Hop til indhold
leo kbh

Piger, Hvis I har svært ved, at få kunder i butikken, er her et godt trick

Recommended Posts

Ja, det er nemlig et rigtigt godt trick,

til at få kunder

Sådanne nogle piger, skulle vi ha nogle flere af,

desværre aldrig mødt nogen endnu,

der har benyttet sig, af dette trick.

Men det kan jo være det kommer, når først pigerne har lært trickset.  :wink:  

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha!  Det må da være noget det svenske politi kan bruge. Så kan de prale med hvor dygtige og moralske de er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt trick til at få flere kunder? Det er jo ikke kunder, hvis hun betales med sine egne penge, vel?  :lol:

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt trick til at få flere kunder? Det er jo ikke kunder, hvis hun betales med sine egne penge, vel?  :lol:

/Gina.

Hun har i hvert fald misforstået forskellen på omkostninger og indtægter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har i hvert fald misforstået forskellen på omkostninger og indtægter ;)

Nej, for hun laver blot underholdning. Det er Leo, der har misforstået noget.  ;)

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha!  Det må da være noget det svenske politi kan bruge. Så kan de prale med hvor dygtige og moralske de er.

Det kunne komme til at gå voldsom ud over de offentlige finanser.

Nej, for hun laver blot underholdning. Det er Leo, der har misforstået noget.  ;)

/Gina.

Nu er det jo jeres funktion at undeholde. 

Forøvrig vil jeg gerne komplimentere dig for din Christian Louboutin sko. Som skotøjshandler har jeg forståelse for, hvad du må igennem for at få den anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne komme til at gå voldsom ud over de offentlige finanser.

Nu er det jo jeres funktion at undeholde.

Forøvrig vil jeg gerne komplimentere dig for din Christian Louboutin sko. Som skotøjshandler har jeg forståelse for, hvad du må igennem for at få den anden.

Gina er den moderne tids Askepot.

Jeg løber i hvertfald hele københavns området rundt med den anden Louboutin sko :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas.  :P Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles. 

Så bare rolig, jeg halter ikke rundt i København på jagt efter den manglende halvdel af et sæt. :D

Boblende euforisk,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas. :P Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles.

Så bare rolig, jeg halter ikke rundt i København på jagt efter den manglende halvdel af et sæt. :D

Boblende euforisk,

/Gina.

Du er da også noget af en lyseslukker :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas.  :P Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles. 

Boblende euforisk,

/Gina.

Selvfølgelig drikker i da champagne af Louboutinsko. Men man bør dog stoppe inden man forveksler skoen med et glas.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Boblende euforisk,

/Gina.

Det koster 60 euro, så det er jo kun en tur hos en GP i en god FKK :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...