migmanden 726 Skrevet 15. Januar, 2015 Besøgte Daisy Club i går den 14. januar 2015. http:daisyclub.dk (kunne ikke sætte det ind, håber det virker) I glasdøren bag det store røde gardin mødte jeg en smuk dame. Hun lukkede mig ind og viste mig ind i et værelse., Her talte vi på dansk om muligheder. Jeg aftalte en time og betalte kr.1300,-. Der blev spurgt om hvad jeg ville have at drikke, hvorefter hun sagde, at den vil blive lavet og forsvandt. Kort efter kom damen tilbage sammen med en anden dame, som senere fortalte at hun hed Sumiko. Den første dame, der nu viste sig at være en værtinde, forklarede at jeg ikke skulle være sammen med hende. Værtinden sagde herefter noget til Sumiko, på et sprog som jeg ikke forstod. Herefter gik værtinden. Sumiko var iført en lettere gennemsigtige heldragt, som stort set kun dækkede bryst og de nedre regioner. Hertil kom et par stiletter, med meget høje hæle. Daisy Club skriver på deres hjemmeside, at Sumiko er 22 år gammel og tilbyder ungepigesex. Hun så imidlertid mere ud som en dame på omkring de 30 år, men det er kun et gæt på hendes alder. Ungepigesex kan man ikke kalde det. Jeg tænkte, ja jeg har betalt og så hvad. 30 år er tit den smukkeste alder for en kvinde. Sumiko spurgte på gebrokkent engelsk om jeg ville have bad og gav mig et håndklæde. Jeg tog tøjet af og blev fulgt ud i badet. Da jeg var færdig hermed, gik jeg tilbage i rummet. Efter lidt tid kom Sumiko tilbage med kaffe og bad mig vente lidt. Jeg satte mig på en meget høje seng og drak lidt kaffe. Herefter gik der 7 – 8 minutter hvorefter Sumiko kom tilbage og straks tog tøjet, eller hvad man nu kalder det, af. Da hun først havde fået tøjet af, viste der sig er flot damen inden under. Vi lagde os begge tilrette på sengen. Her begyndte vi med små kys som gradvist blev dybere. Samtidig rørte vi ved hinanden. Sumiko kan man røre ved overalt. Jeg kyssede hende gradvist længere ned af kroppen, på de dejlige faste bryster og kom herefter ned til kussen. Her så jeg nogle af de største skamlæber som jeg har set, med dette har også sin charme. Jeg slikkede hende og lagede mærke til at hun ikke var særlig våd. Jeg blev ved længe hvor hun klynkede og bevægede underlivet. Ingen tvivl om at hun nød dette. Om hun kom er lidt i tvivl om. Men dejligt var det. Herefter slikkede hun mig til jeg kom. Jeg fik lidt massage på ryggen, hvilket hun var rigtig god til. Herefter talte vi sammen på tysk, samtidig med vi holdt om og rørte ved hinanden. Der blev ikke set på uret og jeg fik mere en den time der var aftalt. Jeg måtte stoppe, da jeg havde en aftale et andet sted, desværre da jeg godt kunne have fortsat lidt endnu. Sumiko viste sig at være en smuk pige. Hun havde det fineste korte hår på toppen af kussen og var barberet omkring de store skamlæber. På hovedet havde hun et smukt langt hår, som var det eneste jeg ikke måtte pille i, da det ødelagde hendes frisure. Dette er selvfølgelig er helt ok. På resten af kroppen var hun helt glat med en smuk blød hud og der var ikke et eneste hår. Sumiko sagde, at hun naturligt ikke havde hår på kroppen og at hun kun havde barberet sig lig rundt om kussen. Sumiko var meget sød, venlig og intelligent pige, som man kunne tale med mange ting om. Sidstnævnte er for fortroligt at skrive om. Det var en utrolig god oplevelse, hvor Sumiko gav alt hvad hun have. Selve turen på sengen kunne ikke være bedre. Derfor topkarakterer. Jeg er normalt ikke til gentagelser, men her kan det være en mulighed. Desværre er hun kun på stedet en måned. Når man ser på hjemmesiden, er der beskrivelse og billeder af pigerne. Imidlertid, jeg have haft en anden pige, som var på hjemmesiden dagen før og forsvandt natte over. Her kunne det være bedre service at give bedre besked om hvornår pigerne komme og går. Den indledende del nok kunne være forløbet lidt bedre. Har besøgt Daisy Club en gang før sidste efterår. Her var der 3 piger at vælge imellem og jeg så dem alle 3 inden aftalen og betalingen. Selve stedet ligger oven på et værksted og er forholdsvist diskret, med rimelige parkeringsmuligheder. Det at man bare kommer og ringe på døren uden aftale, kan jeg godt lide. Man slipper for telefonsamtaler, med mærkelige forklaringer på adresse, hvor man skal jages rundt i nabolaget. Når man er der er der også rent og pænt. Derfor kan selve stedet klart anbefales. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg