Studinebaben 94 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Hej mænd! Som nogle af jer måske har set, er det ved at være enden på mit arbejde i denne branche.. Grunden til dette er, at jeg helt fra starten af lavede en aftale med mig selv om, at jeg skulle stoppe inden jeg ikke ville arbejde længere, for på den måde ville jeg ikke udsætte mig selv for at gøre noget, som jeg i virkeligheden ikke længere havde lyst til. Ganske smart at tage hensyn til sig selv og sin psyke på den måde, men godt nok også sørgeligt, synes jeg.. Jeg elsker det jo. Jeg har virkelig nydt alle mine møder og samværet med det enkelte menneske, og det har været en kæmpe oplevelse for mig, som jeg vil kigge glad tilbage på - det er der nok ikke så mange i denne branche der kan sige, uden at lyve for sig selv, men det kan jeg. Det kan jeg fordi jeg altid har lyttet til mig selv, og ikke overskredet mine grænser, som mange glædespiger nok desværre gør hen ad vejen.. Det er så ødelæggende, og jeg håber der vil blive færre af dem og flere der respekterer sig selv nok til at sige 'nej' når det er det deres mavefornemmelse siger dem. Det er dog ikke mange der har selvtilliden til at sige nej, slet ikke når man bliver tilbudt flere penge - så jeg vil bede jer om at tænke på det menneske der er bag hende, I køber en service af. Behandl hende som en person med følelser, og respekter hendes grænser og 'nej'er' den første gang. Lad nu være med at presse hende ud i en situation hvor hun føler sig fristet og måske ender med at sige ja til noget, hvor hun ikke har sig selv med.. Ellers nedbryder I det menneske og støtter en branche med dårlige forhold for dem, der yder servicen. Ligeså med priserne; hun har sat den pris fordi hun synes hun er det værd. Sig ja eller nej, men hvis du begynder at diskutere den, er der nogen der har så svag en psyke og tager så godt imod negativ kritik at de tænker "er der en grund til at jeg ikke kan leve op til den pris? Er jeg ikke det værd?" Det er synd! Respekt, respekt, respekt! Det er sgu vigtigt, venner. Så kan man så diskutere om skrøbelige kvinder burde være i denne branche eller ej, og hvorfor de er - men nu er tilfældet at de desværre er det. Løft hende op i stedet for at nedbryde hende.. Den svage kvinde er højst sandsynligt i branchen af de "forkerte" grunde i forvejen.. Hun har ikke behov for at blive trådt yderligere på. Så ja, nej, ros og komplimenter, det er min bøn til jer. Næstekærlighed, mænd. Jeg vil også lige understrege at jeg ikke stopper af mangel på kunder, som mange af jer sikkert vil tænke Der ER segment for min måde at være i branchen på, og jeg knuser mange hjerter ved at stoppe nu - men heldigvis møder jeg forståelse fra dem, i og med de ser mig som et fornuftigt menneske, der lytter til sig selv og ved hvordan man beskytter sin person og psyke. Med andre ord: jeg har haft en god kundekreds med mænd der respekterer mig, og det er kun fordi jeg ikke lod mig påvirke af nogle af jer herinde (og andre steder) der sagde mine priser var for høje, jeg ikke var god nok, advarsler om at jeg ikke ville klare det osv osv.. Jeg håber I læser, lytter, suger til jer og vil have en smule mere omtanke med fremover. Husk at jo gladere kvinden er og jo mere hun tror på sig selv, jo bedre service får I - så ingen grund til at nedbryde Hav det så godt! Jeg kigger nok herinde ind i mellem når jeg savner mit arbejde for meget.. Knus og kys, Studinebaben Lea Love Redigeret 21. Januar, 2015 af Studinebaben 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 21. Januar, 2015 du kunne da ha' stoppet med en hel uges happyhour :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 21. Januar, 2015 Kære Lea, alt godt fremover! Nu satte geografien en naturlig stopper for, at jeg kunne besøge dig, men det var bestemt ikke lysten, det skortede på. Pas godt på dig selv også uden for dette univers! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 21. Januar, 2015 Ak ja, endnu en blomst jeg aldrig nåede at plukke og dufte til Men respekt til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Stor respekt for dit valg og held og lykke fremover. Kan læse en del fordomme og generaliserende ord fra dig, men tænker at der også er både din alder og erfaring til grund heri smil. Tro mig, vi er , som du også har kunne læse herinde ved de bare de sidste 4 der er stoppet , mange af os der kan og vil se tilbage positivt på vores job, men ja nok ikke på hele pakken , som du også så fint kommer ind på... Er ikke helt enige i, at det er vores gæsters opgave, at lære os at sige fra, det er vores egen og ingen andens. Dette er i min verden fralæggelse af egen ansvar og sund fornuft / intuition . Alt sammen noget der også kommer med alder og ( livs) erfaring.. Klart den anden halvdel skal respektere grænserne , men det gælder jo i alt i livet og det må være op til os gp'er at kun tage de gæster ind, der formår dette... Man kan ikke diskutere noget der ikke er til diskution og er du klar i udmeldningen, ja så er det dig der sætter dagsorden også i forhold til priserne... Man kan ikke knuse andres hjerter, for du kan ikke gøre mod andre som de ikke vil have du skal gøre smil. Så når du nu som fornuftig kvinde stopper dit job, så respektere dine gæster dette og glæder sig, da de vil dig det bedste- så dermed ingen hjertesorg! Måske uro i bukserne ja hihi... Jeg håber for dig at du lytter til dig selv også i fremtiden- for kun her finder du sandheden og det ægte i dig smil. Rigtig mange knus og lykke på din vej Lea. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan16 4 Skrevet 21. Januar, 2015 Fornuftigt Lea,respekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 21. Januar, 2015 Alt held og lykke i fremtiden, lyder som en klog og velovervejet beslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 21. Januar, 2015 Flot gået og flot skrevet. God vind! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Held og lykke fremover. Jeg kan måske undre mig lidt over behovet for at fortælle hvad du tror andre piger har af udfordringer og påvirkninger, og så samtidigt fremhæve du ikke som dem af blevet påvirket af nogenlunde det samme. Måske er det mig der læser det forkert, men synes du tegner et dystert billede af resten branchen. Jeg er bestemt med på, at der i branchen også er piger og for dens sags skyld også gæster, der qua enten påvirkninger eller psykiske udfordringer af forskellig slags ikke burde være i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg har heller ikke været forbi, men er da fuld af respekt for din tilgang til at sælge intime serviceydelser. Det er dejligt at se, at du er så afklaret. Og jeg mener - som dig - at man skal være en gentleman og respektere grænserne, og ikke lokke med flere penge for noget, begge parter kan fortryde efterfølgende. Men Bluejacket har da ret, du tegner et temmeligt dystert billede af resten af branchen. Der er såmænd mange andre piger, der er afklarede med, hvad de laver. Også blandt østpigerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Januar, 2015 Du skal også have held og lykke fra mig. Som blåjakken er inde på, er der flere piger med positiv tilgang til branchen, end du synes at mene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Du får smækket med døren, hva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Hahaha.. Åh nej, jeg havde lige glemt hvordan man bliver nødt til at forklare éns syn fra alle tænkelige aspekter herinde - mig som er naiv nok til at tro, at det er nok blot at holde sig til det, der er pointen i éns udtalelse... Nuvel; Jeg er helt sikker på at der er andre ud over mig, der er glade og tilfredse med at arbejde på denne måde - ingen tvivl om det, men nu var det ikke de piger jeg havde behov for at kommentere på, for jeg ved de/I (dejlige kvinder herinde bl.a.) nok skal klare sig/jer. Ligeså er jeg helt enig i at det er ens eget ansvar at sætte sine grænser, og sørge for at man bliver forstået, lyttet til og respekteret - igen var det blot de kvinder, der ikke har det så godt med sig selv og derfor har svært ved at sige fra, som man som mand skal være god til at tyde og ikke presse.. Men Line, det var netop dette jeg med mit sidste statement kom ind på - jeg er ikke bukket under for diverse kommentarer og ønsker om prisfald, og bl.a. derfor har jeg mødt respekt af mine kunder. Nu handler det ikke om dette, men synes desuden at det er lidt pudsigt du føler et behov for at nævne min alder og livserfaring ud fra dette opslag - specielt når du ikke kender til sidstnævnte Jeg har meget livserfaring allerede, men jeg er vant til at folk ikke forstår mig og taler nedladende til mig for at opnå et eller andet, dem vil man møde mange af på sin vej.. Det vigtigste er, at jeg ved hvem jeg er Mht. hvordan jeg kan komme ind på dette emne uden selv at føle det, jeg beskriver, skyldes det: - Jeg HAR livserfaring, som sagt. Jeg har meget i baggagen, og en del af dette er en hård tid på gymnasiet, som jeg modsat mange andre, aldrig har ønsket mig tilbage til. Den var fyldt med usikkerhed, og jeg var ikke stærk nok til at sige fra og stå fast ved mine egne holdninger.. Jeg lod mig manipulere med, blev mobbet, og der gik længe før jeg sagde højt "NU ER DET NOK!" Det har dog ikke været et problem for mig sidenhen, jeg er vokset helt vildt, og respekterer og elsker mig selv nok nu, til at sige fra når jeg føler mig uretfærdigt behandlet. Det synes jeg er tydeligt at se nogle steder herinde, i annoncer, på andre sider og alle steder i dagens danmark, og ikke kun kvinder eller på dette område - altså usikkerhed. Den skinner tydeligt igennem, og jeg prøver blot at gøre opmærksom på denne, for at vi passer så godt som muligt på hinanden i denne verden.. Der er ikke andet i det end det. Så jo, jeg har haft det sådan - i DATID. Det er derfor jeg har forståelse for de kvinder, og prøver at tale på deres vegne, selvom jeg håber på at de selv bliver så stærke at de kan tale på deres egne vegne. (Og ikke mener det gavner dem at være i denne branche før de kan) Hav det godt allesammen, og nyd jeres fremtidige diskussioner Over and out//Lea Redigeret 21. Januar, 2015 af Studinebaben 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Hahaha.. Åh nej, jeg havde lige glemt hvordan man bliver nødt til at forklare éns syn fra alle tænkelige aspekter herinde - mig som er naiv nok til at tro, at det er nok blot at holde sig til det, der er pointen i éns udtalelse... Nuvel; Jeg er helt sikker på at der er andre ud over mig, der er glade og tilfredse med at arbejde på denne måde - ingen tvivl om det, men nu var det ikke de piger jeg havde behov for at kommentere på, for jeg ved de/I (dejlige kvinder herinde bl.a.) nok skal klare sig/jer. Ligeså er jeg helt enig i at det er ens eget ansvar at sætte sine grænser, og sørge for at man bliver forstået, lyttet til og respekteret - igen var det blot de kvinder, der ikke har det så godt med sig selv og derfor har svært ved at sige fra, som man som mand skal være god til at tyde og ikke presse.. Men Line, det var netop dette jeg med mit sidste statement kom ind på - jeg er ikke bukket under for diverse kommentarer og ønsker om prisfald, og bl.a. derfor har jeg mødt respekt af mine kunder. Nu handler det ikke om dette, men synes desuden at det er lidt pudsigt du føler et behov for at nævne min alder og livserfaring ud fra dette opslag - specielt når du ikke kender til sidstnævnte Jeg har meget livserfaring allerede, men jeg er vant til at folk ikke forstår mig og taler nedladende til mig for at opnå et eller andet, dem vil man møde mange af på sin vej.. Det vigtigste er, at jeg ved hvem jeg er Mht. hvordan jeg kan komme ind på dette emne uden selv at føle det, jeg beskriver, skyldes det: - Jeg HAR livserfaring, som sagt. Jeg har meget i baggagen, og en del af dette er en hård tid på gymnasiet, som jeg modsat mange andre, aldrig har ønsket mig tilbage til. Den var fyldt med usikkerhed, og jeg var ikke stærk nok til at sige fra og stå fast ved mine egne holdninger.. Jeg lod mig manipulere med, blev mobbet, og der gik længe før jeg sagde højt "NU ER DET NOK!" Det har dog ikke været et problem for mig sidenhen, jeg er vokset helt vildt, og respekterer og elsker mig selv nok nu, til at sige fra når jeg føler mig uretfærdigt behandlet. Det synes jeg er tydeligt at se nogle steder herinde, i annoncer, på andre sider og alle steder i dagens danmark, og ikke kun kvinder eller på dette område - altså usikkerhed. Den skinner tydeligt igennem, og jeg prøver blot at gøre opmærksom på denne, for at vi passer så godt som muligt på hinanden i denne verden.. Der er ikke andet i det end det. Så jo, jeg har haft det sådan - i DATID. Det er derfor jeg har forståelse for de kvinder, og prøver at tale på deres vegne, selvom jeg håber på at de selv bliver så stærke at de kan tale på deres egne vegne. (Og ikke mener det gavner dem at være i denne branche før de kan) Hav det godt allesammen, og nyd jeres fremtidige diskussioner Over and out//Lea Kære Lea. Nedladende ligger ikke til mig og sådan skal du bestemt ikke læse og forstå det. Beklager meget hvis du har den følelse, for dette var ikke hensigten. Og igen- jeg kan ikke give dig den følelse , hvis du ikke tillader den, så slip den smil. Er ikke i tvivl om du har bagage ligesom alle andre mennesker og valget af jobbet her er oftes med en anden slags bagage uden at generalisere og fordømme, men lidt fakta fra forskning og SIO ... Så ja klart du har dine egne erfaringer, siger blot at du ( naturligvis) vil få flere på din vej og dermed ser anderledes på mange ting smil... Må du få alt lykke på din vej videre i livet smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Min yndlingspige stoppede for en del år siden. Hun havde annonceret, at hun ville aftrappe sine aktiviteter. Det blev så gjort hurtigere, end hun havde skrevet. Jeg kender ikke hendes bevæggrunde til at stoppe, men en grund kunne være, noget hun fortalte mig. Hun havde haft kunder, der havde sagt, at hun nu havde en alder, så hun måtte sænke priserne. Jeg fandt - og finder - det helt utilstedeligt. Som også Studinebaben skriver, så sætter man den pris, som man mener passer til ens værdi. "Min" pige var i min optik smuk, klog, sexet og dejlig. Jeg har aldrig tænkt, at hun kostede for meget. Om det var nogens bemærkninger om hendes værdi, der fik hende til at stoppe, kan jeg ikke vide. Jeg savner hende stadig, men har stor respekt for hendes valg - lige så med Studinebabens! Redigeret 21. Januar, 2015 af warmgun 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Min yndlingspige stoppede for en del år siden. Hun havde annonceret, at hun ville aftrappe sine aktiviteter. Det blev så gjort hurtigere, end hun havde skrevet. Jeg kender ikke hendes bevæggrunde til at stoppe, men en grund kunne være, noget hun fortalte mig. Hun havde haft kunder, der havde sagt, at hun nu havde en alder, så hun måtte sænke priserne. Jeg fandt - og finder - det helt utilstedeligt. Som også Studinebaben skriver, så sætter man den pris, som man mener passer til ens værdi. "Min" pighvar i min optik smuk, klog, sexet og dejlig. Jeg har aldrig tænkt, at hun kostede for meget. Om det var nogens bemærkninger om hendes værdi, der fik hende til at stoppe, kan jeg ikke vide. Jeg savner hende stadig, men har stor respekt for hendesvalg - lige så med Studinebabens! Aner ikke hvor gammel hun var, men hvis det kun var 40+ så gør det ikke noget for mig. Faktisk finder jeg MILFs eller cougars ret attraktive, hvis de har store... ; -) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 21. Januar, 2015 Line, selvfølgelig vil der komme mange flere oplevelser og udfordringer, der vil være med til at forme og udvikle den jeg er - og jeg vil se frem til det hele og stå klar med åbne arme Nu skrev du at du kunne læse at der var fordomme og generelisering i min tekst - og det var her du nævnte alder og livserfaring. Det er det jeg ikke mener er særlig passende.. Specielt når der hverken var tale om det ene eller andet. Det er heller ikke fordi det er noget at diskutere, jeg undrede mig bare over valg af formuleringen.. Hav det dejligt og pas på dig selv. Lea 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 21. Januar, 2015 Søren Kierkegaard skrev: "Jeg vil hellere fortryde, det jeg har gjort, end det jeg ikke har gjort". Mon ikke det passer på rigtig mange af os her inde både de lyserøde og mændene? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 21. Januar, 2015 Hej Lea, Jeg synes du har en meget værdig måde at sige farvel på og vi burde samle ind og give dig en ordentlig afskedgave - nok ikke lige så nemt - men du skal ihvertfald have en dusk: Og så ønskes du al mulig held fremover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Følsom og elegant som altid, Jernsvin. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 Hej Lea, Jeg synes du har en meget værdig måde at sige farvel på og vi burde samle ind og give dig en ordentlig afskedgave - nok ikke lige så nemt - men du skal ihvertfald have en dusk: Og så ønskes du al mulig held fremover Man giver da ikke en pige plastikblomster haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 21. Januar, 2015 Det er fedt, at du lige vedlægger nogle selfies. Og efter at jeg har studeret billederne, er jeg kommet frem til, at jeg godt vil have dig, selv om du nu er gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 21. Januar, 2015 Tusinde tak for de meget fine blomster (og stilk : Jernsvin. Det er da lidt ærgerligt du ikke nåede det inden, Midtj.. Det bliver lidt svært at få mig, nu hvor jeg er "gratis" ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 Tusinde tak for de meget fine blomster (og stilk : Jernsvin. Det er da lidt ærgerligt du ikke nåede det inden, Midtj.. Det bliver lidt svært at få mig, nu hvor jeg er "gratis" du kan vel scores i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg