Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 heej jeg vil lige høre om når i tager til Artenis eller andre fkk hvor mange penge i bruger?? Jeg kan hurtig fyre 1000-1500 euro på en weekendtur :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg bruger færre penge end dig - desværre. For jeg oplever, at pigerne frygteligt gerne vil have at man kommer - ellers har de jo ikke ydet en ordentlig service, mener de da selv. Og bliver skuffede når man ikke gør, selv om man forklarer dem, at man holder igen for at kunne have sex med flere af deres kollegaer. Så det ender tit med, at de efter en masse tiggeri får klatten i munden. Hun får sin vilje, og jeg får fred. Men så kan jeg kun 2, allerhøjest 3 gange, så er der helt udsolgt - undtagen i tegnedrengen. Fra min sidste Artemis-tur kom jeg hjem med små 1300 €, jeg havde hævet for meget. Det var ikke optimalt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg kan sku heller ikk klare mere end 2-3 omgange men har altid visgra med så jeg kan tag op til 5-6 forkellige tøser med op :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 Min budget ligger på 300-500€ til det sjove, dertil kommer rejseudgifter og hotel oveni... jeg gider ikke fyre en masse penge af på en gang, fordi jeg tit er afsted... Hvis du kan bruge 1000€ på en dag, så får du travl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 21. Januar, 2015 Mit budget er også mellem 300 og 500€ for en aften på Artemis el.lign. - tror jeg ville få hjertestop hvis jeg skulle bruge 1500€. :wub: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 21. Januar, 2015 Min budget ligger på 300-500€ til det sjove, dertil kommer rejseudgifter og hotel oveni... jeg gider ikke fyre en masse penge af på en gang, fordi jeg tit er afsted... Hvis du kan bruge 1000€ på en dag, så får du travl. Jeg er 100 procent på linje med Nille. Et dagsbudget på 300-500 euro til pigerne. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Min budget ligger på 300-500€ til det sjove, dertil kommer rejseudgifter og hotel oveni... jeg gider ikke fyre en masse penge af på en gang, fordi jeg tit er afsted... Hvis du kan bruge 1000€ på en dag, så får du travl. Jeg er 100 procent på linje med Nille og Ratata: Et budget på 300-500 euro til pigerne. Venligst French Redigeret 21. Januar, 2015 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg er 100 procent på linje med Nille. Et dagsbudget på 300-500 euro til pigerne. Ja, € 400,- før midnat - og € 400,- efter midnat, hvis du lokkes til lidt ekstra ydelser, såsom "Spritz in meinen Mund" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 "Cumming in my mouth is good!" som de siger, når man ikke kan tysk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Ich muss Deutsch Spritzen Den bruger jeg tit på pigerne Redigeret 21. Januar, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) I NRW kan jeg klare et klub besøg for 120 - 150 euro, mens Artemis står mig i 200 +/-. Så er jeg også kun sammen med 2 piger, nogen gange kun 1, sjældent 3 piger. Men jeg har fået helhedsoplevelsen af at befinde mig blandt snesevis af nøgne ungpige modeller, nydt det gode selskab med dem jeg er på tur med, spist godt og drukket kaffe/alkoholfrie drikke. Blot for at vise at os der ikke tjener så mange penge, vi kan også have en god dag samlet set for 1200 - 2000 kr over 10 - 12 timer. Men det kommer selvfølgelig også an på om man personligt føler sig begrænset af et begrænset budget, eller om det som for mit vedkommende ikke betyder så meget at jeg seksuelt kun har få oplevelser på en FKK tur. Det der udgør udfordringen, er hvis de 5 - 10000 kr en tur over 3 - 5 + dage koster, er mange penge for en, hvilket det er for mig. Men heldigvis er det ikke værre end at jeg ved tålmodig afholdenhed nogle måneder af gangen, kan få sparet sammen til en tur på ny Næste gang er det så længe siden sidst at jeg nu har råd til en uge i Berlin i februar, som der er sat max 15000 kr af til, som langt fra skal bruges på købesex alene - jeg skal også spise godt mm. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 22. Januar, 2015 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 entreen er allerede 80€ + 1 omgang = min. 140€ uden ekstra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 Rejse jeg beundrer din afholdenhed samt at du kun bliver fristet af en eller 2 piger over 10-12 timer Jeg tager ofte til sexparty først, knalder 15 piger derefter tager jeg på Artemis og knalder 3-4 piger tja der er en normal dag for mig i Berlin Jeg møder en masse mennesker hehe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 22. Januar, 2015 Mit budget ligger ofte også på de 300-500€ - men det er nu mere af økonomisk nød end af lyst. Skulle jeg tilbringe en hel dag+nat på FKK artemis ville det da være en smal sag at formøble +1000€. Sidste gang brugte jeg ialt 380€ : 80€ i entre, 1 pige á 1 time, og 3 piger á 30 min - men det var på 5 timer... så skal man være dér fra 11-05, ja så kan det sgu godt løbe op ... særligt hvis der ryger et par lange sessions og lidt ekstra som anal og CiM. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 22. Januar, 2015 Hva så Monte, hvormange penge bruger du så, når du tar de der 24 piger på to dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) Hva så Monte, hvormange penge bruger du så, når du tar de der 24 piger på to dage? Det er noget andet med sexparties, det er en anden pris Ellers hedder det 24 piger på 2 dage hos Missen, det er min. 1600€ ca. 12.000 kr. Tja en FKK-tur over 10-14 dage kan koste op mod 30-40K kr. men så har man det også vældig sjovt Redigeret 22. Januar, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 22. Januar, 2015 Jeg vil også til sexparty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 Jeg vil også til sexparty Du skal være hjertelig velkommen til at rejse med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 23. Januar, 2015 Nille afholdenhed for at kunne rejse til Tyskland, er ikke med min gode vilje, men en simpel økonomisk nødvendighed, og jeg bliver skam fristet af flere end 2 piger på FKK, men det rækker og giver mig den oplevelse jeg søger for en acceptabel udgift. Det er for mig ikke meget bevendt at opsøge øst-piger i Danmark, for besøgene foregår på samme måde som hos de danske piger på danske bordeller. Den eneste forskel det ville gøre er prisen, hvor jeg kunne købe sex 3 gange med øst piger mod max 2 gange med danske piger om måneden. Der er stadig måden vi går på bordel i Danmark til forskel fra klub i Tyskland, og så er jeg lige vidt - selvom jeg kunne få sex 2 + gange om måneden, i stedet for sex over 3 dage ca 2 gange årligt i Tyskland. Min oplevelse er at det for mig er værd at vente på når nu det økonomisk er enten eller, og ikke både og. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) Hva så Monte, hvormange penge bruger du så, når du tar de der 24 piger på to dage? Jeg tror nu ikke jeg har nået 24 piger på 2 dage - det var vist 25 på 3 dage... Men overdrivelse fremmer jo forståelsen Normalt tager jeg 3 dage i Berlin - mit budget ser typisk sådan her ud: Fly - 800,- Hotel - 900,- ( 2 overnatninger) div. - 300,- ( togbillet, mad og drikke udenfor klubberne og i lufthavnen) Erleb. Wohn. - 2000,- ( 3x 90€) Artemis - 3000,- Ialt 7000,- ( dropper man Artemis, kan 3 dage gøres for 4000,-) Redigeret 23. Januar, 2015 af Montezi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Januar, 2015 Du skal være hjertelig velkommen til at rejse med Hahahaha... Det skal du nok ikke regne med... Ida driller bare - tror ikke det er fint nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 Hahahaha... Det skal du nok ikke regne med... Ida driller bare - tror ikke det er fint nok Jeg driller også bare Ida igen, der er ikke nogen piger som tør at rejse med når det kommer til stykket, mange er nysgerrige men har ikke nok ben i næsen Men jeg lader en dør stå på klem hvis Ida skulle have lyst til at rejse med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Januar, 2015 Nej, alle ved at Ida skal ha et harem af jomfruer, champagne spa og guldbelagte jordbær, før hun gidder sådan noget sex fest noget.. 24/2, 25/3 potato patata selvf. noget andet hvis det er til sexfester.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Januar, 2015 Nej, alle ved at Ida skal ha et harem af jomfruer, champagne spa og guldbelagte jordbær, før hun gidder sådan noget sex fest noget.. 24/2, 25/3 potato patata selvf. noget andet hvis det er til sexfester.. Jamen det kan vi sagtens arrangere Ida Hvis Montezi ikke vil vedkende sig de 24 piger over 2 dage, så vil jeg da gerne, ja det er nok nærmere mere end 24 piger på 2 dage hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. Januar, 2015 I knew it.. han er sådan en horekarl.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg