BigDick 4771 Skrevet 15. Januar, 2015 http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/kan-du-klare-8000-kalorier-fra-morgenstunden/5397953 Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 15. Januar, 2015 Hold da op. Bliver helt kvalm bare ved tanken. Men nu graver jeg jo heller ikke roer hele dagn :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 15. Januar, 2015 Det er sku da billigt, og rigelig mad til 4 pers. Der står ikke noget om, om det er tilladt at deles om det. Pyt med præmien. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. Januar, 2015 Velbekomne - der er da flere sunde ting i menuen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 15. Januar, 2015 Det ser ikke engang lækkert ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2015 (edited) Velbekomne - der er da flere sunde ting i menuen: Er der nogen, der kan hjælpe med at dechifrere, hvad paletten består af ? Hvad er de sorte ringe fx. Blodpølse ? Redigeret 15. Januar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 15. Januar, 2015 Nu ser jeg i teksten at det sorte er black pudding, men det er også en slags blodpølse. Det lyserøde under champignons må være engelsk bacon. Ovenover det sorte er nuggets eller kartofler i en eller anden variant? Står godt nok ikke noget om nuggets i teksten. Det lysebrune til venste for det sorte kan jeg heller ikke tyde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 15. Januar, 2015 Det er hash browns. Hakket kartoffel der stegt. Max lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 15. Januar, 2015 Det må være det ml. pølser og bønner du tænker på der er hashbrowns. Det har du nok ret i. Det til venstre for black pudding og under løgringene kan jeg stadig ikke tyde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. Januar, 2015 (edited) 8000 Kalorier: Det vil sige seks skiver bacon, seks pølser, seks spejlæg, tre omeletter, to skåle med bønner, champignoner, seks skiver black pudding, der kan sammenlignes med blodpølse, flere varianter af grillede kartofler, fire løgringe, fire skiver toastbrød, to skiver ristet brød, en halv, grillet tomat samt yderligere to skåle tomater. Man kan selv bestemme om det skal skylles ned med en milkshake eller en energidrik. Bortset fra alt det hvide brød, skulle man da nok kunne komme igennem det på et par timer Redigeret 15. Januar, 2015 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 15. Januar, 2015 Men vil du i Hall of Fame, skal du klare det på en time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 15. Januar, 2015 8000 Kalorier: Det vil sige seks skiver bacon, seks pølser, seks spejlæg, tre omeletter, to skåle med bønner, champignoner, seks skiver black pudding, der kan sammenlignes med blodpølse, flere varianter af grillede kartofler, fire løgringe, fire skiver toastbrød, to skiver ristet brød, en halv, grillet tomat samt yderligere to skåle tomater. Man kan selv bestemme om det skal skylles ned med en milkshake eller en energidrik. Bortset fra alt det hvide brød, skulle man da nok kunne komme igennem det på et par timer En rigtig amerikaner ville vælge en diet-coke. Man må jo tænke på livvidden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 15. Januar, 2015 Tror squ knægten på 15 ville kunne klare den menu - Køleskabet er blevet for lille, når han kommer på besøg . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 15. Januar, 2015 De fire stykker toastbrød til højre er rigtig "sunde"......det er friturestegt brød. De kan også være stegt i olie på en pande. Det korte af det lange er, at fedtstoffet bliver presset ud af brødet når man bider i det......knap så delikat ! Ellers tror jeg at det er konge tømmermændmad...... :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 15. Januar, 2015 Så kan man holde den kørende til henad frokost... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2015 Så kan man holde den kørende til henad frokost... Jeg er lige ved at tro at det vil tage mig til henad frokost at nå igennem det måltid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 16. Januar, 2015 Jeg foreslår vi laver sådan et "brunchbord" dagen derpå ved næste fest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. Januar, 2015 Jeg foreslår vi laver sådan et "brunchbord" dagen derpå ved næste fest A la sushi: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. Januar, 2015 Jeg syntes det ser hamrende lækker ud, men savner dog pandekager, oliven, ost og kaffe. Men vi må jo alle spare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. Januar, 2015 Jeg syntes det ser hamrende lækker ud, men savner dog pandekager, oliven, ost og kaffe. Men vi må jo alle spare. Hvormange kan du spise: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Januar, 2015 Hvormange kan du spise: Jeg kunne godt forestille mig det der sirup blive hældt ud over hende, og så....:P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 16. Januar, 2015 Jeg havde også tænkt på pandekager 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. Januar, 2015 Jeg havde også tænkt på pandekager Hvergang jeg ser på dit profilbillede, så forestiller jeg mig, at jeg spiser dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 16. Januar, 2015 Tak Midj. Det var da en dejlig kompliment :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg