Hop til indhold
volvodrengen

Kat i Randers igen igen

Recommended Posts

Nu har jeg igen været hos kat, og selvom jeg gang på gang bestiller tid til hende altså kun hende ja så starter det hele nu fint nok, men de sidste 3 gange jeg har været hos hende er der altid kommet en kunde ind (ved godt kat er meget populær) og så smutter kat, og jeg ligger tilbage nøgen, så kommer hendes afløser, og det er sku ikke lige så frækt og lækker som kat. HJ er nu fint nok men mangler tungen i numsen og på ballerne, hvor mange andre af jer her inde har oplevet at kat forsvinder til en anden kunde imens hendes hjælper tager over.

Normalt hos kat giver jeg 500 for massage og HJ incl. tungen. men når hun smutter og afløseren kommer koster det 600, jeg betaler da jeg ikke gider sure miner, er det forkert af mig, og hvad gør i andre hvis det sker, har også mange gange tænkt over at sige nej til afløseren og så bare nøjes med massagen. men svært når man ligger der med stiv dolk.

Det kunne være man skulle finde en anden lige som kat. har kraftigt overvejet at smutte til århus hos nina igen, men der er langt til århus, uden bil.

Det kunne jo også være at jeg skulle tage denne:

Har selv været der en gang tidligere en okay massage men stadig ikke lige som kat.

jeg smider denne i debatten og håber at få nogle kommentarer og evt. nye bud på andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har bestilt en bestemt massøse, så er det dårlig stil, at hun smutter midt i seancen.

 

Om man skal sige ja/nej til tillægsydelser fra en afløser, må afhænge af en selv. Det kunne jo være, at afløseren var bedre end den oprindelige massøse.

 

Det er i øvrigt mega billigt med 200 for 1 times massage. Måske man skulle flytte til hovedlandet.... :wink::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har bestilt en bestemt massøse, så er det dårlig stil, at hun smutter midt i seancen.

Om man skal sige ja/nej til tillægsydelser fra en afløser, må afhænge af en selv. Det kunne jo være, at afløseren var bedre end den oprindelige massøse.

Det er i øvrigt mega billigt med 200 for 1 times massage. Måske man skulle flytte til hovedlandet.... :wink::grin:

Du er mere end velkommen. Tak for din kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kray

Jeg har haft en dialog med Cat omkring det du nævner. Jeg giver altid tydeligt besked om at det kun er Cat jeg ønsker. Hun respektere det altid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er slet ikke iorden. Det kan da også kun lade sig gøre, fordi du jo ligger i en udsat position. Men det er heller ikke god stil, at du ikke af dig selv forhøjer prisen, for den eksklusive behandling Kat yder dig, og som du finder behag i. Massage, handjob og tungen i røven bør altså udløse en ekstra gave fra din side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er slet ikke iorden. Det kan da også kun lade sig gøre, fordi du jo ligger i en udsat position. Men det er heller ikke god stil, at du ikke af dig selv forhøjer prisen, for den eksklusive behandling Kat yder dig, og som du finder behag i. Massage, handjob og tungen i røven bør altså udløse en ekstra gave fra din side.

De gange hvor kat selv har været med hele vejen rundt beder hun altså kun om 500 kr. Jeg må bare næste gang sige at hun ikke må gå før hun er færdig med mig. Eller eventuelt bare sige det til hende inden vi går i gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en dialog med Cat omkring det du nævner. Jeg giver altid tydeligt besked om at det kun er Cat jeg ønsker. Hun respektere det altid

 

 

det har jeg også haft, men da hun 3 gange efter "glemte" det har jeg fra valgt hende og pt ikke fundet nye græsgange inden for thai verdenen

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange hvor kat selv har været med hele vejen rundt beder hun altså kun om 500 kr. Jeg må bare næste gang sige at hun ikke må gå før hun er færdig med mig. Eller eventuelt bare sige det til hende inden vi går i gang

I hendes kultur er det almindelig, at man honorerer god betjening. Og alvorlig talt, netop det service hun yder dig, vil jeg mene at du hvis du har mulighed for det, bør få dig til at vise din påskønnelse. Det vil også have den effekt, at hun vil forsøge at behandle dig til ende ved senere besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hendes kultur er det almindelig, at man honorerer god betjening. Og alvorlig talt, netop det service hun yder dig, vil jeg mene at du hvis du har mulighed for det, bør få dig til at vise din påskønnelse. Det vil også have den effekt, at hun vil forsøge at behandle dig til ende ved senere besøg.

Jeg har været kunde hos hende mere en 20 gange nu efterhånden og det er kun her de sidste 5-6 gange det er sket. Og alle de 14-15 gange i starten har prisen altid været den samme.

Men kan forstå på det at der skal flere penge på bordet i fremtiden, hvis jeg Fortsat skal være kunde hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...