Hop til indhold
TommyHansen

Kneppemaskiner

Recommended Posts

Jeg ved godt det er et meget nørdet spørgsmål, men er der nogen som har teknisk snilde herinde, og som kan svare på, om det er realistisk selv at lave en kneppemaskine.

 

Det vigtigste er vel en elektrisk motor og nogle roterende kuglelejer som kan bevæge gummipikken ud og ind af pigens kusse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere stk maskiner Og ganske tilfreds med dem....pigerne klager ihvertfald ikke. ;-) . Men min erfaring er, køb dem færdiglavede og gerne nogle der er lidt æstetiske i designet. Pigerne kan bedre lide dem der er "pæne" og knap så mandligt vulgære. Eksempler på pæne maskiner er: sybian og jetaime , begge to frække og samtidigt holdt elegante.

Del dette indlæg


Link til indlæg

køb en bajonetsav og erstat klingen med en dildo ;) så har du en kneppemaskiner der til noget

large_20080321033434cR.jpg         tom_grin1.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

En bajonetsav er glimrende, jeg købte to, den ene byggede jeg om så den er mere estetisk og hastighedsreguleringen er separeret fra selve maskinen. Den kan både stå på en fod med en dildo oppe i pigen når hun er fixeret på et kors og den kan hænge med dildoen ned i hende hvis hun er fixeret med bunden i vejret. Sørg for at få etableret en god forbindelse mellem sav og dildo så det ikke skilles ad mens i leger, lav gerne forbindelsen så der kan skiftes mellem forskelligt legetøj.
 

Vær opmærksom på at det nemt kan blive for meget for nogle piger hvis hastigheden er høj. De fleste bajonetsave kan køre meget langsom og meget hurtigt , men er vanskelige at regulere i mellemområderne. - gå meget blidt og forsigtigt til værks og vær meget opmærksom på pigens reaktioner. En enkelt pige har været meget vild med den når hun hang med bunden i vejret og syntes den var betydeligt bedre end en Sybian. Jeg vil mene en Sybian er nr. et - den er nydeligt udformet, god at regulere hastigheden på og der er forskelligt godt tilbehør.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Georg Gearløs har ikke levet forgæves :D :D, og man kommer ret langt med en trinløs Black & Decker – med slagbor  :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg har lavet et par kneppe maskiner, men inden du får købt alle stumper, har det kostet lige så meget som en købt maskine.

 

Men mindre man vælger bajonetsav modellen, som kun har har en vandring på 3-4 cm, vil man havde en faststående, hvor man kan regulere både hastighed og vandring, kræver det en masse stumper og en del værktøj.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...