Hop til indhold
Guest Aros

Dejlige Kati i Århus

Recommended Posts

:D I would like to have bigger boobs too;) 

Sorry about that comment Kati. I'm just a big boop guy. But thanks again for a wonderful morning. You are just fantastic.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks Gents! :D Don`t worry, I won`t do boobs-work until I have a child, so... like 5-10 yrs?:D 

 

 

Sorry about that comment Kati. I'm just a big boop guy. But thanks again for a wonderful morning. You are just fantastic.

It is OK:D don`t worry, I am not sad or touched;) And I thank you too for a goo start of a day :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag haft fornøjelsen af at besøge Kati og jeg ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at barren nu er sat rimelig højt!
Det er uden sammenligning den bedste oplevelse jeg har haft med en glædespige - og det er ikke fordi mine tidligere besøg har været dårlige.
Kati er simpelthen fantastisk!
Hun er virkelig sød og imødekommende og så har hun en helt fantastisk krop. Dejlig rund numse, fantastiske små bryster og så er hun dejlig blød og varm.
Der er fuld service. Hun kysser dejligt, er initiativrig, det er skønt at give hende oralsex, hun sutter som en drøm og er bare super sød.

Kati, you are the best  :wink: 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Kati 2 gange i Vejle sidste år. Hun er gude skøn :) Det ser desværre ud til at hun ikke er så tit i Vejle mere :'(

Hun var min første besøg hos en massagepige, har prøvet 2 efter hende og det var mild sagt rædselsfuldt.

Derfor er jeg holdt op med at bruge massagepiger. Meeen, hvis Kati skulle dukke op i Vejle igen, vil jeg helt sikkert smutte forbi hende ;)

/John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...