Hop til indhold
Kinky fyr

Christina hos privat-diskret

Recommended Posts

Christina hos privat diskret blev besøgt igen idag. Lige så skøn og imødekommende som de andre gange jeg har besøgt hende. Hun er kort og godt den kønneste og skønneste kvinde jeg nogensinde har været sammen med. Hun slikker som en drøm og får selv de lækreste orgasmer ved at blive slikket.

Hun får alle mine bedste anbefalinger. Besøges snart igen. Er bare super vanedannende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt gået Kinky fyr! Det er faktisk længe siden jeg har haft lyst til aflægge denne skønhed et besøg,for aller,aller første gang, men afstanden har altid forhindret mig i det. Nu vil lige spørge om Christinna giver tunge-kysse? Hvis ja, er hun god til det også?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft en hyggelig morgenstunden på landet med Christinna som fuldt ud lever op til sine gode anmeldelser.

Hun er varm og imødekommende fra man kommer ind af døren til man skal ud i forårssneen. Jeg havde valgt en time med Christinna, men som sædvanligt når man tager det sikre valg at besøge Privat Diskret så flyver tiden af sted så man kan have dem mistænkt for at være i besiddelse af en tidsmaskine.

Oplevelsen med Christinna er med lækre tungekys og lækker sex.

David a

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan kun give de herre ret, jeg har flere gange haft fornøjelsen af at have en hyggestund med den skønne Christinna som helt sikkert lever op til den beskrivelse i andre er kommet med, dog syntes jeg i mangler at beskrive hendes alt for dejlige fortrin, de bryster er da noget ved at lege med :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give de herre ret, jeg har flere gange haft fornøjelsen af at have en hyggestund med den skønne Christinna som helt sikkert lever op til den beskrivelse i andre er kommet med, dog syntes jeg i mangler at beskrive hendes alt for dejlige fortrin, de bryster er da noget ved at lege med :-)

Du mener de fantastiske store, dejligt faste, pragtfulde naturlige, bryster som der end da er 2 af!!!

Hvis en mand havde en penis der var lige så seksuel tiltrækkende på det andet køn, ville han sætte en snor på den og gå en tur på strøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du mener de fantastiske store, dejligt faste, pragtfulde naturlige, bryster som der end da er 2 af!!!

Hvis en mand havde en penis der var lige så seksuel tiltrækkende på det andet køn, ville han sætte en snor på den og gå en tur på strøget.

Resten af hende er nu os pænt lækkert :-D Damn en kvinde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christinna__PD

I dejlige mænd altså ..

Tusind tak for alle de søde ord, sidder her og bliver helt rød i kinderne! I er bare super dejlige hver og en !

David a tak for den dejlige anmeldelse, håber vi snart ses igen !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal også snart besøge den skønne Christinna igen. Hun er bare den lækreste og sødeste kvinde jeg har mødt

Knus og kys til Christinna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Dejligt at læse så mange dejlige mænd, er glade og tilfredse :) kan ikke andet end at smile nu :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke spor for stort med de rosende ord. Christinna - du er bare den skønneste og smukkeste kvinde man kan være sammen med.

Bare så super lækker og ingen rosende ord kan være for store.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Kinky fyr .. Ih nu får jeg jo glædes tårer, bliver bare så uendelig glad når jeg høre igår herfra glade, det betyder ALT for mig! Tak for de dejlige ord og stunder .. Kyss til dig og de andre fantastiske mænder ! Altså !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hende den smukke Christinna skal da vist snart have besøg her i ferien lyder til hun er lækker 

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...