Hop til indhold

Recommended Posts

Kira er en af mine favoritter det sidste år. Hun er en lille og absolut slank pige. Nogle vil mene at hun er alt for slank, men jeg kan godt lide meget slanke piger. Jeg har aldrig været særlig interesseret af store bryster. Små smukke bryster der passer til pigen (en knyttet hånd eller en appelsin) er fint for mig. Hvis pigen er meget slank med fast, trænet krop så passer også minimale A-skål bryster til hende. Og det er lige præcis hvad man får his Kira.

 
Hvis du kikker på billederne så er de 100% af hende.
 
De fleste af Kiras vagter er dagtid på hverdage og passer mig ikke så godt. Men i lørdags hade hun en ekstravagt, og her tog jeg mig tid. Ringede og aftalte tid, så en tur i bad, barbering, tandbørstning osv. Jeg har lagt mærke til at jeg smiler mere, er venligere, og får god behandling når jeg føler mig ren og soigneret.
 
For nogle år siden hvor jeg hade flere favoritter på Cassiopeia på Østerbro var det et helvede med parkering en gang imellem. Sexy Club er meget nemmere. Man kan stille bilen veds autoværkstedet eller cafeen, eller den nemme og helt diskrete løsning som jeg foretrækker, parkeringspladsen hos Idemøbler 100 m rundt om hjørnet.
 
Jeg går op ad trappen og ringer på, bliver lukket ind og vist ind til værelset til venstre. De har skiftet stol. Den nye er ikke særlig behagelig. Men pyt, jeg er ikke der for at sidde.
 
Snart kommer Kira ind og smiler dejligt. Smiler endu mere når hun genkender mig. Dejligt at se dig igen. Lidt hyggesnak, bestiller service og afleverer penge. Kira går ud og kommer hurtigt tilbage. Hun har en superflot, slank og meget flot krop i mine øjne. Hun har de selvsiddende sorte strømper lige som på hendes billeder. Hun er nok ikke 23, men hendes krop er mere sprød og fit end den er på de fleste 23-årige. Heldigvis er hun lidt mere erfaren end de 23, måske nærmere 25-29. Da jeg selv er væsentlig ældre så er hun stadig en ung pige.
 
Kira har et helt almindeligt naboens ansigt, plus varme øjne og dejligt smil. Det er naturligt at sige noget pænt til Kira, og så smiler hun endnu mere og hendes øjne smiler med. Der er meget nemt for mig at slappe af i Kiras selskab. Meget sød pige.
 
Vi starter med lidt nus og kys, klatrer op på den høje seng og jeg kan nyde hendes sprøde krop. Mine hænder går på opdagelse på hendes faste krop, hendes små brystvorter stritter rigtig meget. Der er kys, kondom og fransk til mig, og fransk til Kira. Jeg tror hun kan lide det vi laver. Hun smiler med frække øjne og hendes små bryster fremviser store og meget stive brystvorter. Hun nyder det helt sikkert på den ene eller den anden måde. Jeg slapper af og nyder situationen og hendes krop. En rigtig fræk, sprød og slank ung pige der smiler, driller og leger nøgen med mig. Kan det blive bedre?
 
Kondomen er for længst på, og nu siger min pik at der skal mere end fransk. Kira kikker mig lige i øjnene mens hun fremviser sin smukke mis, kærtegner den og smiler frækt. Jeg venter lidt og nyder synet. Men kan alligevel ikke vente for længe før jeg stikker den ind i hende. Prøver at tage det roligt så det ikke er over alt for hurtigt. Jeg trænger til en pause ind i mellem. Pauserne bruges til at kikke og gramse, plus lidt fransk der ikke hjælper på pausen. Hold afstand kvinde, så jeg kan falde ned bare en lille smule! Men pikken vil styre igen, og den kommer ind i varmen igen. Dejligt. Uha, pause, ellers så kommer jeg. Enten er jeg i godt humør eller så er hun sexet i dag. 
 
Ok, Kira, så er det frem med din dejlige numse. Lige et kik. Findes der mange smukkere syn end en flot pigenumse med en smuk mis der kærtegnes af pigen selv? Frem med pikken og jeg prøver at stikke den ind meget, meget langsomt for at nyde det så længe som muligt. Langsomt ind og ud for at forlænge nydelsen. Men der går ikke lang tid før jeg tænker, nu er det lige meget der skal bare knaldes igennem. Og det bliver det. Selvfølgelig holder jeg ikke længe, og tømmer ladningen. Langsomt af, kondomen af, vask og tørning, og nus og hygge. Kira er også nem at snakke med bagefter. Mens hun ligger og hygger ovenpå mig så jeg kan nyde fuld kropskontakt. Skøn pige. Jeg går hjem med et stort smil, og jeg kommer helt sikkert tilbage.
 
Sorry guys, jeg kunne ikke lade være med at skrive om Kira igen.
 
mvh
Rushton

Del dette indlæg


Link til indlæg

KIRA er SÅ DEJLIG!! Håber hun kommer tilbage til Storkøbenhavnske på et tidspunkt, men HUN ER STOPPET!!

Hun var ved Vordingborg pigerne.dk

*Snøft!*

COME BACK PLEASE!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

... se lige på nyt navn på sexyclub.dk, Clara ... er det ikke samme specs og ydelser som Kira?
Kunne hun blot have skiftet alias?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups, hunk, hvis hun har skiftet navn så er det måske af en god grund, måske en stalker, måske noget andet. Så måske sku vi ikke give ledtråde. Vi ku nøjes med at anmelde en ny stjerne. Når du nu siger det så hade jeg den samme tanke som dig, men synes alligevel ikke de ligner helt.

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke hende...SUK!!

Svært at slippe hende, da Hun bare er SÅ DEJLIG!

Gad vide om hun nogenside kommer igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror "Kira" er tilbage under nyt navn:

 

Kira hedder nu "Clara" hos Sexyclub!

 

Vagt fast Onsdag/Torsdag?

 

Vandtårnsvej 68, Søborg

 

39 66 57 37.

 

 

Håber virkelig hun bliver lidt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...