Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Kære alle med-debattører Jeg erfarer igennem medierne at det idag er international krammedag. Derfor vil jeg opfordre alle til at afslutte deres indlæg med bemærkningen: "Kram" Vi bør omfavne hinanden i anledningen af denne dag Jeg vil også gerne høre, hvad jeres holdning er til kram. Det er efterhånden ved at være normen ude i samfundet, at man giver hinanden et kram istedet for et håndtryk. Jeg synes det er gået for vidt med al det krammeri. Selv foretrækker jeg at man giver et håndtryk og jeg giver kun kram til min familie og så selvfølgelig de glædespiger, som jeg er sammen med Kram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg hørte det i radioen på vej til Vejle og jeg synes det er total opturs god karma dag SMIL. Masser af krammer og knus til jer alle- de der har været på besøg fik det også at mærke blink blink... Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Et håndtryk for benyttes hovedsageligt i situationer hvor jeg møder mennesker jeg ikke har nogen særlig relation til. Håndtrykket er i den situation en høflig gestus, der vel også signaler respekt (i hvert fald i udgangspunktet) Kram gives til dem jeg holder af eller dem som betyder meget for mig, under hensyntagen til om de er modtagelige på kram/berøring. Umiddelbart synes jeg ikke at håndtrykket skal glide ud, og erstattes af kram, da jeg opfatter det som to forskellige ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 21. Januar, 2015 Var ikke klar over, at det var idag, men vedkommende der fik/gav et ORDENTLIGT kram idag, skal ha' et STORT tak . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Hey Titman. Godt initiativ. Et kram er helt fantastisk. Ja idag har jeg haft en helt fantastisk dag. Flere af forældrene havde vidst også hørt radio i dag. Vi fik et kram i morges da de afleverede deres børn Det er sku overskud. og ja så giver man også meget af sig selv. Så dagen har været rent optur. En pige skulle hentes i dag. hun kom løbende gav et stort knus og sagde, ses imorgen dejlige KK. Amen hjertet smeltede da. håndtryk giver jeg oftest kun til dem, jeg ikke rigtig kender. Men knus afleveres med stort velbehag til dem jeg kender rigtig godt. Man mærker faktisk også ofte hvilken tilstand mennesker er i. Men overskrider selvfølgelig ikke grænser dem der ikke ønsker et kram. Men et kram er også en dejlig følelse så her til jer alle. KK Redigeret 21. Januar, 2015 af kanonkongen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2015 Tja, så blev en spontan reaktion gjort til et formelt krav. Sådan et kram er der ikke megen oprigtighed i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Tja, så blev en spontan reaktion gjort til et formelt krav. Sådan et kram er der ikke megen oprigtighed i. Jo hvis man bare ser det som en ekstra " undskyldning" for at dele flere krammer ud SMIL . Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Gad vide, hvad det næste bliver? En international kyssedag, hvor man skal kysse alle dem man tilfældigvis møder i sin hverdag. FØJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg misbrugte anledningen på det groveste. Bagerens kone som jeg længe havde haft lyst til at røre ved, fik en grundig og tilbundsgående kram. Jeg tror hun glæder sig til der er krammedag igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Jeg misbrugte anledningen på det groveste. Bagerens kone som jeg længe havde haft lyst til at røre ved, fik en grundig og tilbundsgående kram. Jeg tror hun glæder sig til der er krammedag igen. Ja kram er nu dejligt i nogle sammenhæng især når det gælder nogen man gerne vil røre lidt mere ved 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Gad vide, hvad det næste bliver? En international kyssedag, hvor man skal kysse alle dem man tilfældigvis møder i sin hverdag. FØJ Jeg stemmer for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 22. Januar, 2015 Gad vide, hvad det næste bliver? En international kyssedag, hvor man skal kysse alle dem man tilfældigvis møder i sin hverdag. FØJ Jeg bliver indenfor den dag, en tur i supermarkedet kan hurtigt vende tingene op og ned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Januar, 2015 Gad vide, hvad det næste bliver? En international kyssedag, hvor man skal kysse alle dem man tilfældigvis møder i sin hverdag. FØJ Hey Titman. Jamen den dag findes skam da D 6 juli. Fejres den internationale kyssedag. Så vi har da alle tid til, at varme op til denne store dag Man kan også sige, at kys ikke er skadeligt tværtimod da. Kys kan også være en effektiv skønhedskur, Mener, at have læst et eller andet sted at en kysseaktivitet bruger ikke færre end 24 ansigts muskler. Det da ren win win for alle parter. Mon ikke mange muskler bliver godt varme ja rødglødende når man kysser. kys kan også virke som medicin mod højt blodtryk og kredsløbsproblemer. (hævder de kloge) en del signal stoffer kommer også i brug. Jo Jo så kys bare videre, ja skuller der være nogle PIGER der gerne vil undersøge disse ting med mig, ja så er jeg da disponibel God torsdag, en dag mindre til weekend. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. Januar, 2015 kys kan også virke som medicin mod højt blodtryk og kredsløbsproblemer. (hævder de kloge) en del signal stoffer kommer også i brug. Jo Jo så kys bare videre, ja skuller der være nogle PIGER der gerne vil undersøge disse ting med mig, ja så er jeg da disponibel God torsdag, en dag mindre til weekend. KK Bare stil dig bagerst i køen . . . Men har undersøgt det der med blodtrykket - Det falder squ bagefter sådan en seance . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) kys kan også virke som medicin mod højt blodtryk og kredsløbsproblemer. (hævder de kloge) en del signal stoffer kommer også i brug. Jo Jo så kys bare videre, ja skuller der være nogle PIGER der gerne vil undersøge disse ting med mig, ja så er jeg da disponibel God torsdag, en dag mindre til weekend. KK Bare stil dig bagerst i køen . . . Men har undersøgt det der med blodtrykket - Det falder squ bagefter sådan en seance . . . Hey an2n. Som jeg, siger det er ren win win. Og siden jeg formoder du ikke er en pige ønsker jeg heller ikke at kysse med dig. Redigeret 22. Januar, 2015 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. Januar, 2015 Hey an2n. Som jeg, siger det er ren win win. Og siden jeg formoder du ikke er en pige ønsker jeg heller ikke at kysse med dig. Tror heller ikke du kan sænke mit blodtryk med kys - DER skal det da være et stykke hunkøn . . (For mit vedkommende) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Hey Kanonkongen Findes der osse en international blowjob dag ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Januar, 2015 Hey Kanonkongen Findes der osse en international blowjob dag ? Er der ikke en bøf og blow dag. kan så ikke huske datoen. Er ikke et omvandrende leksikon KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Januar, 2015 Der er også en "spring ud af fetish" skabet-dag Men det var i efteråret eller tæt på jul... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 22. Januar, 2015 Der er også en "spring ud af fetish" skabet-dag Men det var i efteråret eller tæt på jul... Det man i udlandet kalder Halloween 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. Januar, 2015 Det er snart - OG HELDIGVIS EN WEEKEND . . . 14. marts . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Lad os nu endelig få alle de obskure mærkedage op på boardet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Januar, 2015 Er der en dag hvor man siger undskyld, eller er det bare når man lyster?? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Er der en dag, hvor man stiller dumme spørgsmål, eller er det bare noget man gør, når man lyster :p 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 22. Januar, 2015 Er der en dag, hvor man stiller dumme spørgsmål, eller er det bare noget man gør, når man lyster Det først nævnte får du aldrig EBs Nationen med på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg