Hop til indhold
gerog

PikGladTøs - 18 årig studerende

Recommended Posts

Hej 

Held og lykke med imorgen !

Nu ved jeg ikke hvor mange aftaler du har lavet og hvordan de ligger. Umiddelbart vil jeg ihvertfald anbefale dig at tage en stille første dag. Så har du god tid til at tænke det hele igennem efter din første kunde uden at det ligger i baghovedet at der er mænd som bliver skuffede hvis du efter første besøg det ikke er noget for dig. 

Derudover tror jeg det er en god ide hvis du i så høj grad som muligt ihvertfald i starten får besøg af folk fra Eroguide. Der er sikkert også tosser herinde, og rigtig flinke mænd som ikke bruger Eroguide. Dog tror jeg at der er mere seriøsitet blandt brugerne på Eroguide sammenlignet med gennemsnittet. 

Nu har jeg ikke selv prøvet det, så er begrænset hvor mange konkrete tips jeg kan komme med. Jeg kan bare huske jeg læste om en pige i samme situation hendes første kunde endte med at stjæle hendes penge, da han gik. Så sørg for at tænk over din sikkerhed :)

Ellers vil jeg bare håbe du nyder dagen imorgen - kunne da være interessant at læse om din oplevelse af det hele og tanker. Håber vi ses ! 

Redigeret af Donderdag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hej

Mange input på få timer :smile:.

Dem jeg har snakket med om det her fortæller at rigtigt mange fyre kontakter dem, laver aftaler og så aldrig dukker op. Det med at folk sendte brugernavn var fordi jeg så tænkte det var lidt mere forpligtigende og på baggrund af det kunne jeg så give lidt rabat - vi kan sagtens sige at det med anmeldelsen ikke er et krav - havde ikke lige forestillet mig nogen kunne blive provokeret over det :smile:.

Og ja, jeg er debutant, derfor vil jeg også på forhånd sige, at jeg måske kan melde fra, hvis jeg finder ud af ved de første besøg at dette ikke er mig - men det tror jeg nu at det er :wink:.

Du kan regne med jeg dukker op til vores aftale :wink:>

Tror også der er, en del der gerne lige vil høre en tilbagemeldelse fra besøget hos dig, så der er også lidt pres på mig nu, hahah ;-)

- Har dog lavet en del anmeldelse - sååå ......

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du flere billeder før man beslutter sig? :)

De kan eventuelt lægges ind på en af nam nam-strengene :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej

Det er mig med annoncen :smile:.

Jeg er 18 år, den anden annonce er en veninde som er stoppet med dette, men har hjulpet mig i gang med det her - derfor ligner de hinanden.

Hun fortæller at dette forum er et sted hvor mange skriver om os piger, derfor vil jeg give 200 kroners rabat til alle herindefra, som skriver en mail, booker tid og fortæller hvad deres brugernavn herinde er - samt lover at lave en anmeldelse efterfølgende :smile:.

Vil dog lige sige at jeg får mange henvendelser, sindssygt mange, så vil sige at jeg ikke kan garantere jeg får besvaret alle.

Vi tillader ikke den slags markedsføring. Det er som en bruger nævner en glidebane. Kurator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Har lige fundet ud af at det er hårdt arbejde det her :-). Omkring 100 mails og stor interesse herinde ser det ud til - det er jo positivt.

Indtil videre må i nøjes med de to billeder på annoncen, hvis jeg går videre med det her, så kommer der sikkert flere, men indtil videre er de to billeder det jeg giver.

Beklager jeg lavede en fejl, det trækker jeg selvfølgelig tilbage, ligesom jeg heller ikke formoder jeg må give Eroguide-rabat, det kan vel også ødelægge objektiviteten (vil dog holde fast i den overfor ham der har bestilt, alt andet ville være unfair).

Tak for de søde kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Har lige fundet ud af at det er hårdt arbejde det her :smile:. Omkring 100 mails og stor interesse herinde ser det ud til - det er jo positivt.

Indtil videre må i nøjes med de to billeder på annoncen, hvis jeg går videre med det her, så kommer der sikkert flere, men indtil videre er de to billeder det jeg giver.

Beklager jeg lavede en fejl, det trækker jeg selvfølgelig tilbage, ligesom jeg heller ikke formoder jeg må give Eroguide-rabat, det kan vel også ødelægge objektiviteten (vil dog holde fast i den overfor ham der har bestilt, alt andet ville være unfair).

Tak for de søde kommentarer.

Altså, om du giver Eroguiderabat kommer vel ikke sitet her ved som sådan. Det er vel at betragte som et formidlingssted. Din brøde består i, at du ikke har annonceret på det forum, hvor pigerne normalt annoncerer.

Jeg tror imidlertid ikke, at du har været vidende om dette.

Når du lægger dit indlæg i andre fora som f.eks debatten, betragtes det som ubillig (= unfair) konkurrence. Derfor reagerede Kurator. Tror jeg da nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alene din respons på tiltale (høflig og fattet) og måde at markedsføre digselv herinde har gjort en fan af mig :)

Hvis alt tegner vel for din fremtid i branchen (og det håber jeg det gør), så kan du trygt regne med et besøg når der er lagt til side til et visit ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså, om du giver Eroguiderabat kommer vel ikke sitet her ved som sådan. Det er vel at betragte som et formidlingssted. Din brøde består i, at du ikke har annonceret på det forum, hvor pigerne normalt annoncerer.

Jeg tror imidlertid ikke, at du har været vidende om dette.

Når du lægger dit indlæg i andre fora som f.eks debatten, betragtes det som ubillig (= unfair) konkurrence. Derfor reagerede Kurator. Tror jeg da nok.

Jeg må nok lige slå noget fast. :)

Spørgsmålet var lige oppe og vende forleden også, hvor en anden pige spurgte om noget ikke helt ligesom denne pige men i samme boldgade. Jeg spurgte Administrator, og pigen fik nej.

Altså :

På Eroguide må piger ikke annoncere med i indlæg/annoncer at der afkræves at man skriver en anmeldelse for at få lov til at besøge en pige eller at der afkræves at man skriver en anmeldelse for at få rabat hos en pige eller af der afkræves at man skriver en anmeldelse for at få andre særrettigheder hos en pige.

Det er ikke ideen at anmeldelser skal være hvad der kan tolkes som værende en "handelsvare", som kan give rabat f.eks. Det kan jeg læse at det er der nok nogen der er uenige i af brugerne, og det er fair nok, men dette er Administrators forum, og jeg kan læse at der også er nogle der vil være enige i det. Sådan er det.  :)

Hvad pigerne skriver på deres annoncer andre steder og deres hjemmesider blander vi os naturligvis ikke i på nogen måde, og det kommer på ingen måde os ved. Hvad jeg skriver her gælder udelukkende for hvad Administrator/ledelsen vil tillade på Eroguide og intet andet.

Det vidste omtalte PikGladPige her naturligvis ikke, så hun er helt uskyldig. Problemstillingen er helt ny for os i ledelsen. Troede spørgsmålet forleden fra en anden pige var et særttilfælde. Men jeg vil da lige vende det internt om vi skal have det tilføjet vores regelsæt.

Velkommen i øvrigt også PikGladPige, og hun har også modtaget en pm om hvor hun kan annoncere på Eroguide tidligere i dag. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er forståeligt, at man ikke vil have den slags "købte" anmeldelser her.

Men der er vel ingen regel om - eller nogen grund til at forbyde - at en annoncør i en annonce indrykket på Eroguide tilbyder en rabat (på fx 200 kr. i timen) til de kunder, der ved købet afleverer en bestemt rabatkode til annoncøren, fx rabatkoden "Eroguide" eller "Januarsex" eller "Velkommen" eller hvad det nu måtte være?

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er forståeligt, at man ikke vil have den slags "købte" anmeldelser her.

Men der er vel ingen regel om - eller nogen grund til at forbyde - at en annoncør i en annonce indrykket på Eroguide tilbyder en rabat (på fx 200 kr. i timen) til de kunder, der ved købet afleverer en bestemt rabatkode til annoncøren, fx rabatkoden "Eroguide" eller "Januarsex" eller "Velkommen" eller hvad det nu måtte være?

GF

Jamen det forbyder vi jo heller ikke, jf. det jeg skrev med fed ;) Det er da okay, hvad du skriver. Vi er jo som jeg kan læse dit indlæg enige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alene navnet PikGladPige giver mange point i min bog :D

PikGladPige PikGladPige PikGladPige PikGladPige PikGladPige, I lååååve it!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, vi er enige.

Mit uddybende spørgsmål skyldtes, at du - Moderator - bekendtgjorde Eroguides forbud mod, at der annonceres med rabat som modydelse for en anmeldelse, som et direkte svar på et indlæg fra Borende X, hvor du bl. a. citerer ham for følgende udsagn:

"Altså, om du giver Eroguiderabat kommer vel ikke sitet her ved som sådan. Det er vel at betragte som et formidlingssted."

Og derfor stod det uklart for mig, om det er forbudt for en annoncør at reklamere med en rabat til Eroguides læsere. Hvilket det altså - heldigvis - ikke er. :-)

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

derfor vil jeg give 200 kroners rabat til alle herindefra, som skriver en mail, booker tid og fortæller hvad deres brugernavn herinde er

Enhver kan jo vælge et tilfældigt brugernavn herinde fra og skrive til dig i en mail. Du skulle hellere forlange at de kontakter dig via PM-systemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er nogle stykker der har diskuteret, vendt og drejet din annonce og endte med at vædde o, hvorvidt du er fake, en mand eller en pige :-)

Så en anmeldelse, der lede os i retning af en afgørelse på væddemålet, er meget velkommen :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at den tanke, at annoncen skulle være falsk, slet ikke har strejfet mig.

Jeg synes, at det er en frisk annonce, og de fejl, der måtte ligge i den, tilskriver jeg den uerfarnes gå-på-mod i forsøget på at komme ind i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi er nogle stykker der har diskuteret, vendt og drejet din annonce og endte med at vædde o, hvorvidt du er fake, en mand eller en pige :smile:

Så en anmeldelse, der lede os i retning af en afgørelse på væddemålet, er meget velkommen :smile:

Venligst

French

Jamen, den opgave er så din - ikke? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe... :-)

Havde jeg haft muligheden, og været i nærheden, kan I stole på, jeg havde forsøgt at få en aftale.

Men jeg - og dem jeg har væddet med - er på en lille studietur cirka 500 km fra Nørrebronx, og der er allerede rigeligt med unge damer IRL :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe... :smile:

Havde jeg haft muligheden, og været i nærheden, kan I stole på, jeg havde forsøgt at få en aftale.

Men jeg - og dem jeg har væddet med - er på en lille studietur cirka 500 km fra Nørrebronx, og der er allerede rigeligt med unge damer IRL :smile:

Venligst

French

Hun løber vel ingen steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun har lige i dag, sendt SMS til dem der havde booket, at hun har fået "kolde fødder" .. Fair nok.

Jeg råder hende bare til, ikke at booke for mange "første gang" og se om det er, hvad hun troede hendes fantasi ville være.

Jeg har respekt for at hun siger fra, det er i hendes gode ret.

- Måske en dag, hun igen føler sig mere klar. ;-)

NO Hard feelings herfra..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har lige i dag, sendt SMS til dem der havde booket, at hun har fået "kolde fødder" .. Fair nok.

Jeg råder hende bare til, ikke at booke for mange "første gang" og se om det er, hvad hun troede hendes fantasi ville være.

Jeg har respekt for at hun siger fra, det er i hendes gode ret.

- Måske en dag, hun igen føler sig mere klar. :wink:

NO Hard feelings herfra..

Stor respekt herfra, det kan være de mange 100 henvendelser hun har modtaget har virket for overvældende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...