Hop til indhold
Louie De Palma

Julefrokost i Københavns kommende FKK

Recommended Posts

Nille og Miza inviterede til "forsinket" julefrokost i Pia Lindblads rækkehus, som er blevet meget omtalt her:
 
 
Huset er lille men hyggeligt. Det består af en entré, en gang med adgang til køkken, stue og trappe op til 1. sal. Fra stuen er der adgang til en overdækket terasse. 1. sal består af 3 små soveværelser og et badeværelse med karbad.
 
Vi snakkede lidt frem og tilbage, om det egnede sig til Freikörperkultur (FKK)-aktiviteter eller lignende.
 
Argumenter for:
- Huset ligger i et pænt beboelsesområde.
- Huset er nydeligt, lidt gammelt måske, men det er som sagt bare hyggeligt.
- Stue med overdækket veranda kan fint fungere som fællesareal. Jeg kunne ikke bedømme hvor ugenert det er, om man kan spankulere rundt i adamskostyme, uden at naboerne klager. I givet fald skal verandaen nok afskærmes yderligere.
- Tre soveværelser på 1. sal, der har adgang til badeværelset, uden at man skal igennem et andet værelse.
 
Argumenter imod:
- Huset ligger i et beboelsesområde, lukket for gennemkørende trafik, hvor et større antal biler ville vække opsigt.
- Huset er et rækkehus i et område, hvor det ene hus ligner det andet. Det kunne måske føre til, at nogen tager fejl og ringer på hos naboerne.
- Huset ligger lidt langt fra centrum.
 
Skønsmæssigt er stedet altså egnet til en eller anden slags aktiviteter, men det skal gøres mere diskret end på en rigtig FKK-klub. Om vinteren kunne 3-4 piger og 10-12 mænd godt være der. Om sommeren, når verandaen tages i brug, måske 5-6 piger og 15 mænd.
Hvordan en større flok mennesker skal komme til og fra uden at vække opsigt, det kan jeg ikke lige forestille mig. Men det kan man måske betegne som et teoretisk luksusproblem, der kun opstår hvis stedet blev en bragende succes.
 
Julefrokosten forløb ganske hyggeligt: Køkkenet var for lille til at vi allesammen kunne stå derude og kokkerere, men så kunne man jo sidde inde i stuen, drikke bajere og pustede balloner med blikende lygter op. Ved syvtiden kom de sidste gæster, og Mizas lækre retter kom på bordet. Vi var blevet godt sultne efterhånden, så der blev langet til fadet. Vi var blevet 8 i alt, foruden ovennævnte var der Frej, Montezi, Bonobo, Bly og Morten Selv.
Efter maden spillede vi pakkeleg. Jeg havde ikke haft tid til at finde på en gave, så jeg købte bare blandede bolsjer for 100 kr. og pakkede dem pænt ind. Dem endte Frej med at vinde.
Nille og Frej havde linet et antal flasker spiritus op, men vi endte nu mest med at kæve bajere og cola, der var ikke rigtig synk i de høje promiller.
Hvad snakkede vi om? Bly, Bonobo, Nille og Montezi var optaget af en sexclub hvor de kommer, hvor de åbenbart kommer meget. Tyskland og gadepiger, hvor Nille viste privatoptagelser fra Oranienburger Strasse, samt naturligvis FKK der også var oppe og vende et par gange. Herunder om Pias rækkehus var egnet til FKK - navnligt om det lå diskret nok. Sidstnævnte var der tvivl om. Det var også spændende at hilse på Morten Selv, det er første gang jeg har mødt en gigolo. Jeg har altid forestillet mig dem som noget i retning af Richard Gere i "American Gigolo". Men sådan er Morten slet ikke, han virker meget sød og så næsten lidt genert ud, når Montezi gav den fuld skrue.
 
Redigeret af Moderator
Rettet efter anmodning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Louie

 

Godt at I fik jer en hyggelige julefrokost, jeg var desværre selv forhindret i at deltage.

 

Vil gerne lige pointere, hvad der også udgjorde den gennemgående røde tråd i tråden om FKK i rækkehuset, at det udelukkende var meningen at afholde nogle få test af FKK lignende arrangementer over en kortere periode i rækkehuset.

 

Det har aldrig været hensigten at etablere en eventuel kommende FKK lignende klub i huset, men udelukkende at vurdere mulighederne på baggrund af test arrangementerne, i eventuelt at oprette en klub på en egnet fast adresse.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for sidst til alle deltagerne det var smadderhyggelig ! Vi havde inviteret mange flere men ikke alle kunne komme, øv øv...

jeg håber I kan komme til min/vores næste fest :D

 

Jeg vil gerne sende en stor tak til Pia for sin store gæstfrihed og vi havde nogle efterfølgende gode samtale-emner.

Stor tak til Miza som stod for indkøb og maden, maden var lækker og smagfuld.

Stor tak til Montezi, som var alt-mulig-mand, som altid stod klar med en hjælpende hånd (læs p..) :P

 

Tak til alle som mere eller mindre gav en hjælpende hånd for at gøre festen sjov og hyggelig, pakkelegen var et hit haha...

 

Vi ses venner :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er jo 'men and women of action' :smile:

 

Så nu ser vi frem til at FKK planerne får lidt fremdrift....

 

:wink:

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine anmeldelse Louie :)

 

Jeg er vild med det klip! :P

 

Og vi var da nogen der fik bund i kanden med Mojito, så det var da ikke kun øl og cola! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...