Hop til indhold
Guest Helot

James Bond kommer til Kolding

Recommended Posts

Guest Helot

Hvad er god service, for mig er der rigtig mange ting… Men nu ved jeg det….

Vi har sikkert alle haft dårlige oplevelser med en gudinde, og tænkt aldrig mere…. I dag har været lidt en øjenåbner for mig, og efter i dag er jeg ikke i tvivl om hvordan jeg skal have det når det hele er perfekt. Mange skriver om alarmklokkerne, og skrevet ”Jeg burde være vendt om……” I dag har jeg haft det sådan, at jeg bare skulle møde pigen……… og ja jeg skal helt sikkert møde hende igen;-)

Vi har alle nogle forskellige ønsker, og søger lidt rundt. Nogen gange er det en succes og andre gange føler vi os snydt. Nogen har en helt bestemt type de går efter. Det er også derfor at dette site har sin berettigelse. Jeg har aldrig kunne sætte ord på hvad det var jeg søgte, og tænker også det blot var sex og forløsningen. Nogen gange har jeg troet at det var store bryster, og andre gange er jeg gået efter det græske. Er det unge piger eller hvad er det lige jeg vil have… Nu ved jeg det…

Hele historien starter faktisk den 11. januar hvor jeg har et ”arbejde” i Kolding (en søndag). Skriver til pigen mens jeg får min morgenkaffe, og forsøger her at lave en aftale om at jeg skal besøge hende i en pause i løbet af dagen. Hun melder dog først tilbage efter at det er for sent. Allerede her under dette skriveri opstår der for mig en følelse af tryghed og ærlighed. Hun er bare sød og sjov – kan jeg huske at jeg tænker. Nogle dage efter skriver jeg til hende igen og får faktisk en aftale, men opgiver selv lidt p.g.a. afstanden. Efter at have tænkt mig om, fortryder jeg og drager syd på. Har en ven i nærheden, og tænker at jeg tager chancen. Skriver til pigen at jeg alligevel gerne vil komme, men får først svar længe efter at det er for sent. Skæbnen vil så også at min ven ikke er hjemme, og det hele ender op i en Pizza i Kolding Centrum. Også denne aften hæfter jeg mig ved den gode dialog der er - også selvom det blot er via SMS - Jeg må bare besøge hende. Indimellem alt dette ligger der selvfølgelig en masse mere, som jeg blot holder for mig selv og pigen. I dag står jeg så op med den beslutning at hun skal besøges. Har et ærinde i nærheden, og får det til at passe. Aftaler at jeg skal komme som den første, og kan ikke sætte ord på hvor meget jeg glæder mig. Jeg skylder selvfølge at fortælle at jeg har læst hendes annoncer og hjemmeside – så jeg ved godt hvilken pigen jeg kan forvente at møde…..

Jeg blev meget overrasket på den gode måde. Hun var bare helt perfekt, og allerede før jeg fik jakken af fik vi kysset og jeg var solgt. Resten af den 50 minutter jeg var der, vil jeg holde mellem os. Kan dog fortælle at jeg kun bestilte 30 minutter, men denne rabat forsvinder efter at jeg nu skal betale Kolding Kommune en parkeringsbøde for at holde på en 30 minutters plads i en time. Sådan går det, når man ikke kigger på uret.

Men det var det hele værd, og jeg var opstemt af gode følelser og tanker da jeg kørte derfra…

For dem der ikke har gættet det, så er min gudinde Kysseglademolly  :wub: 

Ha en god dag…. 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej sødeste James....

Hvor er det skønt at høre at du hyggede dig, og du skal ikke være i tvivl om at jeg gjorde det samme, dejligt med gæster som dig der kommer med et stort smil og en imødekommende attitude. -Så kan det kun blive godt..

Altid dejligt med lidt sjov pingpong før man ses, -så er det knapt så alvorligt og firkantet når man så endelig ses.

Ejj, det jeg ked af med bøden, hun har sikkert været jaloux på den åbne sportsvogn og stået klar med blokken. -Det skulle ikke undre mig, hun ser nemlig lidt gnaven ud de gange jeg er stødt ind i hende.

Du er mere end velkommen til at komme og hygge igen, håber jeg ser dig i smoking der, fnis....

Kys Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja - hun er en skøn kvinde. Mollys superfransk er himmelsk - jeg mindes den næsten hver dag.

Du ka' selv være skøn :wub:

Ihh altså, nu får jeg lyst til chokolade igen når jeg læser dit navn, -er overbevist om der er noget der hedder Riesens og som smager godt... Fnis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...