Hop til indhold
Gæst

En offentlig og dybfølt undskyldning til Plaskeren og Gina Faith !

Recommended Posts

Gæst

Hej Allesammen

 

Jeg har tænkt mig rigtig grundigt om de seneste dage og er nået frem til den konklusion at min opførsel og mine indlæg i Plaskerens farveltråd til Gina Faith var helt urimelig og UDEN nogen form for pli, takt eller tone. Jeg erkender nu at det udelukkende var mig, som var skyld i at Plaskerens velmenende forsøg på at sige pænt farvel til Gina Faith blev ødelagt med ALLE mine upassende indlæg, som afsporede tråden TOTALT. 

Det var ikke bare respektløst, men også DYBT uforskammet af mig ! 

 

Jeg har ALDRIG mødt Gina Faith og har heller ikke sat mig ind i baggrund for, at hun er ophøjet til at være en LEGENDE.

I stedet for at have gået i fuldstændig i SELVSVING med alle mine upassende, negative og kværulerende indlæg, så burde jeg have sat mig ind i baggrunden for dette, eller i det mindste have startet en ny tråd om emnet under: "Generel debat", hvor jeg spurgte: "Hvorfor er der nogle GPer, som får LEGENDE / Stjernestatus ?"

 

Hvis jeg havde gjort det, så havde jeg sikkert fået mange konstruktive svar på det spørgsmål.

 

Jeg har tænkt en del over baggrunden for at Gina Faith har fået LEGENDE status og er nået frem til at det oplagte svar på det spørgsmål må være, at hun har gjort det SUPER GODT og virkelig har skilt sig ud fra mængden af GPer :-)

 

Jeg skammer mig virkelig over min opførsel og den eklatante mangel på situationsfornemmelse, som mine indlæg var udtryk for. Jeg må vist hellere holde lav profil fra dette forum i en periode. Skaden er som bekendt sket og forstår da godt, hvis I ikke vil acceptere min undskyldning, men jeg gør i det mindste forsøget. 

 

Hvordan kan jeg rette op på den skade, der er sket?

Tjah det bedste forsøg er gjort med denne undskyldning, men dernæst bør jeg fremadrettet selvfølgelig grundigt tænke mig om en ekstra gang inden jeg poster et nyt indlæg og hvordan det vil blive modtaget i den anden ende.

Jeg er også villig til at tage en skrivepause eller bede om at få tildelt karantæne i en periode. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker umiddelbart at man må være et lille menneske hvis man ikke kan tage imod den undskyldning. For mange er den historie sikkert glemt og du har jo næppe skadet GF's forretning. Der er værre ting som man kan gøre herinde. Og hvis man godt kan lide at hænge omkring her på sitet så er det altså hårdt at få karantæne.

 

Du har set din egen fejl og har givet en dybtfølt undskyldning som vi alle kan glo med på. Så burde den ikke være længere. Tør øjnene og vær glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Fint med selvkritik. Men nu er det anden gang du laver sådan en offentlig undskyldning hvor du ligger dig ned på knæ. Jeg tror du skal tænke over hvad du skriver, det gør du efter du har skrevet det, men prøv også at gøre det inden og husk det.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke selv for stor til at modtage en ærligt ment undskyldning, men jeg får altså et deja vu her. Jeg synes nemlig, jeg har oplevet noget lignende tidligere.

 

For under to måneder siden begik du en streng med nogenlunde samme overskrift, hvor du brødebetynget undskyldte personangreb på bl. a. Bananas, Nikita og mig.

 

 

Jeg for min del godtog undskyldningen, idet jeg skrev, at jeg havde glemt alt om dette. Hvorefter du fortsætter i nøjagtig samme rille med personangreb på mig.

Så hvorfor skal man tro på oprigtigheden af din undskyldning denne gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg tror ik rigtigt på oprigtigheden af din undskylsning, måske du har en form for personligheds forstyrelse siden du kan svinge så meget og det er ikke ondt ment, har tværdigmod en smule ondt af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

God ide at holde en pause.

Jeg gav dig på PM, baggrunden for at du skulle tænke dig om, lige da du havde startet strengen. Det fik dig ikke til at stoppe, eller moderere dig. Det var trist. Og nu er du nået til at beklage. Det er trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allesammen

 

Jeg har tænkt mig rigtig grundigt om de seneste dage og er nået frem til den konklusion at min opførsel og mine indlæg i Plaskerens farveltråd til Gina Faith var helt urimelig og UDEN nogen form for pli, takt eller tone. Jeg erkender nu at det udelukkende var mig, som var skyld i at Plaskerens velmenende forsøg på at sige pænt farvel til Gina Faith blev ødelagt med ALLE mine upassende indlæg, som afsporede tråden TOTALT. 

Det var ikke bare respektløst, men også DYBT uforskammet af mig ! 

 

Jeg har ALDRIG mødt Gina Faith og har heller ikke sat mig ind i baggrund for, at hun er ophøjet til at være en LEGENDE.

I stedet for at have gået i fuldstændig i SELVSVING med alle mine upassende, negative og kværulerende indlæg, så burde jeg have sat mig ind i baggrunden for dette, eller i det mindste have startet en ny tråd om emnet under: "Generel debat", hvor jeg spurgte: "Hvorfor er der nogle GPer, som får LEGENDE / Stjernestatus ?"

 

Hvis jeg havde gjort det, så havde jeg sikkert fået mange konstruktive svar på det spørgsmål.

 

Jeg har tænkt en del over baggrunden for at Gina Faith har fået LEGENDE status og er nået frem til at det oplagte svar på det spørgsmål må være, at hun har gjort det SUPER GODT og virkelig har skilt sig ud fra mængden af GPer :smile:

 

Jeg skammer mig virkelig over min opførsel og den eklatante mangel på situationsfornemmelse, som mine indlæg var udtryk for. Jeg må vist hellere holde lav profil fra dette forum i en periode. Skaden er som bekendt sket og forstår da godt, hvis I ikke vil acceptere min undskyldning, men jeg gør i det mindste forsøget. 

 

Hvordan kan jeg rette op på den skade, der er sket?

Tjah det bedste forsøg er gjort med denne undskyldning, men dernæst bør jeg fremadrettet selvfølgelig grundigt tænke mig om en ekstra gang inden jeg poster et nyt indlæg og hvordan det vil blive modtaget i den anden ende.

Jeg er også villig til at tage en skrivepause eller bede om at få tildelt karantæne i en periode. 

Hej titman :)

 

Ganske kort :o

En ting er at skrive en undskyldning :o  men man skal også mene det :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må sige, at jeg har stor respekt for folk der evner at sige undskyld. Og.......kunne jeg have en formodning om, at den måske ikke er helhjertet, eller at personen ikke ændre sig omkring det der blev sagt undskyld, kan jeg såmænd godt holde min kæft, om ikke andet så til personen kvajer sig igen.

 

Det ville klæde folk, at undlade at sparke på folk der ligger ned.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej titman :)

 

Ganske kort :o

En ting er at skrive en undskyldning :o  men man skal også mene det :o

 

Det må tiden så vise om undskyldning holder :?:  . Det vel ide til andre som også har meget mere som skal undskyldes :idea:  :idea:  :idea:  

 

Særlig når man syntes at man har lov til at pege fingere af andre her i tråden og andre steder ;) ;)  ;)

 

 Det kunne være et godt eks at lade være at  svine andre og ledelsen til og miskrediter den ;)  ;)  ;)

 

 Hvor længde tro i selv at ledelsen vil finde sig i det hvis i forsætter på samme måde :?:  :?::?:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså; hvorfor ikke bare lade den ligge. Manden har sagt undskyld, og ingen af os ved noget om hvis han er ærlig omkring det eller ikke. Og i den situation kan man jo altid tænke godt om folk og vælge det positive. Det handler ikke om at hylde den der siger undskyld, og heller ikke at mistænkliggøre ham. Det handler bare om at sige; "fint mand, nu går vi videre".

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige, at jeg har stor respekt for folk der evner at sige undskyld. Og.......kunne jeg have en formodning om, at den måske ikke er helhjertet, eller at personen ikke ændre sig omkring det der blev sagt undskyld, kan jeg såmænd godt holde min kæft, om ikke andet så til personen kvajer sig igen.

 

Det ville klæde folk, at undlade at sparke på folk der ligger ned.

Det vil også klæde folk at lade være med at sparke på folk der tør stå op, og så bagefter komme med en så ynkelig undskyldning.

Hvis han ikke selv havde startede dette, men havde tænkt sig om, var dette aldrig sket.

Ergo, der er nok mange skribenter herinde der burde læse deres indlæg igennem op til flere gange inden de sender dem.

Har også stor respekt for folk som tør sige Undskyld, men ikke i det her tilfælde.

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Grunden til at jeg ikke orker at skrive her inde længere, med undtagelse af dette indlæg, er titman og andres extreme aggressivitet hvis de ikke er enige i det man skriver.

Og ikke at forglemme den måde hvorpå titman, og andre, kan afspore utallige tråde.

Slut og back to NFL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er relativ ny bruger af denne fremragende hjemmeside.

 

Håber derfor ikke, at jeg kommer galt afsted ved at spørge om hvorfor netop Gina Faith har opnået legendestatus.

 

Jeg har søgt på navnet i søgefeltet og der kommer masser af tråde op.

 

Jeg har læst lidt i nogle af dem, men det er ganske uoverskueligt at få læst dem allesammen.

 

Mit spørgsmål er derfor: Kan nogen henvise til en tråd, der helt præcist fortæller hvorfor Gina Faith har legendestatus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er relativ ny bruger af denne fremragende hjemmeside.

Håber derfor ikke, at jeg kommer galt afsted ved at spørge om hvorfor netop Gina Faith har opnået legendestatus.

Jeg har søgt på navnet i søgefeltet og der kommer masser af tråde op.

Jeg har læst lidt i nogle af dem, men det er ganske uoverskueligt at få læst dem allesammen.

Mit spørgsmål er derfor: Kan nogen henvise til en tråd, der helt præcist fortæller hvorfor Gina Faith har legendestatus.

Gina Faith er meget lidt anmeldt, så der er nok ikke så meget at læse om hende der gør dig klogere.

Hun er en af de piger man skulle have mødt, for at forstå hvorfor hun bliver kaldt en legende.

Men kort fortalt, så er hun sød, kærlig, omsorgsfuld udover at være en ekspert i at få en mand helt oppe og ringe. Hendes oliepirring er legendarisk fantastisk.

Men mest af alt, så er hun er fantastisk dejligt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til, at enkelte glædespiger får stjernestatut er efter min menig præcis den samme, som grunden til, at enkelte fodboldspillere, enkelte rockmusikere, enkelte advokater, enkelte politikere etc. etc. etc opnår deres stjernestatus.

 

Der vil altid være nogen, der skiller sig ud fra mængden, fordi de bare er mere dedikerede og lægger mere energi for dagen end andre - og sådan vil det altid være.

 

Og det vil højst sandsynligt være det, som Titman vil få at vide, hvis han opretter en streng om dette obskure emne: "hvorfor får nogle mennesker stjernestatus indenfor deres felt?"

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint med selvkritik. Men nu er det anden gang du laver sådan en offentlig undskyldning hvor du ligger dig ned på knæ. Jeg tror du skal tænke over hvad du skriver, det gør du efter du har skrevet det, men prøv også at gøre det inden og husk det.

 

Enig,

Undskyldninger er fine og er velkomne, men pas på der ikke går inflation i det, lidt ligesom ulven kommer og kommer og kommer :P

 

Men der er absolut cool at nogen tør at sige undskyld !

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det vil også klæde folk at lade være med at sparke på folk der tør stå op, og så bagefter komme med en så ynkelig undskyldning.

Hvis han ikke selv havde startede dette, men havde tænkt sig om, var dette aldrig sket.

Ergo, der er nok mange skribenter herinde der burde læse deres indlæg igennem op til flere gange inden de sender dem.

Har også stor respekt for folk som tør sige Undskyld, men ikke i det her tilfælde.

 

gog

 

@gog

 

Til forskel for dig sparker jeg hverken opad, nedad, men oftest kun ved siden ad :wink:

 

At du vælger at ikke stole på mine oprigtige hensigter og kalder min undskyldning "ynkelig" er altså dit problem.

 

P.S. Okay måske sparker jeg lidt opad, men det er trods alt bedre end at sparke nedad ;-)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gog

 

Til forskel for dig sparker jeg hverken opad, nedad, men oftest kun ved siden ad :wink:

 

At du vælger at ikke stole på mine oprigtige hensigter og kalder min undskyldning "ynkelig" er altså dit problem.

 

P.S. Okay måske sparker jeg lidt opad, men det er trods alt bedre end at sparke nedad :wink:

 

Hvorfor i det hele taget sparke?

Hvorfor ikke bare debattere/skrive på et civiliceret grundlag? Man kan skam sagtens får sit budskab ud alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hvorfor ikke skrive på samme som man selv vil tiltales ;) ;)  ;) Hvor svært kan det dog være :D  :D  :D   

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hvorfor ikke skrive på samme som man selv vil tiltales ;) ;)  ;) Hvor svært kan det dog være :D  :D  :D   

 

Sådan vil jeg blive tiltalet: "Hey you sexy man, wanna explore the content of my clothes?"

Men det kan jeg jo ikke skrive hele tiden herinde vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...