an2n 50849 Skrevet 13. Januar, 2015 http://www.dagens.dk/viralt/her-er-verdens-største-kunstige-bryster-og-kvinden-bag-dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 13. Januar, 2015 Hun er ikke den mest attraktive kvinde i verden. Og de bryster er helt vildt grimme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 13. Januar, 2015 Hun er ikke den mest attraktive kvinde i verden. Og de bryster er helt vildt grimme. ENIG - Foretrækker de naturlige . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 13. Januar, 2015 Hun er ikke den mest attraktive kvinde i verden. Og de bryster er helt vildt grimme. Man skal bare tage hende bagfra - så er det ligesom enhver anden kvinde, der ligger på en hoppebold 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 13. Januar, 2015 Jeg kan nu godt lide silikone bryster. De kan både være dejlige og smukke. Men de der... De er klamme! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2015 For at sige det mildt: De falder ikke i min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. Januar, 2015 Sikke et knald man får, dersom de punkterer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 13. Januar, 2015 Årh hvad drenge, legede I ikke med balloner som børn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 13. Januar, 2015 (edited) jeg tænker - endelig en ordentlig gang spansk til lille mig :D Redigeret 13. Januar, 2015 af HappyHippo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 14. Januar, 2015 jeg tænker - endelig en ordentlig gang spansk til lille mig :D Full-body-spansk Du kan køre hele kroppen af mellem dem der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Lige pludselig virker Linses bryster meget normale 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 14. Januar, 2015 hvad man dog ikke kan købe for penge.... Jeg har et motto om mænd der ikke får sex nok: den sæd der ikke kommer ud strømmer til hjernen og gør dem skøre...... ved ikke om man kan sige noget om nogle kvinder og deres behov for ENORME bryster ????? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. Januar, 2015 http://www.dagens.dk/viralt/her-er-verdens-største-kunstige-bryster-og-kvinden-bag-dem Hun er i hvert fald en potentiel køber til min Corolla uden airbags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 14. Januar, 2015 Hun er i hvert fald en potentiel køber til min Corolla uden airbags Så må hun vist hyre dig som chauffør, da hun ikke selv kan nå rattet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. Januar, 2015 Så må hun vist hyre dig som chauffør, da hun ikke selv kan nå rattet Haha præcis Selvom jeg tvivler på at jeg så også kan være i bilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 14. Januar, 2015 Haha præcis Selvom jeg tvivler på at jeg så også kan være i bilen Du hiver bare passagersædet ud og sætter hende ind på bagsædet - så er der også plads til lidt sjov 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 14. Januar, 2015 Græskardamen! Føj hvor stygt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 16. Januar, 2015 hmmm ...... gad vide hvorfor??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 16. Januar, 2015 hmmm ...... gad vide hvorfor??? Fordi hun kunne? Afhængihed? Psykiske problemer? Karriere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 16. Januar, 2015 Fordi hun kunne? Afhængihed? Psykiske problemer? Karriere? Hun gjorde det nok for hyggens skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Januar, 2015 Det kan være, at Luftwaffe her kan få materiale til spæreballoner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 17. Januar, 2015 hvad man dog ikke kan købe for penge.... Jeg har et motto om mænd der ikke får sex nok: den sæd der ikke kommer ud strømmer til hjernen og gør dem skøre...... ved ikke om man kan sige noget om nogle kvinder og deres behov for ENORME bryster ????? Det er du ikke den eneste om at mene: Jeg fik en gang besøg af to fra Hare Krishna (det kan sagtens være stavet forkert...), og undervejs i samtalen undrede jeg mig over, at de begge to havde lyserøde strømper.... De svarede, at det var, fordi de levede i cølibat, og at sæden efterhånden ville hobe sig op i rygmarven, og når den nåede hjernen, ville de opnå en højere bevidsthed. Jeg fik overbevist dem om, hvor travlt jeg havde, og fik dem til at gå... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg