Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet hjem efter mit andet fuldbyrdede besøg hos en sød ung pige.

Min første aftale gik ikke så godt, holdt og ventede forgæves på hende på en parkeringsplads i Alberslund. Hun ville i bilen for 1300,- men det blev ikke til noget for hun dukkede aldrig op.

Kørte i stedet til min yndlings thaipige på 25 der fik banditten i stedet til stor fornøjelse for os begge.

Andet forsøg gik langt bedre, da jeg fik adresse på pigen og kørte hjem til hende. 2 timers dejlig sex uden kondom afsluttet med mig sidende oven på hende så jeg kunne sprøjte i munden på hende.

Hun fik 1000,- for den omgang og så glad ud da jeg truede med at komme igen :)

 

Anden søde pige ville have noget mere, nemlig 2000,- hvad jeg gerne giver hvis det foregår hjemme hos pigen. En rigtig sprød lille sød pige på 22 der lige skulle vænne sig til situationen. Efter en halv times snak i sofaen gik vi over i sengen hvor hun sagde hun ikke rigtig havde lyst til at kysse eller blive slikket. Nå ja så måtte jeg jo bare starte med at kæle hende lige så stille samt kysse hendes bryster. Langsomt tøede hun  op og jeg fik lov til at slikke hende til hun kom.

Derefter fat i damen og give hende banditten. Jeg er altid længe om at komme så hun fik nok mere pik en hun havde regnet med og kysset blev hun sgu også undervejs da jeg spurgte og fik lov :)

Hun ville ikke have jeg kom oppe i hende så det blev ud over hendes bryster og hals :)

 

Jeg er helt solgt til det her koncept. Jeg får ti gange mere ud af at besøge en sød lille amatør pige på hendes værelse end de sædvanlige klinik damer. Jeg elsker simpelthen deres usikkerhed og nervøsitet, men er selvfølgelig sød overfor dem og respekterer deres grænser. Der foregik ingen ting undervejs uden jeg havde spurgt om det var okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er lige kommet hjem efter mit andet fuldbyrdede besøg hos en sød ung pige.

Min første aftale gik ikke så godt, holdt og ventede forgæves på hende på en parkeringsplads i Alberslund. Hun ville i bilen for 1300,- men det blev ikke til noget for hun dukkede aldrig op.

Kørte i stedet til min yndlings thaipige på 25 der fik banditten i stedet til stor fornøjelse for os begge.

Andet forsøg gik langt bedre, da jeg fik adresse på pigen og kørte hjem til hende. 2 timers dejlig sex uden kondom afsluttet med mig sidende oven på hende så jeg kunne sprøjte i munden på hende.

Hun fik 1000,- for den omgang og så glad ud da jeg truede med at komme igen :)

 

Anden søde pige ville have noget mere, nemlig 2000,- hvad jeg gerne giver hvis det foregår hjemme hos pigen. En rigtig sprød lille sød pige på 22 der lige skulle vænne sig til situationen. Efter en halv times snak i sofaen gik vi over i sengen hvor hun sagde hun ikke rigtig havde lyst til at kysse eller blive slikket. Nå ja så måtte jeg jo bare starte med at kæle hende lige så stille samt kysse hendes bryster. Langsomt tøede hun  op og jeg fik lov til at slikke hende til hun kom.

Derefter fat i damen og give hende banditten. Jeg er altid længe om at komme så hun fik nok mere pik en hun havde regnet med og kysset blev hun sgu også undervejs da jeg spurgte og fik lov :)

Hun ville ikke have jeg kom oppe i hende så det blev ud over hendes bryster og hals :)

 

Jeg er helt solgt til det her koncept. Jeg får ti gange mere ud af at besøge en sød lille amatør pige på hendes værelse end de sædvanlige klinik damer. Jeg elsker simpelthen deres usikkerhed og nervøsitet, men er selvfølgelig sød overfor dem og respekterer deres grænser. Der foregik ingen ting undervejs uden jeg havde spurgt om det var okay.

 

Tak for din anmeldelse. Den var rigtig god! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ja det er det da ØHH for hvem???

Når der antydes, at det, du skriver, kan være reklame, kan det være fordi, dit indlæg om din 'succes' med SD er dit første og eneste indlæg og du har været medlem ret kort tid.

Hvem det kan være reklame for? Jamen da helt klart for den hjemmeside, du skriver om. Ingen andre er jo nævnt.

SD har da ligesom alle andre forretninger brug for reklame, og gratis og skjult reklame placeret de rigtige steder er guld værd.

Om din anmeldelse er skjult reklame er uvist. Men alle advarselslamper blinker, og den enkelte må i dette tilfælde bruge sin sunde fornuft.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der antydes, at det, du skriver, kan være reklame, kan det være fordi, dit indlæg om din 'succes' med SD er dit første og eneste indlæg og du har været medlem ret kort tid.

Hvem det kan være reklame for? Jamen da helt klart for den hjemmeside, du skriver om. Singen andre er jo nævnt.

SD har da ligesom alle andre forretninger brug for reklame, og gratis og skjult reklame placeret de rigtige steder er guld værd.

Om din anmeldelse er skjult reklame er uvist. Men alle advarselslamper blinker, og den enkelte må i dette tilfælde bruge sin sunde fornuft.

Venligst

French

 

Jeg tror sgu ikke de har brug for reklame, det er tydeligt de har mange besøgende for deres side kører ret skidt om aftenen med lange svartider.

Hvis du tror det er reklame - fint nok med mig - jeg har bare aldrig haft brug for at dele mine besøg hos almindelige GP. Jeg har set lyset ha ha på sugardaters og du kan så bruge det eller lade være.

Det skal dog tilføjes at det er ualmindeligt tidskrævende og kræver kontakt til et utal af piger for at få noget op at stå da de fleste af de unge piger ikke har stedet.

Jeg skal også lige advare om at jeg er lidt fanget af at opdatere siden hele tiden for at se om en af pigerne har svaret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter mit andet fuldbyrdede besøg hos en sød ung pige.

Min første aftale gik ikke så godt, holdt og ventede forgæves på hende på en parkeringsplads i Alberslund. Hun ville i bilen for 1300,- men det blev ikke til noget for hun dukkede aldrig op.

Kørte i stedet til min yndlings thaipige på 25 der fik banditten i stedet til stor fornøjelse for os begge.

Andet forsøg gik langt bedre, da jeg fik adresse på pigen og kørte hjem til hende. 2 timers dejlig sex uden kondom afsluttet med mig sidende oven på hende så jeg kunne sprøjte i munden på hende.

Hun fik 1000,- for den omgang og så glad ud da jeg truede med at komme igen :)

Anden søde pige ville have noget mere, nemlig 2000,- hvad jeg gerne giver hvis det foregår hjemme hos pigen. En rigtig sprød lille sød pige på 22 der lige skulle vænne sig til situationen. Efter en halv times snak i sofaen gik vi over i sengen hvor hun sagde hun ikke rigtig havde lyst til at kysse eller blive slikket. Nå ja så måtte jeg jo bare starte med at kæle hende lige så stille samt kysse hendes bryster. Langsomt tøede hun op og jeg fik lov til at slikke hende til hun kom.

Derefter fat i damen og give hende banditten. Jeg er altid længe om at komme så hun fik nok mere pik en hun havde regnet med og kysset blev hun sgu også undervejs da jeg spurgte og fik lov :)

Hun ville ikke have jeg kom oppe i hende så det blev ud over hendes bryster og hals :)

Jeg er helt solgt til det her koncept. Jeg får ti gange mere ud af at besøge en sød lille amatør pige på hendes værelse end de sædvanlige klinik damer. Jeg elsker simpelthen deres usikkerhed og nervøsitet, men er selvfølgelig sød overfor dem og respekterer deres grænser. Der foregik ingen ting undervejs uden jeg havde spurgt om det var okay.

Sorry, jeg køber ikke at begge piger knaldede en vildt fremmed mand uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, jeg køber ikke at begge piger knaldede en vildt fremmed mand uden kondom.

 

Fint nok, men pigerne er  ikke anderledes i dag end da jeg var ung, da gjorde vi det også uden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, jeg køber ikke at begge piger knaldede en vildt fremmed mand uden kondom.

 

Min første sugardate - en enlig mor på 36, gjorde det også uden kondom - bagefter spurgte hun så mig: "Hvordan jeg turde"  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første sugardate - en enlig mor på 36, gjorde det også uden kondom - bagefter spurgte hun så mig: "Hvordan jeg turde"  :roll:

 

Ja jeg kan kun sige at den unge på 22 spurgte om jeg havde kondom med og da jeg sagde nej sagde hun bare  -  jeg er sygdomsfri, men jeg vil ikke være gravid så du må ikke komme oppe i mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan kun sige at den unge på 22 spurgte om jeg havde kondom med og da jeg sagde nej sagde hun bare  -  jeg er sygdomsfri, men jeg vil ikke være gravid så du må ikke komme oppe i mig.

 

Ja, jeg måtte heller ikke sprøjte oppe i den enlige mor, så vi gik ud på toilettet, smurte os ind i sæbe og mastuberede hinanden, indtil jeg kom på hende og på gulvet derude  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter mit andet fuldbyrdede besøg hos en sød ung pige.

Min første aftale gik ikke så godt, holdt og ventede forgæves på hende på en parkeringsplads i Alberslund. Hun ville i bilen for 1300,- men det blev ikke til noget for hun dukkede aldrig op.

Kørte i stedet til min yndlings thaipige på 25 der fik banditten i stedet til stor fornøjelse for os begge.

Andet forsøg gik langt bedre, da jeg fik adresse på pigen og kørte hjem til hende. 2 timers dejlig sex uden kondom afsluttet med mig sidende oven på hende så jeg kunne sprøjte i munden på hende.

Hun fik 1000,- for den omgang og så glad ud da jeg truede med at komme igen :)

 

Anden søde pige ville have noget mere, nemlig 2000,- hvad jeg gerne giver hvis det foregår hjemme hos pigen. En rigtig sprød lille sød pige på 22 der lige skulle vænne sig til situationen. Efter en halv times snak i sofaen gik vi over i sengen hvor hun sagde hun ikke rigtig havde lyst til at kysse eller blive slikket. Nå ja så måtte jeg jo bare starte med at kæle hende lige så stille samt kysse hendes bryster. Langsomt tøede hun  op og jeg fik lov til at slikke hende til hun kom.

Derefter fat i damen og give hende banditten. Jeg er altid længe om at komme så hun fik nok mere pik en hun havde regnet med og kysset blev hun sgu også undervejs da jeg spurgte og fik lov :)

Hun ville ikke have jeg kom oppe i hende så det blev ud over hendes bryster og hals :)

 

Jeg er helt solgt til det her koncept. Jeg får ti gange mere ud af at besøge en sød lille amatør pige på hendes værelse end de sædvanlige klinik damer. Jeg elsker simpelthen deres usikkerhed og nervøsitet, men er selvfølgelig sød overfor dem og respekterer deres grænser. Der foregik ingen ting undervejs uden jeg havde spurgt om det var okay.

 

 

Jeg er helt med på hvad du mener .. Selvom jeg bor lidt langt væk fra hende  .  så er turen til Falster det hele værd ..

 

https://annoncelight.dk/showad/176628

Redigeret af Fyr1979

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan kun sige at den unge på 22 spurgte om jeg havde kondom med og da jeg sagde nej sagde hun bare  -  jeg er sygdomsfri, men jeg vil ikke være gravid så du må ikke komme oppe i mig.

 

Et eller andet skurrer her i mine ører:

 

1)  Man kan vel ikke tage for givet, at det er den anden, der sørger for kondomerne.

2)  Det er heller ikke nok, at kun den ene part er/erklærer sig sygdomsfri ved et kondomfrit møde.

3)  Enhver (?) ved, at der altid er en risiko for graviditet ved et afbrudt samleje.

 

Måske var den unge pige alligevel lidt for ung? Og sukkerfaderen lidt for ubetænksom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Åhhh, hvor er det bare sikkert, som AMEN i kirken, at der kommer EN-ELLER-ANDEN - og løfter moralens store pegefinger!

Jeg hentyder ikke specielt til den ene, eller anden anden i denne tråd, men der er altid liiiiige en der ved bedre, eller som lige skal stille sig på pigens side eller lign.

 

Ja, der bliver knaldet igennem, ja ikke alle tænker (hele tiden) men SLAP NU AF, de fleste der poster her inde, er vist gamle nok til at vide HVAD de gør, og med HVEM.

- Og tror ligeledes at vi alle, har lavet en ting, eller fem, som unge - vi kunne have gjort anderledes ... Det hedder erfaring!!

God dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhh, hvor er det bare sikkert, som AMEN i kirken, at der kommer EN-ELLER-ANDEN - og løfter moralens store pegefinger!

Jeg hentyder ikke specielt til den ene, eller anden anden i denne tråd, men der er altid liiiiige en der ved bedre, eller som lige skal stille sig på pigens side eller lign.

 

Nej, jeg er ikke specielt moralsk, og det var heller ikke min hensigt at virke sådan. Men når jeg på kun halvanden linie aner tre faremomenter, løfter jeg brynene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et eller andet skurrer her i mine ører:

 

1)  Man kan vel ikke tage for givet, at det er den anden, der sørger for kondomerne.

2)  Det er heller ikke nok, at kun den ene part er/erklærer sig sygdomsfri ved et kondomfrit møde.

3)  Enhver (?) ved, at der altid er en risiko for graviditet ved et afbrudt samleje.

 

Måske var den unge pige alligevel lidt for ung? Og sukkerfaderen lidt for ubetænksom?

 

Jeg har kun en gang tidligere i mit liv stødt på en glædespige, der ikke havde kondomer! - og det var i Lissabon i Portugal - og der afstod jeg simpelthen fra at have noget med hende at gøre - især, da hun så til gengæld ikke ville tage trøjen af, så jeg kunne have haft lidt sjov med hendes bryster i stedet.

 

Mht. graviditet ved afbrudt samleje - så er risikoen nok ikke  så stor, hvis pigen bruger P-piller - det kunne min enlige mor, så ikke tåle og jeg havde faktisk tænkt på at tage kondomer med, men havde glemt det i skyndingen - og så er det heller ikke altid så nemt at have kondomer i lommerne, hvis nu konen roder efter lidt mønt  :wink:

 

Nej, tilbyder en pige sig som sugardater og tager kr. 1000 - 2000,- for et møde, så må hun også på forhånd, have sørget for at gardere sig - eller bedt manden om at indkøbe kondomer - det kan jo være mere grænseoverskridende for en ung pige at købe kondomer, end at have samleje med en fremmed mand - jeg tænker også lige på første gang, jeg selv stod en mørk aften ved en automat bag barberen i den lille by og trak en pakke Regard  :)

 

Men idag, findes de jo heldigvis ved disken i ethvert supermarked i smarte indpakninger  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, jeg køber ikke at begge piger knaldede en vildt fremmed mand uden kondom.

Min erfaring er, at det er helt realistisk, at det kan ske. Erfaring som går på at nogle af dem jeg var sammen med bad mig stikke den ind uden et kondom inden for synsvidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er, at det er helt realistisk, at det kan ske. Erfaring som går på at nogle af dem jeg var sammen med bad mig stikke den ind uden et kondom inden for synsvidde.

Ok.

Så er det lige pludselig ikke så underligt at kønssygdomme er i stigning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle fanme ikke nyde noget af at knalde en prostitueret uden gummi. Det har jeg godt nok mit liv og levned for kært til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. graviditet ved afbrudt samleje - så er risikoen nok ikke  så stor, hvis pigen bruger P-piller - det kunne min enlige mor, så ikke tåle og jeg havde faktisk tænkt på at tage kondomer med, men havde glemt det i skyndingen - og så er det heller ikke altid så nemt at have kondomer i lommerne, hvis nu konen roder efter lidt mønt  :wink:

 

Nej, tilbyder en pige sig som sugardater og tager kr. 1000 - 2000,- for et møde, så må hun også på forhånd, have sørget for at gardere sig - eller bedt manden om at indkøbe kondomer - det kan jo være mere grænseoverskridende for en ung pige at købe kondomer, end at have samleje med en fremmed mand - jeg tænker også lige på første gang, jeg selv stod en mørk aften ved en automat bag barberen i den lille by og trak en pakke Regard  :)

 

Men idag, findes de jo heldigvis ved disken i ethvert supermarked i smarte indpakninger  :)

 

Nej, risikoen ved et afbrudt samleje er ikke stor, men den er der da, bl.a. ved præspermen, og jeg kunne forstå på Bummes indlæg, at pigen heller ikke brugte p-piller – hun ville jo netop ikke gøres gravid af hans aktivitet :ugeek:.

 

I en situation med graviditetsrisiko burde pigen nok selv have sørget for kondomer og ikke have forladt sig blindt på manden, og det er netop dette, der fik mig til at tænke, at hun måske er lovlig ung til dette spil.

 

Det kan godt være, at det er grænseoverskridende for en ung pige at købe kondomer :oops: :oops: :oops:, for automater, hvor man tidligere i nattens mulm og mørke trak dem med hætten slået op (selv i sommernætter!), er nu ret sjældne.

 

Det er rigtigt, at de forhandles i ethvert supermarked, og det viser, at denne artikel er blevet dagligdags og af-tabuiseret. Man behøver endda ikke at sige noget ved kassen, men bare lægge pakken imellem de andre varer.

 

Men jeg medgiver gerne, at det kan kræve et tilløb første gang.

Det gjorde det i hvert fald for mig, men da den modne kassedame tog det helt naturligt, blev jeg modigere, og nu begyndte der ligefrem at gå sport i det:

 

Når jeg skulle have kondomer, valgte jeg med omhu, hvilken kasse, jeg skulle stille mig i kø ved. Det var nemlig sjovt at teste reaktionen hos kassedamen, og var det yngre piger, følte jeg det som en sejr, hvis jeg kunne få dem til at rødme :cool: :cool:.

 

For en hel del år siden kom jeg i et supermarked, hvor der hver lørdag sad en eventyrlig smuk blondine med nogle imponerende flotte nødder, der kunne give rigtigt frække tanker, når man stod i køen og filosoferede. Hun var let "påvirkelig", og jeg elskede at drille hende med at smide en pakke kondomer på båndet. Hun blussede så klædeligt, og det stod flot til hendes platinblonde hår.

 

At jeg så på et tidspunkt fik anlagt mig et anseligt kondomlager helt ude af proportion, er så en helt anden snak :D :D :D.

 

Men der, hvor jeg vil hen, er, at selvom enhver førstegang til noget kan være et problem, så burde sukkerpigen her med tanke på egen indsats/risiko nok kunne overvinde dette, når hun nu har indladt sig på dette spil.

Alternativet er nemlig værre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu ikke de har brug for reklame, det er tydeligt de har mange besøgende for deres side kører ret skidt om aftenen med lange svartider.

Hvis du tror det er reklame - fint nok med mig - jeg har bare aldrig haft brug for at dele mine besøg hos almindelige GP. Jeg har set lyset ha ha på sugardaters og du kan så bruge det eller lade være.

Det skal dog tilføjes at det er ualmindeligt tidskrævende og kræver kontakt til et utal af piger for at få noget op at stå da de fleste af de unge piger ikke har stedet.

Jeg skal også lige advare om at jeg er lidt fanget af at opdatere siden hele tiden for at se om en af pigerne har svaret :smile:

 

Hej Bumme,

 

Må tilstå at jeg har været fristet til at prøve det, men jeg ville ikke ane hvad jeg skulle skrive til en amatør....

Skriver du et tilbud? Du nævnte at du tilbød 1000 kr? Skriver du : Hej xxx, Vil du have 1000 kr. så kommer jeg og afleverer det samt en ladning sæd på/i dig? lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men idag, findes de jo heldigvis ved disken i ethvert supermarked i smarte indpakninger  :)

 

...lige bortset fra min lokale SuperBrugs, hvor de er LÅST INDE i et glasskab sammen med dyre (=tyveri-udsatte) barber-ting!!

 

Det er simpelt hen absurd. Nu har jeg en alder hvor man så småt er stolt over at ha' brug for den varetype, men en ung fyr, som skal finde hende den unge, kvindelige ekspedient med nøglen til skabet... det holder bare ikke.

 

Totalt off topic, men det måtte ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...lige bortset fra min lokale SuperBrugs, hvor de er LÅST INDE i et glasskab sammen med dyre (=tyveri-udsatte) barber-ting!!

 

Det er simpelt hen absurd. Nu har jeg en alder hvor man så småt er stolt over at ha' brug for den varetype, men en ung fyr, som skal finde hende den unge, kvindelige ekspedient med nøglen til skabet... det holder bare ikke.

 

Totalt off topic, men det måtte ud :)

 

Jeg køber mine online... Har altid et pænt udvalg på lager alt efter hvilket humør jeg er I :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber mine online... Har altid et pænt udvalg på lager alt efter hvilket humør jeg er I :)

 

 Der er de også meget billigere - helt ned til kr. 1,-/stk - og man kan få alle mulige sjove farver, størrelser og smagsvarianter  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...