Hop til indhold
BigDick

Morgenmad for rigtige jyske mænd...

Recommended Posts

Gæst

Velbekomne - der er da flere sunde ting i menuen:

45678024.jpg

Er der nogen, der kan hjælpe med at dechifrere, hvad paletten består af ? 

Hvad er de sorte ringe fx. Blodpølse ? 

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ser jeg i teksten at det sorte er black pudding, men det er også en slags blodpølse.

Det lyserøde under champignons må være engelsk bacon.

Ovenover det sorte er nuggets eller kartofler i en eller anden variant? Står godt nok ikke noget om nuggets i teksten.

Det lysebrune til venste for det sorte kan jeg heller ikke tyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være det ml. pølser og bønner du tænker på der er hashbrowns. Det har du nok ret i.

Det til venstre for black pudding og under løgringene kan jeg stadig ikke tyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

8000 Kalorier:

Det vil sige seks skiver bacon, seks pølser, seks spejlæg, tre omeletter, to skåle med bønner, champignoner, seks skiver black pudding, der kan sammenlignes med blodpølse, flere varianter af grillede kartofler, fire løgringe, fire skiver toastbrød, to skiver ristet brød, en halv, grillet tomat samt yderligere to skåle tomater.

Man kan selv bestemme om det skal skylles ned med en milkshake eller en energidrik.

Bortset fra alt det hvide brød, skulle man da nok kunne komme igennem det på et par timer  :wink: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

8000 Kalorier:

Det vil sige seks skiver bacon, seks pølser, seks spejlæg, tre omeletter, to skåle med bønner, champignoner, seks skiver black pudding, der kan sammenlignes med blodpølse, flere varianter af grillede kartofler, fire løgringe, fire skiver toastbrød, to skiver ristet brød, en halv, grillet tomat samt yderligere to skåle tomater.

Man kan selv bestemme om det skal skylles ned med en milkshake eller en energidrik.

Bortset fra alt det hvide brød, skulle man da nok kunne komme igennem det på et par timer  :wink: 

En rigtig amerikaner ville vælge en diet-coke. Man må jo tænke på livvidden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror squ knægten på 15 ville kunne klare den menu - Køleskabet er blevet for lille, når han kommer på besøg . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fire stykker toastbrød til højre er rigtig "sunde"......det er friturestegt brød. De kan også være stegt i olie på en pande.

Det korte af det lange er, at fedtstoffet bliver presset ud af brødet når man bider i det......knap så delikat !

Ellers tror jeg at det er konge tømmermændmad...... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så kan man holde den kørende til henad frokost...

Jeg er lige ved at tro at det vil tage mig til henad frokost at nå igennem det måltid ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det ser hamrende lækker ud, men savner dog pandekager, oliven, ost og kaffe. Men vi må jo alle spare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det ser hamrende lækker ud, men savner dog pandekager, oliven, ost og kaffe. Men vi må jo alle spare.

Hvormange kan du spise:

Melissa-D-pancake-tossing_16.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvormange kan du spise:

Melissa-D-pancake-tossing_16.jpg

Jeg kunne godt forestille mig det der sirup blive hældt ud over hende, og så....:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også tænkt på pandekager

Hvergang jeg ser på dit profilbillede, så forestiller jeg mig, at jeg spiser dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...