Gæst Skrevet 27. Januar, 2015 TAKKER!!! Og hvis du går nu og drejer stik mod højre -er jeg sikker på du rammer øst europa og det tager vel en 3 års tid at nå dertil på gå-ben.... Så tutteluu tror det tager længere tid for dig(og resten af ''stort set alle modne piger i Dk'', som en bruger tidligere har sagt) at tabe de ekstra kilo, fordi man ved, jo tættere er man på 40 , desto sværere forbrændingen er, grundet markant fald af østrogen i kroppen. så slap dog af. jeg har efterlyst noget.så hvis du ikke kan anbefale en dame mellem 35-45 år, højde over 175, vægt under 63 kg, med velplejede negle, kønt ansigt, supermodel krop, fake bryster eller ej, jamen...hvis du ikke kan...så lad være. my two cents. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 27. Januar, 2015 Held og lykke i jagten på cougaren. Men du skal vide at i Danmark er alle kvinder i alderen 35-45 år smældfede og nærtagende og så er de jo slet ikke lige så flotte som de østeeuropæiske kvinder på samme alder. Man må selv afgøre om jeg er dybt ironisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 27. Januar, 2015 tror det tager længere tid for dig(og resten af ''stort set alle modne piger i Dk'', som en bruger tidligere har sagt) at tabe de ekstra kilo, fordi man ved, jo tættere er man på 40 , desto sværere forbrændingen er, grundet markant fald af østrogen i kroppen. så slap dog af. jeg har efterlyst noget.så hvis du ikke kan anbefale en dame mellem 35-45 år, højde over 175, vægt under 63 kg, med velplejede negle, kønt ansigt, supermodel krop, fake bryster eller ej, jamen...hvis du ikke kan...så lad være. my two cents. Ciocanul...definitionen af skønhed er nu engang resultatet af smagen hos hver enkelt....ok, du foretrækker den østeuropæiske tint...fair nok. Nu er det så at jeg ikke kan forstå hvorfor du ikke nævner det i din efterlysning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2015 muse..det er ikke størrelsen, men gørelsen....yesder går rygter om at Fitness.dk vil indføre en rabat ordning hvor piger over 40 kan få deres vægt i rabat....nice one men der må du nok vente lidt endnu....eller Minder lidt om Louis Nielsen, som vidst kørte med en lignende rabatkampagne på et tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 28. Januar, 2015 Cougar, husmor eller whatever....Jeg syns kvinder omkring de ca 80-100 kg er lige sagen - især hvis de er godt fordelt på bagen og bryster. Kvindelighed er smukt og dejligt og tænder mig for vildt Så hvis nogle gode forslag, så kom frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 28. Januar, 2015 Ciocanul, jeg tror du finder meget svært ved at finde en dansk kvinde mellem 18 og 90 år, som har synet og smagen i behold. Som vil lukke dig ind !!!!!! Om deres vægt, figur og udseende kunne komme i betragtning som Miss World, så vil de ikke lukke dig ind. Skulle du, imod al forventning komme ind, fik du omgående et spark ud af døren, når du hørte din stemme og måde at udtrykke dig på, og synet på danske piger!!!. Så gå du bare forbi Silje , Liv og de andre dejlige DANSKE kvinder der har smag for DANSKE mænd. De savner dig ikke og kommer heller ikke til det. Tro mig !!!!!! Livet er svært i dejlige DANMARK, men ikke for os, som respekterer dejlige danske KVINDER!!! Cupido 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 28. Januar, 2015 Jeg kan se at du ikke har nogen venner, endnu, og sådan bliver det nok ved med at værer. ,!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 28. Januar, 2015 Ciocanul, jeg tror du finder meget svært ved at finde en dansk kvinde mellem 18 og 90 år, som har synet og smagen i behold. Som vil lukke dig ind !!!!!! Om deres vægt, figur og udseende kunne komme i betragtning som Miss World, så vil de ikke lukke dig ind. Skulle du, imod al forventning komme ind, fik du omgående et spark ud af døren, når du hørte din stemme og måde at udtrykke dig på, og synet på danske piger!!!. Så gå du bare forbi Silje , Liv og de andre dejlige DANSKE kvinder der har smag for DANSKE mænd. De savner dig ikke og kommer heller ikke til det. Tro mig !!!!!! Livet er svært i dejlige DANMARK, men ikke for os, som respekterer dejlige danske KVINDER!!! Cupido Kan ikke siges tydeligere!!! Aimen er det ikke smukt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 28. Januar, 2015 Kan ikke siges tydeligere!!! Aimen er det ikke smukt? Det skulle da lige være "et spark bagi" ville jeg nok implementere til et " los i røven" og så meget op i luften at når du kommer ned igen er dit tøj umoderne!!! -sorry så kom Københavner tøsen op i hende Silje der!!! God aften/nat til alle knaldperlerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2015 (edited) Cupido...og du er deres tjener...? bare så du vide det..i det her lidt over 3 år har der ikke været få DANSKE kvinder, som ikke har lukket mig ind...helt gratis. hvorfor?..fordi jeg kunne. og alle af dem med den rigtige vægt ifølge mine mandchauvinistiske standarder. livet er slet ikke svært for mig i DANMARK. jeg har en højere løn end mange alm.DANSKERE og jeg respekterer alle kvinder, uanset vægt, men jeg er bare ikke til overvægtige.er det respektløst at sige det, især i denne branche? når de ''sælger'' deres krop og vi køber ''den''..så taler vi om en produkt...jeg køber, hvad jeg vil og sådan er det. hvorfor søger jeg en kvinde mellem 35-45 år, men kønt anisgt og supermodel krop, velplejede negle, en ægte courtisan og ikke en husmor med ekstra moms?..fordi jeg kan. vidste ikke, mine kommentarer omkring MANGE DANSKE kvindes ekstra kilo ville væke nationalistiske følelser.gider sgu ikke fortsætte denne diskussion, da det er stor risiko, jeg kommer til at læse kommentarer om, hvordan folk fra Østeuropa stjæler DANSKERNES jobber, og videre til velfærdsturisme( i øvrigt, Cupido, livet er dejligt for mig i DANMARK fordi jeg ikke betaler samme skat som dig...gør det ondt?), og så kontantshjælpreformen... hellere stoppe her før det bliver tragikomisk. P.S.Venner på eroguide?...er du rigtig klog. man? Redigeret 29. Januar, 2015 af ciocanul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Januar, 2015 Jeg glæder mig da til at læse en anmeldelse fra dig når du finder din superwoman. Og da helst en med et link til nogle billeder, så vi andre kan se hvad det helt præcist er du går efter. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greenhorn 28 Skrevet 29. Januar, 2015 Tak Ciocanul nu ved jeg endelig hvad en klaphat er :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest niklas23 Skrevet 29. Januar, 2015 Det skulle da lige være "et spark bagi" ville jeg nok implementere til et " los i røven" og så meget op i luften at når du kommer ned igen er dit tøj umoderne!!! -sorry så kom Københavner tøsen op i hende Silje der!!! God aften/nat til alle knaldperlerne Så slap dog af! Altså manden søger noget specifikt, og det er ikke dig, kan du ikke bare lade den ligge der? Jeg er sikker på at der er mange mænd som tænder ganske meget på dig, vi er også nogle enkelte som ikke gør - hvis du ikke kan håndtere det, bør du nok genoverveje at have en profil på et site hvis eneste formål er at bedømme prostituerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 30. Januar, 2015 Man må vist hermed konstaterer at denne tråd er kørt fuldstændig af sporet - lidt ærgerligt syns jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) set med mine østeuropæiske øjne...hun ligner bare en opgraderet husmor...no offence, igen. Sammenligner du med 20 årige bimbos fra Budapest eller Prag?http://imageshack.us/photo/my-images/690/serbiangirl.jpg/ Eller midaldrende kvinder?' target='_blank'> He he... Redigeret 2. Februar, 2015 af McQueen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg