Hop til indhold

Lina i Århus

Featured Replies

Skrevet

I dag gik turen til Aarhus for at hjælpe en ven med sit nye hus. Rigtig fin fyr som jeg mødte som værnepligtig og en del af en lille gruppe som stadig mødes her flere år efter. Efter en hård dag med opsætning af alt fra IT til nye amature, mente jeg at have fortjent lidt adspredelse. Jeg havde på forhånd været inde og se at der var nogle gode muligheder - Kati og Bella tog begge mod i dag. Begge må være blandt de mest roste piger på dette forum så det kunne kun blive godt! Hvis jeg boede i Århus ville jeg hurtigt kunne øge privatforbruget.

Jeg havde på forhånd bestemt mig for at Kati skulle have et besøg. Hun bliver >skamrost>igen og >igen

En lille tur på Annoncelight ændrede dog ved planerne da jeg fik øje på 'Frække unge Lina'. En svær beslutning, Lina kunne godt virke som typen der forsvinder pludselig igen mens jeg ved at jeg kan træffe Kati i næste uge..... bum bum, ringede til Lina og aftalte at mødes. For god orden skyld ville jeg lige kontrollere at der var mulighed for bad. Nedtur, det var der ikke. Men der var vådservietter?!

Efter at have arbejdet hele dagen ville jeg ikke byde en køn 19 årig pige sådan en svedig wannabe-håndværker. Min kammerat havde ikke vand i bruserne endnu men heldigvis havde jeg set en Fitness-kæde ikke så langt derfra og skiftetøj var medbragt på forhånd. Til gengæld for en 50'er fik jeg lov til at låne deres omklædning og et håndklæde... hvad man dog ikke gør for et hurtigt knald :wink:

Jeg fortsatte ud til den adresse som jeg havde fået af Lina, hvilket må siges at være meget diskret. En parkeringsplads ved en kommunalejet bygning hvor folk er vandt til at se en lind strøm af ukendte biler dagligt. Et nyt kald og jeg fik vejnummeret - 2 mins gang derfra.

Vel ankommet tog jeg i døren og skubbede glad til, nitte, låst. Et opkald til Lina og en meget normal, men meget bestemt, udseende herre kom ned og åbnede den for mig og undgår pænt øjenkontakt eller at kigge på mig. Det var ikke en del af planen men nogen har åbenbart slået smæklåsen til. Det er ellers mit indtryk at mange piger reelt arbejder alene men det er kun rart at se at der er en til at passe på hende. Hverken en rocker eller steroidemisbruger - han ligner en der kan tale gemytterne ned og ellers hvis det fejler smide den lejlighedsvise botnakke ud. Jeg gætter på en murer.

Op og blive vist ind af Lina. Lille petit pige med de mest perfekte bryster (husk at alt er subjektiv). Hun spørger mig sødt om et eller andet men da er min hjerne allerede slået fra ved synet af hendes små perfekt formede bryster og hun får derfor et automatisk 'ja' i håb om at jeg ved at give hende ret kan få dem mellem hænderne. Det giver dog bagslag og hun drejer hovedet lidt på skrå, kigger på mig med sine store blå øjne og nu kan jeg godt høre på hendes stemme at nu skal jeg høre efter - 'lyver billederne virkelig'? Stemmen er nu lidt misfornøjet men stadig blød.... 'nej for helvede, de lyver ikke!'  prøver jeg febrilsk at redde den. Hun smiler, smider undertøjet og beder mig følge hendes eksempel. Hyh, redningen blev godtaget! 

Lokalerne er pæne, et almindeligt velindrettet, lyst og varmt værelse. Så over i sengen hvor hun ligger mig ned på ryggen og giver sig til at gramse på mig, kysser på brystkassen, halsen og så på munden(!). Et rigtig kys, ikke sådan et tantekys som er normen eller et kys med åben mund og ingen tung. Ægte gfe-kys. Det er første og eneste gang for mit vedkommende.

Hun kysser, stønner og sutter til den store guldmedalje. Jeg bliver advaret om at missen er meget stram inden hun giver sig til at ridde mig og skifter stil tre gange undervejs. Hvis jeg kunne lave én ting om, ville jeg have vendt hende om og taget hende doggystyle ind over sengen eller i missonærstillingen med fuld øjenkontakt. Der bliver grinet lidt undervejs når vi skal have kondomet til at makke ret og jeg oplever generelt en rigtig dejlig pige.

Hun holder en væsentlig bedre øjenkontakt end jeg har oplevet tidligere, hvilket kun gør det enormt frækt. Blå frække men dog uskyldige øjne der hele tiden ligger op til mere.

Der bliver banket på døren og vi slutter af, hvilket også var bedre end forventet og jeg fandt ikke behov for hverken bad eller vådservietter. Hun overrasker positivt hele vejen igennem også efter vi er færdig. Da jeg står på gaden kigger jeg per refleks på mobilen for at se hvor længe det er siden jeg ringede for at blive lukket ind. En dum refleks jeg bør vende mig af med da den som oftest resulterer i at jeg bliver skuffet med risiko for at det er den følelse jeg sidder tilbage med efter et ellers godt møde. Det føltes ikke som mere end 20 min men til min store overraskelse kan jeg se at det er 45min siden jeg ringede for at blive lukket ind, så der er bestemt ikke snydt med tiden.

Sted: 10/10
Pige: 10/10
Engagement: 10/10

Jeg tror ikke det bliver en gentagelse men det er nok 50/50. Så skal vi have mindre fransk og mere dansk :) Kunne dog være spændende med et lidt mere avanceret menukort, men det er nok ikke realistisk. Samtidig har jeg en anden i Århus som jeg gerne skulle nå at møde i næste uge :wink:

Redigeret af TroelsTroløs

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen der ved om Lina stadig er aktiv af og til? Jeg nåede at besøge hende én gang, og det var noget af det bedste jeg har prøvet...

Skrevet

gad også gerne besøge hende igen :)

Skrevet

Mener hun kaldte sig Ida da jeg besøgte hende i Århus.

Helt sikkert en fræk tøs

Skrevet

Nu er det ikke noget der er subjektiv når man er elektriker. Man er gud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.