knallert 3411 Skrevet 22. Januar, 2015 har lige besøgt disse 2 skønne modne piger, svæver stadig, 2 piger der sutter pik samtiddig det er bare skønt sexen ligger i toppen med en pige på pikken og en fisse i munden. jeg kommer der igen kan ikke få nok af sommer og sol. http://www.slikkesisse.dk/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Var forbi Sol for et års tid siden, og hun er virkelig en oplevelse. Super sød og imødekommende, og det blev til en rigtig hyggelig times tid i hendes selskab. ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) har lige besøgt disse 2 skønne modne piger, svæver stadig, 2 piger der sutter pik samtiddig det er bare skønt sexen ligger i toppen med en pige på pikken og en fisse i munden. jeg kommer der igen kan ikke få nok af sommer og sol. http://www.slikkesisse.dk/ Ja selv på en kold vinterdag er der Sommer og Sol ligeså her. http://www.slikkesisse.dk/gaestebog.htm Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 22. Januar, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 22. Januar, 2015 Ja selv på en kold vinterdag er der Sommer og Sol Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone ja tiden går bare alt for hurtig burde nok overveje mindst 2 timer sammen med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) ja tiden går bare alt for hurtig burde nok overveje mindst 2 timer sammen med dem Ja lige præcis, tiden går alt, alt for hurtigt i lækkert og skønt selskab.. Mine planer fremadrettet, er at der arbejdes på at få en overnatning i stand. Kunne sgu være en fantastisk oplevelse, så jeg håber det lykkedes **YEHAW** Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 22. Januar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 22. Januar, 2015 Hey. Hvad kostede sådan en omgang hygge ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 22. Januar, 2015 Hey. Hvad kostede sådan en omgang hygge ?? det er du nød til at skrive til sol og spørge om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 5. Maj, 2015 Mine planer fremadrettet, er at der arbejdes på at få en overnatning i stand.Kunne sgu være en fantastisk oplevelse, så jeg håber det lykkedes **YEHAW** Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Edit: @knallert - så er beretningen om min overnatning uploadet.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 5. Maj, 2015 Edit: @knallert - så er beretningen om min overnatning uploadet.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. bd kan du ikke lige sende link til den gerne i pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 5. Maj, 2015 (edited) bd kan du ikke lige sende link til den gerne i pmlink slettetNotér lige sidens navn til en anden gang der kommer en beretning, jeg ved der vil komme en om/med MiaZ senere, da hun er blevet chikaneret af adskillige profiler herinde..Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 5. Maj, 2015 af BigDick ændret tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 5. Maj, 2015 ja sisse er bare dejlig at være sammen med, jeg nyder også at være hos hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg