røg i hendes hår (men kun meget lidt). Jeg var der ca. 20 min og betalte 1.000 kr. for herligheden. Kommer jeg igen: mon ikke! Redigeret 29. Januar, 2015 af larsmanutd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 29. Januar, 2015 Ser dejlig ud - skønne bryster.... ser ud som hun kan give min favorit på stedet - Lise - konkurrence Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 29. Januar, 2015 Lajla giver et væsentligt bedre blow end Lise, som jeg tidligere har besøgt. Lajla er heldigvis ikke så kold som Lise, der er reserveret på den der østeuropæiske facon. En specialitet ved Lise's blow er, at hun indimellem puster på hovedet på pikken. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, og jeg betragter ellers mig selv som en connaiseur, når det gælder BJ. Men tilbage til Lajla: Jeg blev overrasket over nærmest at blive snærvet i gulvet. Det har jeg oplevet hos Lise eller hendes polske veninder, der ellers huserer hos Honeygirls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 29. Januar, 2015 Hov, jeg glemte et "aldrig": Jeg har aldrig oplevet kys hos Lise eller hendes slæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 30. Januar, 2015 Da Lise var forholdsvis ny var hun ikke så "kold"/reserveret. Der har jeg oplevet at blive "taget-med-bukserne-nede" med kys og tungekys. Er dog ikke blevet snavet i gulvet.. Da jeg senere forhørte mig om de øvrige piger - bla mht kys som Lise - blev tlf.lady også lidt overrasket...men sprang hurtigt henover det. Lise står stadig for mig som en rigtig god oplevelse tilbage i tiden - så Lajla er da kommet på blokken Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 30. Januar, 2015 Men tusind spir for 15-20 min.. så er det saftsusme da også betalt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 30. Januar, 2015 Men tusind spir for 15-20 min.. så er det saftsusme da også betalt Hvis det er med megafransk, slug og hele svineriet, så er det da ikke så galt. Det vil typisk koste 1300-1500 kr som en del af 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 30. Januar, 2015 I 2011 betalte jeg 1500 kr. for to piger i en halv time hos Honeygirls, med "hele svineriet" (to udløsninger). Nu koster en halv time 1300 kr. med én pige. Hvis hun også skal sluge, er det 1500 kr. Og hvis "30 minutter" så er blevet 15-20 minutter, må vi konstatere, at Honeygirls har sat priserne kraftigt i vejret. Jeg tjekkede lige, om vekselkursen til polske zloty har ændret sig markant i den mellemliggende tid, men nej. Så der er bare tale om, at de polske piger vil tjene det samme - eller mere - end mange danske piger. Det er jo fair nok, det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, et grundvilkår vores samfund bygger på. ... Og hun er jo stadig billigere end Studinebaben Lea. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 31. Januar, 2015 ... Og hun er jo stadig billigere end Studinebaben Lea. Men her stopper sammenligningen også Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 31. Januar, 2015 Hvis det er med megafransk, slug og hele svineriet, så er det da ikke så galt. Det vil typisk koste 1300-1500 kr som en del af 30 min. 1500 for en time hos polakkerne i Sydhavn. Undskyld jeg nævner dem (har ikke selv været der eller hos honeygirls og har derfor ikke en jordisk chance for at bedømme om service er sammenlignelig). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 31. Januar, 2015 Honeygirls er et af de dyre steder. Prisen på 1.000 kr. for dansk og megafransk i 15 min. er væsentlig over niveauet. En hel time med superfransk koster eksempelvis 1.100 hos pigerne i Sydhavnen. Megafransk koster så 200 ekstra. Og mange af pigerne er en del mere lækre end Lise og hendes polske slæng. Jeg spørger også mig selv, hvorfor jeg så kommer hos Honeygirls. Forklaringen er, at der indimellem dukker en babe op som Lajla samt ikke mindst pga. min evige jagt efter en ny BJ-champ :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg