Hop til indhold
Dego

Thai massage - nybegynder

Recommended Posts

Jeg overvejer at prøve en gang Thai massage.

Faktisk har jeg aldrig fået rigitg massage af en prof. så måske var det en ide at prøve?

Men hvad skal man forvente af priser på ekstra ydelser (det på Vestegnen hvis det gør en forskel)?

Er der nogle "do's and don'ts"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har allerede læst en del tråde, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget om hvad man skal forvente af priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mission accomplished.

Lettere akavet oplevelse og 1200kr fattigere for 1 times massage med det hele....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er en mand af få ord, Dego. Tror du at du kan fylde lidt mere på?

Massage hos hvem? Hvorfor akavet? Tilfreds trods alt?

Venter med tilbageholdt åndedræt på en spændende beretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er en mand af få ord, Dego. Tror du at du kan fylde lidt mere på?

Massage hos hvem? Hvorfor akavet? Tilfreds trods alt?

Venter med tilbageholdt åndedræt på en spændende beretning.

Jeg har skrevet lidt i nederst i tråden her, glemte bare at smide et link:

Gentagelse med thai massage? Sandsynligvis, men primært med massagen som mål.

Det bliver nok også kun med HJ til sidst, men mindre der dukker noget meget spændende op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske lidt forhastet at dømme thaimassage+ ude, efter kun en enkelt session. Prøv i det mindste også et andet sted, feks hos Ratree. Her får du den store tur for 1000,- og pigerne kan både massere og give +

Så, op på hesten igen!

:0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg overvejer at prøve en gang Thai massage.

Faktisk har jeg aldrig fået rigitg massage af en prof. så måske var det en ide at prøve?

Men hvad skal man forvente af priser på ekstra ydelser (det på Vestegnen hvis det gør en forskel)?

Er der nogle "do's and don'ts"?

Hej Dego

Som med så meget andet her i livet, skal man prøve sig frem. Hvis du har børn, så ved du også, at de ikke kan leve af forældrenes erfaring, men selv skal ud og prøve tingene af og dumme sig. Det tilsvarende er tilfældet her på EG. Vi kan fortælle hinanden en masse om vore oplevelser og hvad disse har kostet, men som Brutus skriver, så skal du nok have mere end en tur på balkortet, før du dømmer Thaimassage ude.

Priserne øst for Storebælt, har jeg ikke den store erfaring med, men vest for, ser det typisk således ud: Massage kr. 300, massage + HJ kr. 600, massage + HJ + BJ kr. 800 og hele pakken kr. 1.000. Så er der selvfølgelig flere forskellige varianter, afhængig af hvornår massøsen smider tøjet og hvordan kemien er. Jeg tror du kan være heldig at finde samme prisniveau på Sjælland, men generelt er priserne nok lidt højere.

Do's and dont's er svært at sige noget om, men som udgangspunkt, får du den bedste behandling, hvis du optræder høfligt og respekterer pigerne - men det er jo ikke så meget anderledes end i resten af samfundet  :cool:  Er kemien til stede, vil du opleve, at thaipigerne er helt fantastiske og er med på det meste.

Så gør som Brutus skriver: Op på hesten igen og skriv gerne her på EG, hvordan det så gik dig :wink:

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt fint indlæg Huaa Laan. Tak for det :smile:

Jeg er rimelig sikker på at jeg skal prøve igen.

Iden med massage og noget lidt frækkere bagefter er interessant.

Jeg finder bare forhandlingen lidt frustrerende og kan godt tolke det lidt som om at hvis massøsen har gjort et godt job fortjener hun at man køber den store pakke. Hvis ikke så ingen afslutning eller kun et HJ og hun bliver skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din metafor med børn og foraldre er fantastisk Hua Laan. Blev umiddelbart i godt humør og følte mig som et nysgerrigt barn.

Det med forhandling Dego, skiller sig ikke ret meget fra forhandling generelt; især i Asien. Du skal absolut ikke tage noget personligt, og heller ikke tage på dig det du tror er pigernes følelser. De er meget meget gode til at spille på dårlig samvittighed og vores velopdragede måde heroppe. Og jeg mener det ikke i noget dårligt forstand. De er bare gode til det. Prøv næste gang at bestille det du vil have, og at ikke gøre det du tror er pigens følelser til dine. Det er faktiskt en temmelig udviklende øvelse. Og du vil finde at de gode thaimassøser giver dig en god oplevelse uanset hvor meget eller hvor lidt du køber. Og de dårlige vil give dig en dårlig oplevelse uanset hvor meget du betaler.

Men et tip er at vise at du satte pris på det hele efterpå, hvis du har haft en god oplevelse. Giver du hende lidt ekstra når du går, er hun glad når du kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Helt enig med Bananas ;-) Måske du kan finde lidt inspiration om forhandling her:

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...