kanonkongen 34395 Skrevet 23. Januar, 2015 Hey allesammen. Nogen der kan genkende dette. Jeg kan godt. Ha en skøn fredag allesammen. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 23. Januar, 2015 Er det ikke det, der kaldes følelser ? (undskyld) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 Hey allesammen. Nogen der kan genkende dette. Jeg kan godt. Ha en skøn fredag allesammen. KK Jep sådan er det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 23. Januar, 2015 Hey allesammen. Nogen der kan genkende dette. Jeg kan godt. Ha en skøn fredag allesammen. KK Mangler liiige de sidste 4 timer af pigernes dag . . . . Men mon ikke de også hører til i den negative sektor . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 23. Januar, 2015 Er det ikke det, der kaldes følelser ? (undskyld) Nej HORMONELLA 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Januar, 2015 Er det ikke det, der kaldes følelser ? (undskyld) Hej Osculatio. Der er nu ingenting du skal undskylde for. Jo følelser er mange ting. Kvinder/piger er gode til, at vise dem. Det kan være positivt eller negativt. Eller er det bare os mænd/drenge der, bare er dårlige til at vise følelser. Og hellere vil vise størrelsen på dilleren. Som vi har set i et par tråde de sidste par dage her på EG. Der kan du se følelser der vil noget. Mangler liiige de sidste 4 timer af pigernes dag . . . . Men mon ikke de også hører til i den negative sektor . . . . Jo an2n. piger kan være særdeles lækre de sidste 4 timer. alting er relativt. vi har vel også mindre pæne sider os drengerøve Nej HORMONELLA Mon ikke nogen af drengene herinde skulle mindske, testosteron forbruget God fredag drenge KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 23. Januar, 2015 Jo an2n. piger kan være særdeles lækre de sidste 4 timer. alting er relativt. vi har vel også mindre pæne sider os drengerøve God fredag drenge KK Det kunne også være de 4 timer, hvor de ikke skælder os drengerøve ud . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg