Hop til indhold
Findus

En perle på SexyClub - Michella L'Amie

Recommended Posts

Jeg havde igennem flere måneder vist at jeg ville få et ophold i København i januar og tanken var at kombinere forretning med fornøjelse. Men hvem skulle jeg vælge? - Michella L'Amie var i feltet kraftigt inspireret af de selfies hun lagde ud i forbindelse med sin navnekonkurrence - og efter at have skrevet med hende et par gange på chatten i november var valget oplagt. Link: http://www.sexyclub.dk/girls/michella/index.php 
 
Så den 16. stod jeg derfor af S-toget i Buddinge, og stod snart i omgivelser der mest af alt lignede Herning på væksthormoner. Med Krak-kortet fast knuget i hånden, lykkedes det at finde frem til Vandtårnsvej 68 til tiden. Stedet ligger diskret placeret mellem to autoværksteder og er velkendt for dem der har deres gang øst for Storebælt, så jeg springer over beskrivelsen af den udendørs trappe til første sal, og ventetiden på afsatsen pga. en defekt dørklokke, hvor man står til almindelig underholdning for de ansatte på områdets arbejdspladser :)
 
Efter at have bekræftet, at det var mig der havde booket Michella lodsede telefonpigen mig ind i legerummet, og blev sendt på jagt efter to glas. Da det var min første gang på et af de store københavnske bordeller gjorde forholdene et vist indtryk - nu forstår jeg endelig hvad der menes med en boreplatfom ;) Jeg var tydeligvist ikke længere i Herning.
 
De næste minutter synes aldrig at ville få ende mens jeg rastløst skiftede stilling og flyttede rundt på glassene - men endelig kom hun, og hvilket syn. Michella er en lille slank og spinkel bygget mørkhåret pige med et kønt og livligt ansigt. Hendes bryster er ikke uden kunstig tilsætningstoffer, men jeg er ikke øko-fanatiker. Det hele var pakket ind i en fræk lille ingenting og et par røde stilletter. Hun er ikke dansktalende, men taler et godt engelsk, og er dejligt nem at snakke med - en rigtig lille grinebidder faktisk. 
 
Vi fik taget hul på den medbragte flaske, men den blev glemt efter de første kys, og snart begyndte udpakningen af herlighederne. BH'en klarede hun selv, da jeg havde udvist en elegance der var Fedtmule værdig i kamp med hægterne. 
 
Snart steg vi de tre trin op i sengen, og den indledende nussen og småkyssen blev heftigere. Ved første blik havde jeg troet hun var glatbarberet, men da vi rullede rundt demonstrerede Michella med små cirklende bevægelser hvordan en tæt intimbarbering kan bruges til at massere og pirre. Det havde sin virkning, og snart rakte hun ud efter et kondom, men det var en tand for tidligt, så vi rullede igen rundt og jeg bevægede mig nedad mens hun forventningsfuldt lagde sig til rette. Jeg lod som om jeg misforstod og rettede min tunge mod albuer, tæer og ører, og spurgte gang på gang om det var der? Efter mange forsøg og meget grinen fra Michellas side fandt jeg til sidst derned hvor hun foretrak tungelegen. Hun reagerede villigt og jeg havde nu den skønneste udsigt til en pige der virkeligt nød behandlingen ;) Af samme grund trak vi den længe, men til slut blev det min tur til at tage imod, og det tidligere vragede kondom kom på. Det franske var hun næsten for god til, men hun læste mig godt - stoppede, holdt mig tilbage og gav mig så en lang og nydende ridetur. Egentlig, ville jeg have stoppet hende for at skiftet stilling undervejs, men det var for godt, og vi fortsatte med Michella som den bestemmende til afslutningen. 
 
Nedvarmningen foregik igen under nussen og snak. På et tidspunkt kom jeg i tanke om flasken "thouht you would never ask" var hendes kommentar, og resten af tiden - faktisk en smule mere - foregik siddende og snakkende med et glas i hånden, mens jeg nød synet og samværet med en smuk og charmerende pige. Men til sidst blev telefonpigens banken meget insisterende og jeg måtte afsted. Med et sidste kram og et kys til en smilende Michella i døren var det afsted med en bus, der vist ikke var blevet orienteret om hvor jeg skulle hen. Men det er så en anden og temmelig lang historie :)
 
Desværre går der længe mellem jeg er i København, men det var et besøgt jeg helt sikkert kunne tænke mig at gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en strålende beretning, der bragte mange gode minder frem.

 

Jeg er selv mange gange stået af på Buddinge Station og vandret ned til Vandtårnsvej 68.

Det glæder mig, at du fik en aha-oplevelse, da du så boreplatformen. Den er jo helt unik, og jeg har også nydt mere end et par enkelte glas på et af de tre trin under den indledende hyggesnak.

 

Var den tunge, brune læderstol for foden af boreplatformen der endnu? Det var jo dér, man sad og fik følelsen af, at tiden var blevet sat i stå. I værste fald drejet tilbage.

 

Ja, jeg har jo ikke været der i 13 måneder, så din anmeldelse er jo ren nostalgi.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der var en brun lænestol - jeg er bare for rastløs til at kunne sidde ned i den ubegribeligt langsomt henskridende ventetid :-) så det er næppe stolen der har sin egen tidsregning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn beretning Findus, af en virkelig smuk pige.

Bliver fristet til at tage et smut til øen igen, jeg kan jo se de har nogle helt vidunderlige piger der ovre.

Og når de er så smuk og fræk som Michella L'Amie, er det da ligegyldigt hvis de ikke er dansktalende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Michella L'Amie - Uh la la :P

God beretning, det må have været højdepunktet på Kbh turen :)

En skam at klinikken ikke har billeder indefra - af den berømte boreplatform :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Lækker krop hun har - siden hun ikke talte dansk - hvad er hendes nationalitet???

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er absolut ikke det vigtigste, nej, men jeg vil også gerne have et bud på nationaliteten - eller blot på om hun er fra Syd- eller Østeuropa..?

Langt vigtigere er det dog at få svar på hvordan hun har det med at blive sprøjtet på bryster og mave..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det faktisk ikke hvor hun kommer fra. Vi snakkede ikke om det, og hendes engelsk er godt og uden tydelig accent. Hvis nogen sagde til mig hun var spanier ville jeg sige "det skal nok passe" - men jeg ville sige det samme hvis nogen sagde hun var ungarer.

 

Dit andet spørgsmål spurgte jeg heller ikke til :) - men jeg tvivler kraftigt på det er noget hun tilbyder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...