Hop til indhold
PerZ

Amalie fra Viborg

Recommended Posts

er det ikke amalie prinsessen du tænker på ? som der var en del balade om herinde. tror nok det er blevet sletter efter hendes eget ønske. men hvis det er hende du tænker er hun ret lækker blondine solbrun og store bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kører hun stadigvæk? Synes ikke jeg har set hendes annoncer længe (desværre). Hun var ellers en af dem, som jeg havde et godt øje til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Åh ja. Hende kan jeg godt huske. Havde en god eftermiddag efter et besøg i solcenter. Såfremt hun tager flere ind, er jeg meget interesseret i at høre nærmere. Bliver jo helt misundelig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte hende før jul i et solcenter i Viborg. Man er ikke i tvivl om at hun dyrker ridesport, hun lugtede af hest.

Hun havde ingen gummi med og jeg var godt nok tændt, hun er jo faktisk også ret lækker ellers, så jeg sprang på uden. Da jeg var kommet oppe i hende løb spermen ned over låret med en masse sort skidt i kanten!

Hun har udseendet med sig, men hun dur ikke til sex og så burde hun gøre mere ud af hygiejnen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte hende før jul i et solcenter i Viborg. Man er ikke i tvivl om at hun dyrker ridesport, hun lugtede af hest.

Hun havde ingen gummi med og jeg var godt nok tændt, hun er jo faktisk også ret lækker ellers, så jeg sprang på uden. Da jeg var kommet oppe i hende løb spermen ned over låret med en masse sort skidt i kanten!

Hun har udseendet med sig, men hun dur ikke til sex og så burde hun gøre mere ud af hygiejnen

​Hun havde også problemer med hygiejnen da jeg var sammen med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...