Hop til indhold

Min værste oplevelse med en Pige!

Featured Replies

Skrevet

Jeg har egentlig først lagt mærke til denne tråd nu, da overskriften ikke sagde mig noget oprindeligt.

Tråden er som forventeligt så rodet og flaksende med uvedkommende indfald og bemærkninger og opsøgende kiv som de ofte udarter sig på EG når de er over 2-3 indlæg.

Jeg vil prøve at besvare det u-stillede spørgsmål, der ligger i overskriften.

Jeg har ikke endnu, efter vel et par hundrede besøg hvoraf langt de fleste har været på en time eller mere, haft en "værste" oplevelse!

Når jeg besøger en gp tænker jeg ikke på økonomien, når der er besluttet og betalt er økonomien glemt. Ellers skulle jeg være blevet hjemme istedet. Når der er betalt er mit udgangspunkt at være positiv og nyde samværet med et andet menneske, lære noget af og om vedkommende, og da samtidig få noget forhåbentligt god sex til fælles glæde. Nogle gange får man måske mindre sex ud af det end andre gange, pigen kan være stresset og/eller træt (ikke jeg, for så ville jeg ikke påbegynde besøget), men jeg er aldrig, aldrig, aldrig gået fra et besøg og har tænkt at dette var en "værste" oplevelse. Fordi jeg sammen med den gode sex søger oplevelsen af mennesket bag pigen og betragter hende som, ja, netop, et menneske. Og ikke en indpakket klump kød i supermarkedets frysedisk med klistermærke med varedeklaration på, som man skal have billigst muligt og have til at vare i længst mulig tid...

Redigeret af arneo

• Svar 53
  • Visninger 16.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Som jeg tidligere har skrevet, er et sådant nummer nemt for udlændinge, der er her i kortere tid. Køb dansk!

• Mina er den mest roste pige på Eroguide i 2014 målt på antallet af meget positive anmeldelser af forskellige kendte brugere. Hun er østpige.   Man kan finde guld og trash samt skrækkelig oplevelser ho

• Mine erfaringer siger at  hjemmepigerne ligger stadigt i midtbanen (undtaget ND), imens de rigtigt dårlige og de helt fantastiske har været med piger fra andre lande.  

Skrevet

Der er ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet. Man kan besøge en ikke dansk pige og få en rigtig god oplevelse, hvor alt er perfekt, til en mindre pris. Herefter kan man besøge en dansk pige til en høj pris og få en ikke særlig indlevende og ophidsende oplevelse. Omvendt kan man få en god oplevelse hos en dansk pige og en dårlig hos en udenlandsk. Det er noget af et lotterispil, hvor man først bagefter ved hvad man får for pengene. For dem af os der ikke har ubegrænsede midler er det vigtigt af få valgt rigtigt.

Når jeg først er i gang og pengene er brugt, gælder det om af få den bedst mulige oplevelse uanset hvad.

Skrevet

@arneo ... kunne ikke have skrevet bedre .. meget beskrivende ..

og når man holder det op i mod trådstarter ønsker 30 min og bruger 15 min i bad og derefter forventer 2 udløsninger etc..

:) :)

Skrevet

Jeg faldt lige over denne tråd og jeg hæfter mig ved pigens tone og den er altså ikke god. Hvis man er lidt smart, så reagerer man intelligent selv på negativ kritik. Jeg ville ikke have klinket noget hos hende - om så det var gratis ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.