Biltong 174 Skrevet 12. Januar, 2015 En af pigerne, der plejede at have vagt i glædeshytten i Tersløse om onsdagen havde sin egen hjemmeside. Jeg har desværre glemt pigens navn og navnet på hendes hjemmeside. Som jeg erindrer det var det et dobbeltnavn. Jeg ved godt det er lidt lidt at gå på, men det ville glæde mid om nogen kunne hjælpe med et forslag på et navn og mere væsentligt linket til hendes hjemmeside, hvis hun stadig er aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 13 Skrevet 13. Januar, 2015 Er det rosemaria.dk. ? Dog er siden nede lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 13. Januar, 2015 (edited) Far Cry, Bang on! Tak for hjælpen. Og øv at hun ikke er på. Redigeret 13. Januar, 2015 af Biltong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 13. Januar, 2015 Web hotellet og domænet er ikke betalt, så derfor er hjemmesiden slettet. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supermand 0 Skrevet 6. Marts, 2015 Har været på besøg hos hende, men havde ikke den bedste oplevelse , jeg tror hun er speciel pige - ved ikke om hun startet om under andet navn og hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supermand 0 Skrevet 6. Maj, 2015 Så Drenge nu er hus startet op igen - hun anoncer i eb om Mandagen på Tersløsevej 19 mellem 10 og 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg