Slikmund 1 15 Skrevet 9. Januar, 2015 Så åbende en ny thai massage i Vejle adr Vesterbrogade 29C st var forbi i går fik en meget god oplevelse pæne rene lyse lokaler med mulighed for bad. , fik en god massage af indehaveren Wi ( som er fra Ananda massage som er lukket nu ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamFraVejle 2 Skrevet 9. Januar, 2015 Fik du mere end "bare" massage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 9. Januar, 2015 Fik du mere end "bare" massage ? Hej Slikmund 1 Jeg vil da også gerne vide lidt om prislejet og pigens udseende... Det kunne jo være, at hun var et besøg værd??? hilsen Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 9. Januar, 2015 Det er wi fra det gamle Ananda thai massage, på nørrebrogade hun giver en rigtig god massage, en sød og flot kvinde på 40 år ca. hun skal helt sikkert besøges snart.priser er nok standard priser i kan søge under anmeldelser på ananda thai massage, her på EG og i får svar på nogle af jeres spørgsmål. Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tankmanden 3 Skrevet 25. Januar, 2015 Super godt sted. Wi fra Ananda er åbnet på Vesterbrogade 29 i flotte lokaler. Lokalerne er flotte, pæne og rene. Massagen er god. Kan vælge mellem blid, mellem og hård massage. Hun bruger varm olie til massagen og vælger man hård tager hun fat. Efter massagen kan man tage brusebad. Kan varmt anbefale stedet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tankmanden 3 Skrevet 27. Januar, 2015 Hej Slikmund 1 Jeg vil da også gerne vide lidt om prislejet og pigens udseende... Det kunne jo være, at hun var et besøg værd??? hilsen Aalborg Hej Aalborg Prislejet ligger på 350 pr. time. Hun er en kvinde omkring de 40 sød og almindelig af udseende. Godt sted med rigtig god massage. Har prøvet flere steder i Vejle, men ingen gir så god massage som Wi. Vesterbrogade 29c. www.hosjasmin.dk mobil: 91834466. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Motiffen 7 Skrevet 28. Januar, 2015 Hejsa. Besøgte stedet for små 3 uger siden, og kan kun bekræfte de I andre skriver. Ser ikke ud af så meget udefra, men indenfor er der rigtig pænt og rent. Har også før besøgt Wi på på Vesterbrogade, og massagen kan man jo ikke sætte en finger på. Vil helt sikkert besøge stedet igen, og måske hilse lidt nærmere på de 2 unge piger. God og venlig behandling, og til en meget fornuftig pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 29. Januar, 2015 Ja wi er altid et besøg værd, lyder spændende med nye unge piger i butikken, måske man skulle kigge forbi en dag knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. Februar, 2015 Er det det bedste sted i Vejle PT?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 29 Skrevet 12. Februar, 2015 Jeg besøgte stedet i denne uge. Fik 70 minutters massage af en ung thai. Ingen antydning til mere, men wi kom forbi og tilbød 4 hænders massage som jeg takkede nej til. Hun masserede dog et par minutter sammen med den unge pige og strejfede bollerne men ikke mere... Kommer igen, men så vil jeg have hele pakken, hvis det er muligt?. Er det nogen der ved om det er muligt????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamFraVejle 2 Skrevet 16. Februar, 2015 Var der for et par dage siden og må erkende at det nok var sidste gang. ALT for meget massage olie og ALT for lidt massage. Der blev tilbudt mere end massage til en lidt høj pris og havde pigen der havde givet mig massage vejet 20kg mindre, havde jeg nok også slået til... Så JA det er muligt at få mere end blot massage på dette sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 8. April, 2015 Var der for et par dage siden og må erkende at det nok var sidste gang. ALT for meget massage olie og ALT for lidt massage. Der blev tilbudt mere end massage til en lidt høj pris og havde pigen der havde givet mig massage vejet 20kg mindre, havde jeg nok også slået til... Så JA det er muligt at få mere end blot massage på dette sted. Hej så var jeg lige på besøg hos wi som ejer den nye Jasmin helse massage, og fik en dejlige 1½ times massage og welness af ejeren selv og det var rigtig dejligt.hun fortalte at det gamle ananda på nørrebrogade er startet lidt op igen af hende, da hun har fået en veninde fra thailand til at hjælpe sig, så hun er begge steder, og hvis du vil have god massage kan du ringe og høre hvor du kan træffe hende. Jeg vil helt sikkert prøve hendes veninde i nærmeste fremtid hun hedder vist Ning og ser positiv ud, så håber hun giver en lige så god massage som wi selv.Der er foto af de smukke kvinder på denne hjemmeside. www.hosananda.dk Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2015 Hej Knaldhunden Jeg har set lidt på hjemmesiden www.hosannanda.dk, og det er2 smukke piger som er på billedet. Jeg vil æde min gamle gule sommerhat på at hende til venstre også hjælper lidt hos Mim, mener det var hende som jeg fik massage/wellnees- behandling af i sidste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 10. April, 2015 Hej Knaldhunden Jeg har set lidt på hjemmesiden www.hosannanda.dk, og det er2 smukke piger som er på billedet. Jeg vil æde min gamle gule sommerhat på at hende til venstre også hjælper lidt hos Mim, mener det var hende som jeg fik massage/wellnees- behandling af i sidste uge. okey tommeltot det ved jeg ikke, men jeg vil prøve en behandling af hende i nærmeste fremtid, så der kommer en anmeldelse, om hun yder en god service, for hun ser da smuk ud, knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3357 Skrevet 15. April, 2015 Jeg har booket en tid i morgen hos Amanda, så for jeg vel syn for sagen Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 15. April, 2015 Husk lige at skrive om det. God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3357 Skrevet 16. April, 2015 Hej AlleHar i dag aflagt et besøg hos http://www.hosananda.dk/.Det var en rigtig god oplevelse, fik en god massage af pige med krøller på billederne, sød og smilende.Der blev ikke lagt op til mere end massage på nogen måde. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmund 1 15 Skrevet 17. April, 2015 Er lige kommet fra en gang god massage Hvor jeg fik at vide at Ning som er afbilledet på hjemme siden, er uddannet på samme skole i Thailand som Wi.Ning giver også en meget god massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 18. April, 2015 (edited) Hej slikmund 1 var det kun massage med ning ? du fik, og var det hos jasmin eller ananda, en skam de ikke har åbnet om søndagen... I denne weekend Knaldehunden Redigeret 18. April, 2015 af knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmund 1 15 Skrevet 19. April, 2015 Det var i Vesterbrogade ( Jasmin ) men det kunne godt have været i Nørrebrogade (Ananda) da de er begge steder og massage som sagt rigtig god og ikke noget ekstra .åbnings tider er nok lidt flydende prøv at ringe /skriv for at se om der skulle være åbent er der blevet sagt til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas_Horsens 113 Skrevet 4. Maj, 2015 Det er skisme sjovt, at de på www.hosananda.dk reklamerer med "swedish massage" - det er vel ikke det, jeg regner med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg