Hop til indhold
deralte

Er sko sexede?

Recommended Posts

jeg må hoppe ud i det, jeg er til højhælede sko/stiletter :oops:

bare jeg tænker ligenu på det, begynder flagstangen at rejse sig xD

det var en af de første ting jeg lærte, hvad jeg tændte, i en alder af 12 xD

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden startede jo egentlig med om man skulle knalde med sko på :D

 

Jeg synes det for det meste ser latterligt ud at man ikke gider smide skoene - uanset om det er kondisko eller stilletter (og forstår slet ikke hvor de der kondisko kommer ind i billedet, for det er sgu da de færreste der dyrker andet kondi end den i sengen?).

 

Men for mig går rigtige kvinder altså i lækre sko. Med lækre sko mener jeg med hæl og det behøver ikke nødvendigvis være en stillethæl selv om det er det flotteste. Men for satan hvor er der mange kvinder der render rundt i udtrådte løbesko eller sandaler der ligner l...

 

De behøver ikke nødvendigvis være Christian Louboutin, som jo laver flotte sko, men hvor den røde farve virker mest som pral - se, jeg har råd til Christian Louboutin!

 

PS. Skrev egentlig for at vende tilbage til trådstarten og så blev det alligevle også om en masse andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg må hoppe ud i det, jeg er til højhælede sko/stiletter :oops:

bare jeg tænker ligenu på det, begynder flagstangen at rejse sig xD

det var en af de første ting jeg lærte, hvad jeg tændte, i en alder af 12 xD

Flot, at du er åben omkring så flovt et emne. Men er det ikke svært, at finde nogle du kan passe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...