Studinebaben 94 Skrevet 22. Januar, 2015 Haha! - I kan da prøve :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 22. Januar, 2015 PM mig lige dit privatnummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 22. Januar, 2015 Midtj, jeg giver ikke mit privatnummer ud til nogen herfra. Ellers ville det da være fuldstændig lige meget med alle mine diskretions og sikkerheds principper gennem dette forløb Vi kommer ikke til at mødes, medmindre det bliver helt tilfældigt og ingen af os aner hvem den anden er ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 22. Januar, 2015 Jeg håber det var ment med et glimt i øjet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 22. Januar, 2015 Ja, fra Midtj side af? Jeg er også lidt i tvivl, faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 22. Januar, 2015 Ja præcis Tænker at det er lige kækt nok selv fra en jyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Ja præcis Tænker at det er lige kækt nok selv fra en jyde Hvorfor skal vi jyder nu bashes igen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Januar, 2015 Man giver da ikke en pige plastikblomster haha Nej, navnlig ikke, hvis hun har en dusk i forvejen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) Mit hjerte er knust så kan man arge sig over at man var nødsaget til at aflyse sidste aftale, når man ser opdateringer som denne. Held og lykke frem over Lea :-) Redigeret 22. Januar, 2015 af RasmusL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 22. Januar, 2015 Ja, fra Midtj side af? Jeg er også lidt i tvivl, faktisk Jeg flirter bare. Ja præcis Tænker at det er lige kækt nok selv fra en jyde Vi jyder giver jer skiderikker baghjul. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 Jeg flirter bare. Vi jyder giver jer skiderikker baghjul. Haha, det ligner ikke din stil Midtj, jeg troede du var en sur gnaven mand, som får for lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 22. Januar, 2015 Haha, det ligner ikke din stil Midtj, jeg troede du var en sur gnaven mand, som får for lidt Jamen det er jeg da også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 22. Januar, 2015 Nej, navnlig ikke, hvis hun har en dusk i forvejen :D Jamen jeg har ikke en dusk i forvejen, så jeg vil gerne have buketten :D Og Rasmus, så øv at vi ikke lige nåede et andet møde.. Ønsker dig og jer alle det bedste fremover 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 24. Januar, 2015 Dont cry for me Argentina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 24. Januar, 2015 Det er skisme god stil at stoppe 'i tide', det er desværre ikke alle GPer der formår det. Jeg har hele tiden haft fornemmelsen af at Studine baben har ben i næsen, og det tyder jo på at hun passer på sig selv Nåede aldrig at møde hende (hun er lige en tand for ung til mig): Men held og lykke fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg