Hop til indhold
Marqui

Lea Love -Studinebabe, Kbh

Recommended Posts

..,du siger du ikke kan finde indlæg der omhandler hende?

... :D søg lidt mere, så skal du nok finde rigeligt, hun har også en bruger herinde :)

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hedder "studinebaben" herinde. Eller blev introduceret under det navn, som også fremgår i overskriften på et par strenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hedder "studinebaben" herinde. Eller blev introduceret under det navn, som også fremgår i overskriften på et par strenge.

 

Jeg husker vi havde en heftig diskussion om navnet  "Studinebaben" om hvorvidt hun var en studine eller ej...

Ja BX kunne lave lange udredning om hvorfor hun ikke må/kan kalde sig "Studinebaben" haha :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker vi havde en heftig diskussion om navnet  "Studinebaben" om hvorvidt hun var en studine eller ej...

Ja BX kunne lave lange udredning om hvorfor hun ikke må/kan kalde sig "Studinebaben" haha :lol:

 

Det har så tilsyneladende virket, for nu kalder hun sig Lea :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg skrev med hende sidste år, der tog hun 1500 kr. for et blowjob, og 2000 kr. for en halv time.

det er muligt hun er studerende, men hun er ihvertfald ikke CBS'er ellers havde hun haft styr på sin konkurrent- og markedsanalyse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg skrev med hende sidste år, der tog hun 1500 kr. for et blowjob, og 2000 kr. for en halv time.

det er muligt hun er studerende, men hun er ihvertfald ikke CBS'er ellers havde hun haft styr på sin konkurrent- og markedsanalyse ;)

 

Hun har vist mere styr på det end dig. Begrebet du leder efter er "markedssegmentering".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har vist mere styr på det end dig. Begrebet du leder efter er "markedssegmentering".

 

 

Nu hentydet jeg mest til prisniveauet sammenlignet med andre.

Og jeg har heller ikke sagt, at det ikke smart af hende. Det koster lidt ekstra hvis man vil have fat i en ung dansk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hentydet jeg mest til prisniveauet sammenlignet med andre.

 

 

Well, derfor "segmentering". Hun har set at der er en kundebasis for en dyrere "vare". Anmeldelserne af hende tyder på hun har set rigtigt

 

 

 

Og jeg har heller ikke sagt, at det ikke smart af hende. Det koster lidt ekstra hvis man vil have fat i en ung dansk pige.

 

Man kan jo godt få fat i en ung dansk pige - sikkert endda en smuk en - på købesexmarkedet. Men når du skal finde en af dem, der ovenikøbet sluger, så begynder du at skulle bruge lidt længere tid på at lede. Men det handler ikke blot om det. Som med alle luksusvarer, så er det en attraktion i sig selv, at man som kunde i butikken ved, at man får noget eksklusivt, som ikke er for alle og enhver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...